سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بررسی حقایق پنهان در پشت پرده ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین !

در دنیای ارزهای دیجیتال اخبار و شایعات زیاد بوده، اما واقعیت ها همواره کم است. این مسئله، به خصوص در مورد دولت هایی صادق است که با اقدامات خود باعث پایین آوردن شانس موفقیت سرمایه گذاران می شوند.

به عنوان نمونه: اخیرا اخباری در اینترنت پخش شده مبنی بر اینکه دولت چین قصد دارد تا استخراج بیت کوین را ممنوع کند.

در این اینجا، پنج حقیقت بیان شده که دانستن آنها ضروری به نظر می رسد:

حقیقت اول: هنوز هیچ اقدامی در رابطه با ممنوعیت استخراج بیت کوین صورت نگرفته است

برخی از وبلاگ نویسان این مساله را به خوانندگان القاء می کنند که این ممنوعیت یک امر قطعی است. اما، در حقیقت باید عنوان کرد که این موضوع صرفا در حد یک پیشنهاد بوده و در دست بررسی است.

حقیقت دوم: این مسئله، یک امر غیرمنتظره نیست

ماینرهای چینی از زمانی که پکن ممنوعیت تجارت ارزهای دیجیتال را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ صادر کرد ، آمادگی کافی برای این موضوع را داشته اند.

حتی پس از آن نیز، بسیاری از ماینرها در چین تصور می کردند که می توانند بعدها در کانون توجه دولت قرار بگیرند، بنابراین، هر شرکت بزرگ استخراج در چین می بایست برنامه های احتمالی خود را در اختیار داشته باشد تا بتواند دولت را از این تصمیمش منصرف سازد.

حقیقت سوم: پروتکل بیت کوین الزامی برای حضور ماینرهای چینی ندارد

پروتکل بیت کوین، الزامی برای حضور ماینرهای چینی در فرآیند استخراج یا ماینینگ بیت کوین ندارد.

همچنین گفتنی است که این شبکه به یک نهاد امنیتی وابسته نبوده تا امنیت آن از طریق اثبات کار تامین شود، بلکه برعکس، بیت کوین به عنوان یک سیستم باز در نظر گرفته می شود که هر کسی با در اختیار داشتن منابع می تواند به عنوان یک اعتبارسنج عمل کرده و این کار را انجام دهد.

بنابراین، حتی اگر فعالیت ماینرهای چینی ممنوع شود، آنها به سرعت توسط یک گروه دیگر جایگزین خواهند شد. علاوه بر این، کاهش رقابت، استخراج بیت کوین را برای افراد باقی مانده سودآور خواهد کرد.

حقیقت چهارم: ممنوعیت استخراج بیت کوین، به طور بالقوه برای تمرکززدایی خوب است

یک اشتباه رایج در مورد بیت کوین این است که تعداد کمی از ماینرها در چین، نرخ هش (منابع استخراج) جهانی را کنترل می کنند و این امر می تواند تمرکززدایی بیت کوین را تهدید کند.

در صورتی که سایرین، شانس بیشتری برای رقابت با غول های استخراج در چین داشته باشند، این امر می تواند منجر به افزایش تمرکززدایی بیت کوین شود.

حقیقت پنجم: ممنوعیت استخراج بیت کوین در مقایسه با بازار خرسی سال ۲۰۱۸

ماینرها به واسطه رویدادهای صورت گرفته، دچار زیان های زیادی شده اند که یکی از بزرگ ترین آنها کاهش ۸۵ درصدی قیمت بیت کوین می باشد، در نتیجه می توان گفت که ممنوعیت استخراج بیت کوین در مقایسه با چنین اتفاقاتی چندان به چشم نمی آید.

ترکیبی منحصر به فرد از ۳ روند که نشانگر یک تغییر عمده در بازار کلی ارزهای دیجیتال است

اول اینکه، پیشگامان ارزهای دیجیتال با پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال به ویژه تراکنش های روی زنجیره روبرو شده اند. به طوری که میانگین حجم تراکنش ها بیش از سه برابر سال گذشته یا بیشتر است.

دوم اینکه، این پیشرفت ها بواسطه بروزرسانی های صورت گرفته در حیطه ی فناوری های این صنعت، به ویژه تغییر از اثبات کار به سوی اثبات سهام صورت گرفته است. با این حال، این بروزرسانی ها با کمبودهایی نیز همراه می باشد، اما به طور کلی می توان گفت که این صنعت به سرعت در حال تحول است.

و سوم اینکه همانطور که با این روندها در این گزارش آشنا شدید، باید گفت که تعداد کمی از مردم از این روندهای مثبت آگاهی داشته و همچنان بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به آنها بی اطلاع هستند. بنابراین، اگرچه قیمت ارزهای دیجیتال در این ماه افزایش پیدا کرده است، اما به طور کلی می توان گفت که باز هم با قیمت مناسبی روبرو نشده است.

این ترکیب برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دو چیز را به ارمغان می آورد: اولی پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال و دومی هزینه پایین ورود به این عرصه می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location