video thumb

پشتیبانی مالی ۵٫۵ میلیون دلاری بارکلیز برای شرکت بلاک چینی Crowdz !

بر اساس گزارشات منتشر شده، بانک و مؤسسه مالی بین‌الملی بارکلیز که در بریتانیا واقع شده است و شرکت سرمایه گذاری فناوری Bold Capital Partners، حدود ۵٫۵ میلیون دلار به منظور ارسال صورتحساب ها توسط شرکت فناوری مبتنی بر بلاک چین Crowdz کمک مالی کرده اند.

بر اساس این گزارش، فناوری مبتنی بر بلاک چین، پردازش صورتحساب ها را با استفاده از دیجیتالی کردن و خودکار سازی فرآیندهای دستی بهبود می بخشد. این فناوری همچنین روند یافتن سرمایه داران را به صورت خودکار درآورده و صورتحساب ها را به آنها ارسال می کند.

پیسون ای جانستون (Payson E. Johnston)، مدیر عامل شرکت Crowdz، با توجه به اهمیتی که این پردازش سریع صورت حساب برای شرکت های کوچک و متوسط (SME) به همراه دارد، تأکید می کند:

“امروزه، کسب و کارهای کوچک و متوسط، اغلب باید بین ۹۰ تا ۱۲۰ روز و یا بیشتر صبر کنند تا پول دریافت کنند. جای تعجب نیست که بیش از نیمی از آنها در طول سال از مشکلات نقدینگی رنج می برند. با این حال، با این اقدام شرکت Crowdz، شرکت هایی که اغلب با این مشکل روبرو هستند، می توانند در عرض چند روز یا کمتر با پرداخت های معمولی که صورت می گیرد، دارای نقدینگی شوند.”

این ۵٫۵ میلیون دلار علاوه بر بارکلیز و بولد، از طرف TFX Capital Partners، Techstars Ventures و First Derivatives نیز تأمین شده است و به نظر می رسد که این پشتیبانی مالی برای توسعه محصولات، بازاریابی، فروش و استخدام برای شرکت Crowdz هزینه خواهد شد.

همانطور که قبلا توسط کوین تلگراف گزارش شده است، بارکلیز در ماه آوریل به امتحان و آزمایش استفاده از فناوری بلاک چین برای ساده سازی تراکنش های املاک و مستغلات روی آورد. این آزمایش به وسیله Instant Property Network با استفاده از پلت فرم بلاک چینی کردا (Corda) انجام شده که توسط کنسرسیوم R3 که یک نرم افزار مبتنی بر بلاک چین می باشد، توسعه یافته است.