سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش‌بینی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰ هزار دلار

حالا که قیمت بیت کوین به ۶۴۰۰ دلار رسیده، مکس کایسر (Max Keiser) به دنبال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰۰۰ دلار است

ارزجو: قیمت بیت کوین به سطح ۶۴۰۰ دلار رسیده مکس کایسر می گوید که با توجه به قیمت های کنونی قیمت آن به ۱۰ هزار دلار نیز خواهد رسید

 

قیمت بیت کوین به ۶۴۰۰ دلار رسید

قیمت بیت کوین به ۶۳۷۴/۵۹ دلار رسید و به نظر نمی رسد که کاهش پیدا کند. قیمت آن به مراتب افزایش خواهد یافت. در ۲۴ ساعت گذشته حدودا ۶ درصد افزایش پیدا کرده و به ۶۴۰۰ دلار رسیده است.

همانطور که بیتکوینیست (Bitcoinist) در تاریخ نهم می اعلام کرده بود بیت کوین پس از شش ماه به ۶ هزار دلار رسید. ولی به نظر نمی رسد که این ارز دیجیتال تصمیم به کاهش قیمت داشته باشد زیرا بعد از آن نیز افزایش قیمتی معادل ۵/۶ درصد داشته است.

تنها در یک ماه گذشته بیت کوین به قیمت ۶۳۷۴/۵۹ دلار رسیده است و هزار دلار به قیمت آن افزوده شده است. شرایط به نظر بهتر می رسد زیرا این ارز دیجیتال توانسته از اول ژانویه که قیمت ۳۷۵۰ دلار بود، قیمت خود را دو برابر کند.

با این حال این فقط قیمت بیت کوین نیست که در حال افزایش می باشد. ما همچنین می توانیم ببینیم که جدول بیت کوین دامیننس (BTC Dominance) که سهم دیگر ارزهای دیجیتال را در تمام بازار تعیین می ‌کند در حال افزایش می باشد.

در هنگام نوشتن این مقاله بیت کوین دامیننس ۵۸/۴ درصد است که بعد از زمانی که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به ۲۰ هزار دلار رسیده بود، بالاترین درصد را تجربه می ‌کند.

 

انتظار قیمت ۱۰ هزار دلاری از الآن

به طور طبیعی هنگامی که قیمت بیت کوین افزایش پیدا می ‌کند قیمت ارزهای دیجیتال دیگر نیز افزایش می یابد، همانطور که قبلا گفتیم بسیاری از افراد بازار صعودی را پیش بینی کرده اند.

مارک کایسر یکی از متخصصان قدیمی بیت کوین بعد از اینکه قیمت بیت کوین به ۶۴۰۰ دلار رسید گفت که انتظار دارد قیمت آن به ۱۰ هزار دلار نیز برسد.

– مارک کایسر در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ در توییتر نوشت: انتظار برای قیمت ۱۰ هزار دلاری از الآن. #بیت کوین

بیتکوینیست از طرف تحلیلگر هوستونی به نام جسی کلومبو (Jesse Colombo) که برای هشدار در مورد حباب بازار مسکن و اعتبار ایالات متحده در سال ۲۰۰۸ معروف است، سطح ۶ هزار دلاری را به عنوان یک سطح بسیار مهم معرفی کرده است. او گفته است برای اینکه به همین شکل قیمت به صورت مثبت افزایش پیدا کند، بیت کوین باید از ۶ هزار دلار عبور نماید. حالا می توانیم بگوییم که بیت کوین موفق شده از این سد بگذرد.

مایک نووگراتز (Mike Novogratz) بانکدار سرمایه‌گذار سابق گلدمن ساکس (Goldman Sachs) هم به بازار صعودی معتقد است. او به تازگی گفته است که بیت کوین در بازار صعودی قرار گرفته و قیمت بیت کوین باید تا سال ۲۰۲۱ به بیست هزار دلار نیز برسد.

– وینی لینگهام (Vinny Lingham) در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ در توییتر نوشت: اگر بیت کوین بتواند به قیمت ۶ هزار و ۲۰۰ دلار در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده برسد، می‌توان گفت که بازار نزولی رسما از بین رفته و قیمت بیت کوین به سرعت افزایش پیدا خواهد کرد.

وینی لینگهام مدیرعامل سیویک (Civic) همچنین گفته است که مطمئن است اگر بیت کوین بتواند در چند روز آینده قیمت خود را حفظ کند، به سرعت در بازار صعودی قرار خواهد گرفت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location