سرمایکس
video thumb

رمزگشایی بازار ارز دیجیتال: افزایش ۱۵ درصدی ای او اس در آستانه نزدیک شدن به گردهمایی B1

بازارهای ارز دیجیتال به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۱۹ رسیدند، ای او اس (EOS) ، ریپل (XRP)، ترون (Tron) کاردانو (ADA) و بی اس وی (BSV) عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

ارزجو: حدوداً ۵ میلیارد به بازارهای ارز دیجیتال در ۲۴ ساعته گذشته افزوده شده و سرمایه بازار باز هم به حد بالایی در سال جاری رسیده است. بیت کوین نفسی تازه می کند در حالی که دیگر ارزهای آلت کوین شروع به افزایش قیمت کرده‌ اند. خصوصاً یکی دو تا از آنها که در حال حاضر عملکرد بسیار مطلوبی دارند.

بیت کوین در یکی دو روز گذشته حدوداً ۸۷۵۰ دلار قیمت داشته است. در بالاترین رکورد خود به قیمت ۸۹۰۰ دلار رسید ولی بعد دوباره وارد کانال ثابتی شد که در حال حاضر در آن قرار دارد. تحلیلگران انتظار دارند که قیمت بیت کوین به زودی حدوداً به ۹۶۰۰ دلار برسد.

اتریوم (Ethereum) در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه تغییر قیمتی نداشته و با قیمت ۲۷۰ دلار ثابت مانده است. افزایش قیمت این پلتفرم ممکن است به زودی به ۳۰۰ دلار نیز برسد.

۱۰ ارز دیجیتال برتر در حال افزایش قیمت هستند ولی بیشترین افزایش قیمت امروز مخصوص به ای او اس (EOS) بوده که ۱۵ درصد می باشد. این توکن اولین بار است که بعد از جولای سال گذشته به بالای ۸ دلار می رسد و این اتفاق قبل از برگزاری گردهمایی B1 آخر هفته در واشنگتن می باشد. این اخبار که کمپانی ای او اس اقدام به خریداری رم Ram به ارزش ۳/۳ میلیون توکن کرده است نیز می ‌تواند یکی از عوامل افزایش قیمت باشد.

ریپل امروز ۴ درصد افزایش قیمت داشته و به قیمت ۰/۴۲۶ دلار رسیده است. ادامه این افزایش قیمت، ممکن است باعث رسیدن توکن ریپل به قیمت ۰/۵۰ دلار در مدت کوتاهی شود. کاردانو (Cardano) نیز یکی از ده ارز برتر می باشد که با ۳/۵ درصد افزایش قیمت در امروز مواجه شده است.

در میان ۲۰ ارز برتر، می ‌توان بیت کوین اس وی را مشاهده کرد که با ۹ درصد افزایش قیمت به ۱۲۰ دلار رسید. اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) نیز با ۷ درصد افزایش قیمت در امروز پشت سر آن قرار دارد و ترون (Tron) با ۶ درصد افزایش قیمت در امروز مواجه شده است. تزوس (Tezos) امروز کمی کاهش قیمت داشته است.

 

ماکسی ماین کوین (Maximine Coin) هنوز در حال افزایش قیمت

بهترین عملکرد دیروز و امروز مربوط به ماکسیماین می باشد که با ۱۷ درصد افزایش قیمت روبرو شد. تقریباً تمام داد و ستد ها در حال انجام در صرافی کوین بنه (CoinBene) می باشد. توکن بیت تورنت (BitTorrent) نیز دارای افزایش قیمت شده و ۱۲ درصد افزایش قیمت در هفته جاری شامل سیستم فایل بیت تورنت (BTFS) شده است. این توکن همچنین به تازگی در لیست کو کوین (KuCoin) نیز ثبت شده است. ای او اس و زی کش (Zcash) دو تا دیگر از ارزهای برتر بر اساس عملکرد امروز بودند.

تتا فیول (Theta Fuel) به میزان ۷ درصد امروز کاهش قیمت داشته و اینسایت‌ چین (InsightChain) نیز با ۶ درصد کاهش قیمت پشت سر آن قرار دارد. 

چند ساعت پیش سرمایه بازار ارز دیجیتال به رکورد جدیدی یعنی ۲۷۸ میلیارد دلار دست پیدا کرد. بازار های روزانه با بیش از دو درصد افزایش قیمت هنوز هم در بازار صعودی قرار دارند و آلت کوین ها در حال حاضر پیشتاز هستند. حجم روزانه بیش از ۹۰ میلیارد دلار و بیت کوین آماده برای افزایش قیمت بعدی خود می‌ باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version