سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سامسونگ به زودی از ارزهای دیجیتال بر روی گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد

کمپانی سامسونگ تصمیم دارد که امکانات استفاده از ارزهای دیجیتال را بر روی گوشی های گلکسی خود راه اندازی کند

ارزجو: غول الکترونیک کره جنوبی یعنی کمپانی سامسونگ (Samsung) در حال برنامه ریزی برای راه اندازی امکانات استفاده از ارزهای دیجیتال بر روی گوشی های سری گلکسی (Galaxy) خود می باشد

یک مصاحبه مطبوعاتی سامسونگ در روز سه شنبه اعلام کرد که این شرکت اپلیکیشن کیف پول خود را حتی بر روی مدل‌های ارزان ‌تر راه اندازی می کند و امکانات استفاده از ارزهای دیجیتال را در آینده فراهم خواهد ساخت.

چایوون چئوا (Char Won-cheol) مدیرکل تیم استراتژی تولید در بخش وایرلس کمپانی سامسونگ می‌گوید:

«ما تصمیم داریم موانعی که از تجربیات جدید جلوگیری می کنند را به وسیله گسترش روز افزون هر تعداد مدل های گلکسی که امکانات بلاک چین را در خود دارند از بین ببریم. همچنین پس از کره تصمیم داریم سرویس‌های خود را در کشورهای مبدأ مانند ایالات متحده و کانادا ارائه دهیم.»

کیف پول بلاک چین سامسونگ در حال حاضر تنها بر روی گوشی های همراه که به تازگی تولید شده اند، مانند گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) قابل دسترسی می باشند. گوشی ‌های S10 دارای امکانات بلاک چین مانند امضای دیجیتال و اپلیکیشن های غیر متمرکز (dapps) می باشند که بر اساس این گزارش به احتمال زیاد این امکانات به دیگر گوشی های سری گلکسی نیز اضافه خواهند شد.

به گفته خبرگزاری ها، سامسونگ در حال مذاکره با شرکت‌های مخابراتی مانند اس‌ کی تلکام (SK Telecom) و کی ‌تی ‌کورپوریشن (KT Corporation) درباره امکان همکاری با یکدیگر بر روی تایید هویت دیجیتال بر روی شبکه بلاک چین و دیگر امکانات می باشد.

سامسونگ در ماه‌ های گذشته سعی کرده است که سرمایه گذاری بیشتری در شبکه بلاک چین داشته باشد.

پس از اعلام این مسائل در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال در سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، این شرکت اعلام کرد که در حال گسترش شبکه خود می باشد که بر روی شبکه اتریوم (Ethereum) قرار گرفته و ممکن است حتی توکن (token) سکه سامسونگ در آینده منتشر شود. همچنین سامسونگ قصد دارد تکنولوژی بلاک چین را بر روی پکیج‌ های فناوری اطلاعات خود نیز ارائه کند.

این غول صنعت تکنولوژی همچنین به تازگی حدود ۳ میلیون دلار بر روی لجر (Ledger) استارت آپ کیف پول ارز دیجیتال، سرمایه گذاری کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version