سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

با توجه به داده های گوگل، زمانی که قیمت بیت کوین بالا باشد، مردم تمایل بیشتری به خرید آن دارند

نگاهی به آمار جستجوهای صورت گرفته در ماه گذشته برای عبارت “خرید بیت کوین” (buy Bitcoin) بیانگر این است که پس از افزایش قیمت بیت کوین، علاقه مردم نسبت به خرید این ارز دیجیتال نیز بیشتر شده است.

داده های Google Trends نشان می دهد که میزان جستجوی عبارت “خرید بیت کوین” (buy Bitcoin) در ماه گذشته و پس از افزایش قیمت آن به شدت افزایش یافته است.

همان طور که در این نمودار پیداست، جستجو برای این عبارت در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۱۹ به حداکثر رسیده و به نقطه ۱۰۰ درصد در Google Trends رسیده است. این مسئله، نشانگر اوج محبوبیت برای این اصطلاح خاص در این دوره است.

در همان زمان، بیت کوین با قیمتی حدود ۵۳۰۰ دلار معامله می‌ شد که با افزایشی ۲۶ درصدی نسبت به دو روز قبل از آن روبرو بود.

از سوی دیگر، مقایسه هر دو نمودار همچنین نشان می دهد که در صورت کاهش قیمت بیت کوین، علاقه به خرید این ارز دیجیتال نیز کاهش می یابد. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که زمانی که قیمت بیت کوین بالا باشد، مردم تمایل بیشتری به خرید آن دارند، اما زمانی که بیت کوین با کاهش قیمت روبروست، چندان علاقه ای به خرید این ارز دیجیتال نشان داده نمی شود.

همانطور که بیت کوینیست گزارش داد، این مسئله ممکن است نشانگر این باشد که انسان‌ ها به صورت طبیعی از فرصت برای کسب سود بیشتر استقبال می‌ کنند و به همین دلیل، در بازه‌ های صعودی بازار بیشتر به دنبال خرید آن هستند. همچنین ترس از ضرر سبب می‌شود از خرید در بازه‌های نزولی پرهیز کنند. این واقعیت که علاقه به خرید بیت کوین در هنگام کاهش قیمت کاهش می یابد، شاید یکی دیگر از شاخص های حمایت از این نوع رفتار باشد.

علاوه بر این،گفتنی است که ۵ کشوری بیشترین جستجو را برای عبارت بیت کوین انجام داده بودند، عبارتند از نیجریه، هلند، آفریقای جنوبی، اتریش و سوئیس.

از سوی دیگر، طرفداران بیت کوین، این نکته را که ممکن است قیمت بیت کوین به دلار سرانجام به پایین ترین قیمت خود برسد را نیز متذکر شده اند.

گزارش جدید صرافی ارزهای دیجیتال بایننس عنوان می کند که افزایش قیمت ارزهای دیجیتال پس از بازار نزولی سال ۲۰۱۸، نشان دهنده این است که قیمت ارزهای دیجیتال به پایین ترین قیمت خود رسیده است.

در هر صورت، لازم به ذکر است که بیت‌کوین از پتانسیل بالایی برخوردار است، چراکه تا پاداش بلاک هالوینگ بیت کوین ۴۰۵ روز باقی است. علاوه بر این، بیت کوین از لحاظ دیجیتالی کمیاب می باشد، اما نرخ انتشار آن بر خلاف دلار آمریکا یا سایر واحدهای پولی شفاف و روشن است. مسئله بعد اینکه بیت کوین به طور پیوسته قدرت خرید خود را از دست می دهد اما دوباره آن را به دست می آورد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location