سرمایکس
video thumb

eBay، شایعات پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت را رد کرد!

طبق گزارش بلومبرگ، eBay شایعاتی مبنی بر پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت را رد کرد. گفتنی است که چندی پیش شایعه شده بود که eBay به زودی پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می‌دهد.

این شایعات از زمانی آغاز شده بود که این غول تجارت الکترونیک در کنفرانس Consensus در شهر نیویورک در یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی خود از عبارت زیر استفاده کرده بود:

“ارز مجازی. این اتفاق در eBay رخ می دهد.”

عنوان شده که افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در هفته‌ی جاری که توضیحی برای آن وجود ندارد را می‌‌توان به امیدواری در پذیرفتن ارزهای دیجیتال توسط eBay مرتبط دانست.

بلومبرگ گزارش کرد، با توجه به اینکه eBay به عنوان بزرگ‌ترین بازار حراج آنلاین جهان شناخته می‌شود، چنین اقدامی می‌‌تواند نقطه‌ی عطفی برای صنعت ارزهای دیجیتال و دستیابی به پذیرش گسترده محسوب شود. اما سخنگوی eBay با اشاره مستقیم به شایعات گفت:

ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت در پلتفرم eBay پذیرفته نشده‌اند و بخشی از استراتژی پرداخت ما محسوب نمی‌شوند.

این بازار حراج آنلاین در حال حاضر دارای بخش اختصاصی ارزهای مجازی است و مردم می‌توانند از پول‌های رایج سنتی برای خرید ارزهای دیجیتال از فروشندگان استفاده کنند.

eBay تنها شرکتی نیست که شایعه‌ی فعالیت ارزهای دجیتال را در روز‌های اخیر تکذیب می‌کند. در ماه آوریل شایعاتی در توئیتر منتشر شد مبنی بر اینکه TD Ameritradeشرکتی با دارایی تقریبی ۱٫۳ تریلیون دلار، معاملات بیت ‌کوین (BTC) و لایت‌ کوین (LTC) را در کارگزاری خود تجربه می‌‌کند.
اما، سانینا توتجا (Sunayna Tuteja)، سرپرست دارایی‌های دیجیتالی این شرکت به بلومبرگ گفت:

مادر حال حاضر چیزی به نام پول کاغذی را در اختیار داریم و مشتریان می‌توانند برای آزمایش استراتژی معاملاتی از آن استفاده کنند. در نتیجه این موضوع تنها یک شبیه‌ سازی بوده و یک اقدام واقعی در این زمینه صورت نگرفته است.

با وجود انکار پذیرش ارز دیجیتال در این شرکت‌ها، سایر برندهای اصلی، در هفته‌ی جاری پذیرش ارز دیجیتال در فروشگاه‌های خود را تائید کردند. در نخستین روز کنفرانس Consensus شرکت‌های فعال در عرصه‌ی محصولات غذایی نظیر شرکت‌های Barnes & Noble و Bed Bath & Beyond علاقه‌ی خود را به صنعت ارزهای دیجیتال نشان دادند و همکاری خود با اپلیکیشن Spedn را تائید کردند. گفتنی است که این اپلیکیشن باعث تسهیل تراکنش‌های ارزهای دیجیتال از طریق شبکه‌ی Flexa می‌شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version