سرمایکس
video thumb

ارزهای دیجیتال در اندونزی به رسمیت شناخته می شوند!

خبرگزاری KrASIA در تاریخ ۱۵ فوریه گزارش داد که اندونزی قانون جدیدی را تصویب کرده که بیت کوین (BTC) و ارزهای دیجیتال را به عنوان یک کالای تجاری به رسمیت می شناسد.

آژانس تنظیم مقررات آتی کالا در اندونزی که به Bappebti نیز شناخته می شود، در ابتدا، به منظور اینکه ارزهای دیجیتال به طور قانونی در بازار سهام مورد معامله قرار گیرند، در ماه ژوئن گذشته فرمانی را صادر کرد. پس از آن آژانس اظهار داشت که دولت اندونزی به زودی قانون مربوط به تنظیم شرکت‌های مبادله ارزهای دیجیتال، مالیات و سایر مسائل مرتبط را منتشر خواهد کرد.

Bappebti مقررات شماره ۵/۲۰۱۹ را مورد تائید قرار داد که به موجب آن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان یک کالای تجاری به رسمیت می‌شناسد. این قانون برای مبادلات ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در کشور فعال است، اطمینان قانونی بوجود می آورد.

این سیاست جدید، ظاهرا مجموعه ای از الزامات درباره هر گونه ارز دیجیتال در کشور اندونزی را ترسیم می کند. به ویژه اینکه ارزهای دیجیتال باید مطابق با قانون ارزیابی خطرپذیری، مبارزه با پولشویی (AML) و مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) باشند. این سیاست همچنین بیان می کند که معامله گران ارزهای دیجیتال باید تاریخچه تراکنش ها را حداقل به مدت ۵ سال نگه دارند و یک سرور در داخل کشور داشته باشند.

Indrasari Wisnu Wardhana ، رئیس Bappepti عنوان کرد که با معرفی این قانون جدید، آژانس قصد دارد تا از افرادی که می خواهند در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، محافظت کند تا توسط فروشندگان جعلی مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

در همین زمان، Onny Widjanarko، رئیس یکی از بخش های بانک مرکزی اندونزی (BI)، بر این تأکید کرد که بانک مرکزی همچنان استفاده از بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان وسیله ای برای پرداخت ممنوع اعلام می کند.

لازم به ذکر است که کارگزاران بیت کوین با قانونی که در ماه اکتبر گذشته معرفی شد، ابراز ناراحتی کردند، اما حالا، این قانون جدید کارگزاران را ملزم به پرداخت حداقل ۷۰ میلیون دلار برای راه اندازی معاملات آتی می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version