سرمایکس
video thumb

هر آن‌چیزی که از NANO باید بدانید

در سال ۲۰۱۷ ارزهای زیادی معرفی شدند که برخی از آنها نتوانستند به موفقیت دست پیدا کنند اما ارزی به نام نانو در اواخر ۲۰۱۷ با قیمتی حدود ۳۶ دلار به میدان آمد و توانست حدود ۵ میلیارد دلار از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص دهد. این ارز در ماه‌های اول خود، در میان ده ارز دیجیتال جای داشت اما با هک شدن صرافی Bitgrail بخش مهمی از امنیت و سرمایه‌گذاری خود را از دست داد و علاوه بر اینکه دچار افت قیمت شد، رتبه‌ی پایینی را هم به دست آورد. درحال حاضر هر توکن از NANO حدود دو دلار ارزش دارد که این قیمت متغیر خواهد بود.

الگوریتم نانو

الگوریتمی که در نانو به کار رفته است مانند ارز آیوتا است. نانو سعی کرده است که بستر پلتفرم خود را در کنار بلاک‌چین با Block lattice  ادغام کند و به عنوان معرف نوعی تکنولوژی جدید در کنفرانس‌ها حاضر شود. کیف پول هر کاربر به خودی خود نوعی بلاک‌چین محسوب می‌شود که از طریق الگوریتم DAG کیف پول‌ها باهمدیگر در ارتباط هستند.NANO

روند استخراج نانو هم مانند ارز آیوتا است به طوری که نمی‌توان آن را استخراج کرد زیرا تمام توکن‌ها از همان اول به فروش رفته است. تبادلات مالی در نانو به روش خاصی صورت می‌گیرد به طوری که فردی که می‌خواهد مبلغی را ارسال کند باید ارسال خود را در پلتفرم ثبت کند و همچنین دریافت کننده هم باید وجه دریافتی خود را ثبت کند تا این مقدار ارز انتقال پیدا کند. البته روش دیگری برای دریافت نانو هم وجود دارد که آن انجام الگوریتم‌های شبکه ای با سیستم شخصی است که توان‌پردازشی بالایی را از شما می‌گیرد.

از آنجایی که تراکنش‌های ارز نانو بدون هزینه است، هنوز افرادی هستند که بخواهند بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند و البته باید بدانید که نوعی مدیریت بر روی پلتفرم وجود دارد که خود کاربرها این مدیرها را انتخاب می‌کنند. البته در این روش هنوز اعتماد کاملی وجود ندارد زیرا Bitgrail هم به همین روش دچار ضرر شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version