سرمایکس
video thumb

برادران دوقلوی وینکلوس تعهد خود را برای دریافت مجوز ای‌تی‌اف (ETF) بیت کوین تائید کردند

کامرون وینکلوس در بخش هر چه خواستید از من بپرسید (AMA) در سایت ردیت اظهار داشت: “بیت کوین به احتمال زیاد در درازمدت پیروز است”

کامرون در پاسخ به این سوال که آیا بیت کوین موقعیت خود را در میان ارزهای دیجیتال حفظ خواهد کرد یا نه؟ دیدگاه خوش بینانه خود را نسبت به این ارز این چنین بیان کرد و گفت: قطعا بیت کوین در اوج قرار دارد! وی ادامه داد: سخت است که اثرات شبکه را کاهش دهیم – در اصطلاح ارزش ذخیره‌سازی، بیت کوین به احتمال زیاد در درازمدت تنها برنده میان ارزهای دیجیتال است.

برادران وینکلوس همچنین عنوان کردند: این یک واقعیت است که آنها مثل همیشه متعهد به ساخت صندوق مبادله در بورس هستند.

همچنین، تایلر برادر دوقلوی کامرون در جایی دیگر اظهار داشت:

ما معتقدیم که بیت کوین نسخه‌ای بهتر از طلاست، اگر ما راست می‌گوییم، پس بازار بیت کوین از بازار ۷ تریلیون دلاری طلا پیشی خواهد گرفت.

تایلر در پاسخ به سوالی در رابطه با اهمیت بلاک چین در مقابل ارزهای دیجیتال عنوان کرد: هیچ کدام بدون دیگری نمی‌تواند باقی بماند. بلاک چین بدون ارزهای دیجیتال مانند تماس شرکت AOL با اینترنت است.

کامرون به توانایی بالقوه ارز فیات و ارزهای دیجیتال در درازمدت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارز فیات، جزو ارزهای دیجیتال حیاتی است، اما او می‌تواند آینده‌ای را ببیند که همه چیز (از جمله فیات) یک ارز دیجیتال است.

برادران وینکلوس تلاش‌های خود برای ارز دیجیتال متوقف نکردند و به سراغ ابداع یک ارز دیجیتال به نام «جمینی» رفتند. جمینی یک نوع ارز دیجیتال رسمی و تحت مقررات سازمان‌های مالی بین‌المللی و کشورهای توسعه‌یافته محسوب می‌شود. آن‌ها می‌خواستند با گمینی خلا و اشکال بیت‌کوین را رفع کنند.

جمینی، در سپتامبر ۲۰۱۸ پس از تصویب سازمان خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS)راه‌اندازی شد. جمینی از سوی دلار آمریکا حمایت شده و در بانکی در آمریکا نگهداری می‌شود و واجد شرایط شرکت فدرال بیمه سپرده‌های بانکی برای عدم پرداخت بیمه سپرده، با توجه به محدودیت‌های قابل اعمال است.

در ماه جولای، کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، درخواست برادران وینکلوس درمورد دریافت مجوز ای‌تی‌اف (ETF) بیت کوین را برای دومین بار رد کرد.

درخواست اول برادران وینکلوس برای مجوز ا‌ی‌تی‌اف (ETF) بیت کوین توسط کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ماه مارس سال ۲۰۱۷ رد شد.

کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علت این تصمیم را نگرانی خود از اینکه، بخش قابل توجهی از معاملات بیت کوین در “مبادلات غیرقانونی خارج از ایالات متحده” اتفاق افتد و همچنین، ممانعت از نقدینگی کم، عنوان کردند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version