سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Weiss Ratings عنوان می کند که بایننس‌ کوین می تواند بیت‌ کوین بعدی باشد

بایننس کوین (BNB) از ابتدای سال ۲۰۱۹ تاکنون با افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی روبرو بوده و توانسته‌ با کسب دستاورد‌های عظیم و افزایش قیمت چشم‌ گیر طی ماه‌های گذشته، هم از بیت‌ کوین و هم از بازار ارزهای دیجیتال پیشی بگیرد تا جایی که شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های Weiss Ratings این پرسش را مطرح نموده که آیا “توکن BNB می‌تواند بیت‌ کوین بعدی باشد؟

با توجه به نفوذ و توانایی کمپانی صادر کننده بایننس کوین، این توکن‌ها می‌توانند به عنوان یک ارز غیرمتمرکز و مستقل عمل کنند. با این حال، باید گفت که قیمت توکن‌های BNB به جای وابستگی به کاربرد تا شایستگی آن، تا حد زیادی ارتباط مستقیم با صرافی ارز دیجیتال بایننس و فعالیت‌های آن دارد.

بایننس اغلب از طریق برنامه‌ها‌ی مختلف به کاربران خود را برای خرید و نگهداری مقداری توکنBNB انگیزه می‌ دهد. برای نمونه، سرمایه گذاران می‌توانند با پرداخت کارمزد تراکنش‌های خود به وسیله‌ی توکن‌های BNBکه به صورت اتوماتیک از کیف‌ پول ارزهای دیجیتال کاربران کسر خواهد شد، از تخفیف‌های جالبی برخوردار شوند. خدمات بروز شده‌ی مربوط به پلتفرم Launchpad نیز از دیگر مواردی می‌ باشد که با در اختیار داشتن وکالت و نمایندگی بایننس، باعث افزایش میزان تقاضای کاربران و ارزش توکن ‌های مذکور شده است. برای شرکت در برنامه‌ی فروش توکن ICO ها در پلتفرم لانچ پد (Launchpad)، کاربران باید حداقل ۱۰۰ توکن BNB خریداری کرده و توکن ‌های خود را به مدت ۲۰ روز نگهداری کنند، که با در نظر گرفتن قیمت فعلی توکن‌ های بایننس، چیزی معادل ۲۳۰۰ دلار توکن BNB باید خریداری شود. با این حال، سرمایه گذاران تشویق می شوند تا ۵۰۰ توکن BNB خریداری کنند تا بتوانند شانس بیشتری برای شرکت در قرعه کشی به دست بیاورند که هزینه این مقدار توکن برابر با ۱۱٫۵۰۰ دلار بوده که معادل هزینه‌ی ۲ بیت کوین می باشد.

با این حال، با وجود افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت BNB در اوایل سال ۲۰۱۹Weiss Ratings را با این سوال مواجه کرده است که آیا این ارز دیجیتال می تواند جایگزین بیت کوین شود یا خیر؟ اما باید گفت که بایننس کوین قبل از اینکه قیمت بیت کوین روندی صعودی پیدا کند وباعث افزایش تسلط بیت ‌کوین بر بازار و کاهش سهم آلت کوین ها شود، جهت حرکت بازار را مشخص کرده بود. BNB توانست برای چند روز متوالی سودی دو رقمی کسب کند و باعث افزایش سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال شود.

همانطور که Forbes گزارش کرده، Weiss Ratings به توکن‌ های BNB همان جایگاهی را داده که قبلا به برخی از مهم‌ ترین ارزهای دیجیتال این صنعت داده بود. طبق این رتبه ‌بندی، ارزهای دیجیتال ریپل (XRP)، ایوس (EOS)، بیت ‌کوین و توکن‌های بایننس به ترتیب ۴ ارز دیجیتال برتر در بازار هستند.

گفتنی است؛ BNB تنها توکنی است که توانسته‌ رتبه -‌B را به خود اختصاص دهد، در حالی که اتریوم (ETH) با داشتن چندین سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت ارزهای دیجیتال، با قرار گرفتن در رتبه +C در جایگاهی پایین‌ تر از BNB قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که بایننس کوسن اعتقادی به شانس نداشته و توانسته با در اختیار داشتن حجم زیادی از سرمایه‌ی در حال گردش در بازار (Market Cap)، خودش را به لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر برساند و برای قرار گرفتن در جایگاه ششم، لایت‌ کوین را تهدید کند. بایننس کوین در حال حاضر ۳٫۲ میلیارد دلار سرمایه‌ی در حال گردش دارد و با در اختیار داشتن ذخیره‌ی ۱۴۱ میلیون توکن BNB که به مراتب کمتر از ارزهای دیجیتالی همچون ریپل و ایوس می باشد، باز هم جای رشد دارد.

در نهایت باید گفت که رابطه‌ی قوی بین توکن‌های BNB و صرافی بایننس می ‌تواند همچنان یک انگیزه‌ی قوی برای علاقمندی سرمایه ‌گذاران به این توکن‌ ها به وجود بیاورد، بدون توجه به حضور مسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال. در حالی که ممکن است بایننس کوین با شکل سنتی ارزهای دیجیتال تناسبی نداشته و یا حتی به عنوان بهترین نماینده‌ی این صنعت خود را نشان دهند، باز هم می ‌توانند به معامله ‌گران ابزارهایی را ارائه دهد که ارائه‌ی آن‌ توسط سایر ارزهای دیجیتال بسیار سخت است.

 

 

دانلود اپلیکیشن ارزجو در گوگل پلی:

دانلود اپلیکیشن ارزجو به صورت مستقیم:

دسترسی به فروشگاه ارزجو:

فروشگاه ارزجو

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location