سرمایکس
video thumb

کوین بیس به کاربرانش ۱۰۰ میلیون دلار جایزه می دهد!

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس که در ایالات متحده واقع شده است، اعلام کرده که به کاربرانی که متمایل به مطالعه‌ی پروتکل ارز دیجیتال استلار هستند، ۱ میلیارد استلار لومنز (XLM)، به ارزش حدودی ۱۰۶ میلیون دلار، اهدا می کند. این خبر در وبلاگ این صرافی منتشر شده است.

این حرکت بخشی از سیستم Coinbase Earn، برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر ارز دیجیتال این صرافی است. این شرکت اظهار داشت که این دوره‌ی ویژه از برنامه، بزرگ‌ ترین دوره به شمار می‌ رود. هر کاربر آمریکایی واجد شرایط می‌ تواند با شرکت در این برنامه و مطالعه پروتکل استلار، تا سقف ۵۰ دلار به صورت استلار کسب کند.

با توجه به وب‌ سایت Coinbase Earn، این برنامه با همکاری استلار توسعه یافته و متشکل از پنج فیلم آموزشی حداکثر سه‌ دقیقه‌ ای است. پس از تماشای فیلم ها و تکمیل مجموعه‌ ای از امتحانات مربوطه، کاربران به عنوان پاداش، توکن استلار (XLM) دریافت می کنند.

این شرکت خاطر نشان کرد که در حال حاضر اولین گروه از دعوت نامه ها را برای پیوستن به این برنامه، به کاربران آمریکایی فرستاده است و از کاربران خارج از ایالات متحده نیز دعوت می شود تا در لیست انتظار ثبت نام کنند.

XLM در حال حاضر از نظر ارزش بازار رتبه‌ی ۸ام را در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر در سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) به خود اختصاص داده است. رزش بازار این ارز دیجیتال و قیمت آن از بعد از اعلام این خبر از سوی صرافی کوین بیس، در ۲۴ ساعت چیزی حدود ۷ درصد افزایش یافته است. در زمان نوشتن این مطلب، ارز دیجیتال استلار به قیمت ۰.۱۰۶ دلار مورد معامله قرار می‌ گیرد.

در اوایل ماه جاری، صرافی کوین بیس، پشتیبانی از ارز دیجیتال استلار را به پلتفرم سرمایه‌ گذار خرده‌ فروش خود اضافه کرد. تا این زمان، این ارز دیجیتال برای اکثر مشتریان، به غیر از کاربران کوین بیس در انگلستان یا ایالت نیویورک آمریکا، در دسترس بوده است. پیش از آن نیز، کوین بیس پرو (Coinbase Pro)، پلتفرم معاملاتی حرفه‌ای این شرکت، اعلام کرد که ارز دیجیتال استلار را می‌پذیرد.

همانطور که قبلا نیز گزارش شده، بزرگ‌ ترین ایردراپ استلار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ صورت پذیرفت. در آن زمان، Blockchain.com ، ارائه‌ دهنده‌ کیف پول ارزهای دیجیتال، همراه با اهدای ۱۲۵ میلیون دلار استلار به کاربران خود، از این ارز دیجیتال به طور کامل پشتیبانی به عمل آورد. این شرکت این ابتکار عمل خود را به عنوان بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ ارزهای دیجیتال و احتمالا بزرگ‌ ترین برنامه‌ی جایزه به مشتریان، نامیده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version