سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

عرضه‌ی زودتر از موعد صرافی غیرمتمرکز بایننس (Binance DEX)!

طبق گزارشات منتشره در تاریخ ۲۳ آوریل، بایننس بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز خود با نام دکس (DEX) را زودتر از موعد عرضه کرده است.

این اقدام یک هفته پس از عرضه بلاک چین اصلی بایننس به نام بایننس چین اتفاق افتاد، گفتنی است که بایننس چین باعث قوی تر شدن پلتفرم غیرمتمرکز جدید خوهد شد.

اگرچه شروع معاملات صرافی غیرمتمرکز بایننس DEX برای تاریخ نامشخصی تعیین شده است، کاربران می‌توانند از امروز کیف پول هایی را در کیف پول رسمی binance با نام تراست والت (Trust Wallet) یا کیف پول های شخص ثالث، بر بستر این پلتفرم ایجاد کنند. آنها همچنین می‌توانند به ابزارهایی نظیر مرورگر binance چین، اطلاعات عمومی نودها و API ها دسترسی داشته باشند.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)،مدیرعامل بایننس که با عنوانCZ شناخته شده می باشد از جامعه بایننس خواسته است تا توکن جدید را بر روی شبکه اصلی بایننس توسعه دهند و بیان کرد این صرافی امیدوار است تا از نزدیک با پروژه ها و تیم توسعه دهندگانی کار کند که این اکوسیستم را بسازند. وی تاکید کرد:

ما بر این باور هستیم که صرافی های غیرمتمرکز امید تازه و امکانات جدیدی را با خود به همراه می آورند و سیستم مالی با اعتماد و شفافی را ارائه می دهند که هیچ نظارت مرکزی بر روی آنها وجود ندارد. ما امیدواریم این صرافی سطح جدیدی از آزادی را به جامعه ما به ارمغان بیاورد.

توکن صرافی binance یعنی بایننس کوین (BNB)، اکنون از شبکه بلاک چین قبلی خود که مطابق با استاندارد فنی ERC20 بود به استاندارد بایننس چین BEP-2 انتقال یافته است و به عنوان دارایی اصلی این بلاک چین برای انجام تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه بایننس DEX پس از یک دوره آزمایشی دو ماهه انجام خواهد شد. طی این دو ماه، ۸٫۵ میلیون تراکنش، مسابقات کدنویسی و برنامه های همراه با جایزه یافتن باگ در سراسر این محیط معاملاتی شبیه سازی شده انجام شد.

همانگونه که قبلا گزارش شده است، این صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، کاربران را قادر می سازد تا به صورت همتا به همتا معامله انجام دهند و از قراردادهای هوشمند استفاده کنند تا انجام معاملات و نقد کردن دارایی ها را به صورت خودکار انجام دهند و به این صورت، سرمایه کاربران در کنترل خودشان باقی می‌ماند. سایر صرافی های بزرگ از جمله اککس (OKEx) و بیت هامب (Bithumb) نیز در حال بررسی صرافی های غیرمتمرکز خود هستند.

تا ماه ژانویه ۲۰۱۹، بررسی داده های بیش از ۴۰۰ صرافی ارزهای دیجیتال بین المللی نشان داد که صرافی های غیرمتمرکز تنها ۱۹ درصد از صرافی های این اکوسیستم را شامل می‌شود و حجم معاملات آنها کمتر از یک درصد حجم معاملات صرافی های متمرکز است.

این صرافی به عنوان برترین صرافی از لحاظ حجم معاملات، در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۱٫۱ میلیارد دلار معامله انجام داده است. بایننس کوین در رتبه هفتم  لیست ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد و در حال حاضر قیمت هر واحد آن برابر با ۲۱  دلار است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location