سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

میلیاردر ژاپنی با سرمایه‌گذاری در بیت کوین ، ۱۳۰ میلیون دلار از سرمایه‌اش را از دست داد!

به گزارش وال استریت ژورنال در تاریخ ۲۳ آوریل، ماسایوشی سان (Masayoshi Son)، یک میلیاردر ژاپنی و بنیان ‌گذار گروه سافت بانک (SoftBank) با سرمایه‌گذاری در بیت کوین ، چیزی بیش از ۱۳۰ میلیون دلار سرمایه را از دست‌ داده است.

بر اساس این گزارش، افرادی که از این موضوع آگاهی دارند، ادعا می کنند که سان این سرمایه‌ گذاری را به توصیه پیتر بریگر (Peter Briger)، معاون بخش مدیریت دارایی‌های گروه شرکت‌ های سرمایه ‌گذاری فورترس (Fortress Investment Group) انجام داده است.

فورترس در سال ۲۰۱۳ بیت کوین خریداری کرد و زمانی که سافت بانک در فوریه ۲۰۱۷، این شرکت را خریداری کرد، دارایی‌ های این شرکت که شامل ارزهای دیجیتال نیز می‌ شوند، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار ارزش داشتند. با این ‌حال، سان، اواخر سال ۲۰۱۷ در دوران اوج قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، با قیمت هر واحد ۲۰٫۰۰۰ دلار، بر روی بیت کوین سرمایه‌ گذاری کرد و در اوایل سال ۲۰۱۸ نیز با کاهش قیمت‌ ها سرمایه‌ های خود را به فروش رساند.

بلومبرگ برآورد می کند که ارزش خالص ماسایوشی ۱۸٫۸ میلیارد دلار است، و این امر نشان می دهد که در سال گذشته بیش از ۵۴ درصد رشد داشته است. از سوی دیگر، گروه شرکت‌ های سافت بانک سالانه ۶٫۳ میلیارد دلار درآمد داشته است. کوین تلگراف در ماه سپتامبر ۲۰۱۸، گزارش داد که این شرکت در حال توسعه یک سرویس مبتنی بر بلاک چین است تا بتوان به‌ وسیله‌ آن بر روی تلفن‌ های همراه، پرداخت بین اپراتوری را صورت داد.

انتشار این خبر در حالی است که به‌تازگی «استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، از بنیان‌گذاران شرکت اپل نیز که ارزش خالص سرمایه‌ هایش، بیش از صد میلیون دلار برآورد شده است، عنوان کرده که در بیت کوین سرمایه ‌گذاری کرده است. کوین تلگراف در ماه ژانویه گزار ش داد که وزنیاک اظهار کرده که پس از رسیدن قیمت بیت کوین به رقم ۲۰٫۰۰۰ دلار در دسامبر سال ۲۰۱۷ تمام سهام بیت کوین خود را به فروش رسانده است.

 

دانلود اپلیکیشن ارزجو در گوگل پلی:

دانلود اپلیکیشن ارزجو به صورت مستقیم:

دسترسی به فروشگاه ارزجو:

فروشگاه ارزجو

 

 

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location