سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گزارش: گردش ارز دیجیتال فیس بوک می‌تواند با چالش‌های جمعیتی مواجه شود

آن تعداد از کیف های پولی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ و ۱۰ هزار بیت کوین (BTC) دارند، از زمستان امسال که بازار ارز دیجیتال به حد پایینی رسیده بود، افزایش چشمگیری داشته اند؛ که نشان دهنده تجمع قابل توجهی در زمان پایین آمدن قیمت می باشد. این تحلیل تحت گزارشی جدید در هفته نامه ارز دیجیتال دیار Diar در ۲۸ ماه می منتشر شده است.

ارزجو: تجزیه و تحلیل Diar با مقایسه چشم انداز امروزی توزیع بیت کوین با داده هایی از آگوست ۲۰۱۸ شروع می شود، یعنی زمانی که تاپ کوین (top coin) برای آخرین بار در معاملات در محدوده قیمت ۸,۰۰۰ دلار بود. این تحلیل بر به اصطلاح آدرس های کیف پول بیتکوین “فیرم سایز” (firm size) متمرکزاست، یعنی آنها که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین در خود دارند، و اشاره می کند که این آدرس ها در حال حاضر بیش از ۲۶٪ از عرضهٔ گردش را دارا هستند، یا ۳۶ میلیارد دلار به ارزش بیت کوین.

با توجه به گزارش و با نگاهی به آگوست سال ۲۰۱۸، آدرس های فیرم سایز (Firm Size) کمتر از ۲۰ درصد عرضه گردش بیت کوین را دارا هستند، که آشکارکننده تجمع قابل توجهی از تقریبا ۷ درصد در کمتر از یک سال می باشد.

از زمان رکود اخیر در بازار ارز دیجیتال در دسامبر ۲۰۱۹، که بیت کوین در حد پایین ۳،۲۰۰ دلار معامله می ‌شد، تجمع بیت کوین در ردیف (tier) کیف پول های فیرم سایز (Firm Size) به ۴۵۰،۰۰۰ دلار صعود کرد که با توجه به داده های دیار Diar، سریع ترین رشد میان هر ردیف از آدرس های کیف پول می باشد.

در حال حاضر ارزش کل (total value) این کیف پول های فیرم سایز (Firm Size) جمعا ۶ میلیارد دلار بیشتر از آگوست ۲۰۱۸ می باشد، و با تاکید Diar که بیت کوینی که در این آدرس ها تحلیل شده، نه قدیمی است و نه از بین رفته، یعنی بیشتر آن در سه ماهه اخیر به صورت فعال انتقال یافته.

Diar همچنین اشاره می‌ کند که از آغاز سال ۲۰۱۹ حدود ۴۰ درصد از بیت کوینی که جدیدا به خاطر تورم ساخته شده، توسط کیف پول های فیرم سایز جمع آوری شده، یعنی رقمی بالای ۱۰۰،۰۰۰ بیت کوین.

با توجه به ادعای گزارش، نکته ای که بیشتر قابل توجه است روند بلند مدت تجمع آشکار توسط آدرس های فیرم سایز می باشد: از زمان آغاز بازار خرسی ارز دیجیتال در ژانویه ۲۰۱۸ که متعاقب آن حدود ۹۵۵,۰۰۰ بیت کوین به علت تورم ساخته شده اند، این آدرس ها طبق گزارش نصف عرضه بازار جدید را یکپارچه کرده اند.

طبق گزارش، آوریل امسال تحلیلگران صندوق دارایی های دیجیتال آدامانت کپیتال (Adamant Capital) پیش بینی کردند که بازار خرسی در حال ورود به مرحلهٔ فاینال خود یعنی تجمع می باشد، با اشاره به اینکه وال های بیت کوین (bitcoin whales) در حال جمع کردن تاپ کوین بودند مطابق با الگویی که بازار خرسی ۲۰۱۵-۲۰۱۴ را منعکس می‌ کند.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version