سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیشنهاد ویتالیک بوترین مبنی بر افزایش پاداش سهامداران الگوریتم PoS در اتریوم !

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیان ‌گذارن اتریوم در گیت هاب (GitHub) پیشنهاد داده است تا در پیاده‌ سازی الگوریتم اثبات سهام (PoS) در بلاک چین اتریوم، پاداش سپرده ‌گذاری (Staking Reward) بیشتری به سهامداران ارائه شود.

بر اساس پیشنهاد بوترین، هر ساله ۲٫۰۹۷٫۱۵۲ اتر(ETH) صادر می‌ گردد، در حالی که ۲٫۰۹۷٫۱۵۲ اتر از Staking و تائید تراکنش ‌ها حاصل می‌ گردد، در نتیجه بازدهی سالیانه‌ی سهامداران ۱٫۵۶ درصد خواهد بود. هم‌ اکنون ۱۰۵٫۷۶۴٫۷۶۲ اتر در گردش است، بنابراین تعداد اتر‌های حاصل از Staking در پیشنهاد وی و در مقایسه با دیگر پروژه‌ ها بالاست.

همچنین، این پیشنهاد بازدهی سالیانه‌ی حاصل از تایید مقادیر مختلف اتر را نیز برآورد می کند. به عنوان مثال در صورتی که تنها ۱ میلیون اتر در نتیجه‌ی این تنظیمات حاصل گردد، تائید کننده‌ ها بازدهی سالیانه‌ی ۱۸٫۱ درصدی دریافت می کنند. جامعه‌ی کاربران نیز به این پیشنهاد خوب واکنش نشان دادند، بسیاری از آنها نرخ‌ های پیشنهادی را بسیار منطقی‌ تر از معیارهای قبلی ارزیابی کردند.

جاستین دریک (Justin Drake)، محقق اتریوم برآورد کرده است که پس از پیاده ‌سازی PoS و Sharding و با ۳۲ میلیون اتر حاصل از Stake، تائید کننده‌‌ها بازدهی پایه‌ی ۳٫۲ درصدی دریافت خواهند کرد. این رقم، معادل ۱ درصد از کل اتر‌های عرضه شده می ‌باشد.

با این حال، پیاده‌ سازی «Ethereum Improvement Proposal 1559» به معنای آن است که بخشی از کارمزد‌های تراکنش‌ ها سوزانده خواهد شد. بنابراین دریک تخمین می ‌زند که با خرج کردن ۱ هزار اتر به عنوان سوخت (Gas) در هر سال، نرخ تورم برابر با حدود ۵٪ خواهد بود.

بر اساس گزارش کوین تلگراف در پایان سال گذشته، بوترین قبلا اعلام کرده است که بلاک چین های آینده با بکارگیری الگوریتم اثبات سهام بر پایه‌ی شاردینگ هزاران بار کارآمد‌تر خواهند بود.

اخیرا، در ماه مارس، بوترین عنوان کرد که جامعه ارزهای دیجیتال برای رشد صنعت ارزهای دیجیتال باید فردگرایی را کنار گذاشته و با بکارگیری این فناوری، سیستم‌ های جدید، عادلانه و نوآورانه‌ ای را با تاثیرات اجتماعی مثبت ایجاد نمایند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version