سرمایکس
video thumb

آیا ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاری نهادی نزدیک می شوند؟

طبق گزارش بلومبرگ، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، موسس صندوق دارایی های دیجیتال گلکسی (Galaxy Digital)، معتقد است که سرمایه‌گذاری نهادی ارزهای دیجیتال طی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. وی معتقد است که در صورت وقوع این اتفاق، به احتمال زیاد قیمت ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

سرمایه گذاری نهادی ارزهای دیجیتال

نووگراتز طی مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ درباره ارزهای دیجیتال که وی آنها را پول هوشمند می نامد، چنین عنوان کرد:

“تمام ساختاری که موسسات نیاز دارند تا بتوانند به راحتی در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، در حال راه اندازی هستند.”

سرمایه گذاری نهادی در ارزهای دیجیتال نیاز به یک راه حل برای نگهداری دارد

سرمایه گذاری نهادی در ارزهای دیجیتال، نیاز به یک راه حل از نوع فیدلیتی دارد، که، طبق گفته نووگراتز، در حال حاضر ۲۰۰ تا ۳۰۰ مشتری وجود دارند که علاقمند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند.

راه حل نگهداری ارزهای دیجیتالی به طور موثر همان چیزی است که برای ارز فیات نیز مورد نیاز است، همانگونه که کارگزاری ها یا سایر موسسات مالی، اوراق بهادر مشتریان را نگهداری می کنند.

اما حفاظت از دارایی های دیجیتال یک مسئله بزرگتر است؛ چرا که قیمت ها به شدت نوسان دارند و ارزها در معرض خطر هک شدن قرار می گیرند.

اما اگر همانطور که نووگراتز پیشنهاد می کند، راه حل های نگهداری درستی اتخاذ شوند، در نتیجه سرمایه گذاری نهادی می تواند در فضای دارایی دیجیتال صورت گیرد.

با یک سرمایه ناچیز  اقدام به سرمایه گذاری کنید

نووگراتز با تاکید بر اینکه احتمال عدم موفقیت در سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال وجود دارد در نتیجه بعضی از سرمایه گذارها با مقادیر کمی از سرمایه شروع به کار می کنند تا ببینند که شرایط ادامه کار چگونه است، افزود:

طی شش تا دوازده ماه آینده، خواهید دید که موسسات مقدار کمی از دارایی های خود را به این امر اختصاص می دهند.

با این حال، همانطور که نووگراتر توضیح می دهد، “مقدار کمی از دارایی های نهادی، پول بسیار زیادی می باشد و تنها چند سرمایه گذاری نهادی کوچک موجب افزایش قیمت ها خواهند شد.

طلای دیجیتال

مدیر صندوق دارایی های دیجیتالی گلکسی و همکار سابق گلدمن ساکس به یکی از سرشناس ترین طرفداران ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. نووگراتز با اعتقاد بر اینکه بیت کوین یک طلای دیجیتال واقعی می شود، عنوان کرد که اگر سرمایه گذاری نهادی در ارزهای دیجیتال صورت بگیرد، بیت کوین احتمالا دوباره به قیمت ۸٫۰۰۰ دلار باز خواهد گشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version