سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

‏10 روش کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه

بازار ارزهای دیجیتال به لطف شیوه‌های مختلفی که برای کسب درآمد به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد، یکی از خاص‌ترین بازار‌های مالی محسوب می‌شود که صرفاً به یک روش برای کسب درآمد محدود نیست. بعضی از این روش‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به سرمایه اولیه دارند و تخصص بیشتری می‌طلبند، اما بد نیست بدانید که چندین روش دیگر وجود دارد که می‌توانید بدون در اختیار داشتن سرمایه‌ی اولیه به کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه بپردازید. کافی است که شما یک کیف پول ارز دیجیتال خوب داشته باشید تا بتوانید ارزهای دیجیتالی که به رایگان به دست می‌آورید را در آن ذخیره کنید.

در این مقاله‌ خواهید خواند:

  • مقدمه‌ای بر کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه
  • معرفی شیوه‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه
  • نحوه مراقبت در برابر کلاهبرداری‌ها
  • سؤالات متداول

مقدمه‌ای بر کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه

افراد بسیاری در بازار ارزهای دیجیتال به دنبال دستیابی به راهی برای داشتن درآمد غیرفعال از طریق ارزهای دیجیتال هستند، اما ممکن است که در این مسیر به شیوه‌هایی برخورد کنند که نیازمند سرمایه‌ی اولیه باشند. با این حال، شیوه‌های دیگری نیز وجود دارند که سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون در اختیار داشتن کوچک‌ترین سرمایه‌ی اولیه‌ای از آن‌ها درآمد کسب کنند.

روش‌هایی چون استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین (BTC) و معامله کردن، از روش‌های متداول کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال هستند، اما این روش‌ها اغلب نیاز به سرمایه‌ی اولیه دارند. بسیاری از کاربران ممکن است که قصد آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال را داشته باشند، اما دارای سرمایه‌ی اولیه نباشند یا صرفاً نخواهند کوچک‌ترین ریسکی بکنند. به همین دلیل یک سرمایه‌گذار می‌تواند از شیوه‌های بدون نیاز به سرمایه‌، از ارزهای دیجیتال درآمد کسب کند.

معرفی 10 روش کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه

کاربران حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند از طریق 10 روشی که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود، ارزهای دیجیتال خود را به طور رایگان و بدون نیاز به سرمایه اولیه دریافت کنند. تعدادی از وب‌سایت‌های این حوزه، ارزهای دیجیتال رایگان را به کاربران ارائه می‌دهند که برای دریافت آن‌ها به تنها چیزی که نیاز دارند ابتکار عمل و اطلاعات است. با توجه به تمایل بازار ارزهای دیجیتال به نوسان یافتن، ممکن است که کاربران از طریق این شیوه‌ها به درآمدی بیشتر از آنکه انتظارش را داشتند دست پیدا کنند. این 10 روش که امکان کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه را فراهم می‌کنند به شرح زیر است:

معرفی 10 روش کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه

1.      کسب درآمد ارز دیجیتال با بازی (Play to Earn): یکی از جذاب‌ترین شیوه‌ها برای کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه، کسب درآمد از طریق بازی کردن است. در بازارِ ارزهای دیجیتال بازی‌های بلاک‌چینی بسیاری وجود دارند که به بازیکنانشان از طریق‌های مختلف ارز دیجیتال بومی خودشان را هدیه می‌دهند. کاربران در واقع می‌توانند با بازی کردن، ارز دیجیتال کسب کنند و سپس آن را در هر صرافی که می‌خواهند به نرخ روز به فروش برسانند. از بازی‌های بلاک‌چینی که درآمد می‌دهند می‌توان به بازی‌های سندباکس، گادز آنچیند و اکسی اینفینیتی اشاره کرد.

2.     کسب ارز دیجیتال از طریق آموزش (Learn and Earn): یکسری وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های ارز دیجیتالی وجود دارند که به منظور تشویق کاربران به آموزش یافتن، به آن‌ها رمزارز رایگان پرداخت می‌کنند. در واقع، شخص در ازای فعالیت‌هایی مانند تماشای ویدیو، گوش دادن به فایل صوتی و مطالعه‌ی مقالات آموزشی، علاوه بر آموزش یافتن، درآمد نیز کسب می‌کند. سایت‌های معروفی همچون کوین‌مارکت‌کپ چنین برنامه‌هایی دارند.

3.    کسب درآمد از ایردراپ (Airdrop): برخی پروژه‌های ارز دیجیتال و صرافی‌ها به منظور تبلیغ پروژه یا وب‌سایت خود، تعدادی از توکن‌های یک ارز دیجیتال را در قالب ایردراپ به کیف پول افراد واریز می‌کنند. این ایردراپ‌ها توسط صاحبان پروژه یا آن صرافی به منظور تشویق کاربر به خرید آن ارز دیجیتال یا فعالیت در صرافی داده می‌شود.

4.     کسب ارز دیجیتال رایگان با گشت‌وگذار در وب: با استفاده از مرورگر شرکت Brave، می‌توانید صرفاً با گشت‌وگذار در اینترنت و تماشای تبلیغات، ارز دیجیتال پاداش بگیرید. دقت کنید که برای این امر باید از یک مرورگر به خصوص به نام Brave استفاده کنید تا در ازای تماشای تبلیغات، به شما توکن بومی خود مرورگر یعنی BAT پاداش داده شود.

5.     فاست بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال: در این روش، یک پلتفرم در ازای انجام وظایف مشخصی، به کاربران ارز دیجیتال رایگان می‌دهد. هدف از توسعه فاست‌ها، جذب مردم به یک پلتفرم خاص و افزایش بازدید یکسری سایت‌های به خصوص است. وظایفی که به کاربران محول می‌شود می‌تواند شامل مشاهده تبلیغات، کلیک روی لینک‌ها و تکمیل سؤالات امنیتی باشد. لازم به ذکر است که این وب‌سایت‌ها ارز دیجیتال ناچیزی به کاربران خود می‌دهند و حداقل برداشت بسیاری بالایی دارند.

6.     استیکینگ و وام دهی برای کسب درآمد از رمز ارز‌ها: در این روش، کاربر با نگهداری ارز دیجیتال خود در صرافی مورد نظر در ازای تأمین امنیت شبکه بلاک‌چین، رمزارز خاصی را به عنوان سود دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که این روش نیاز به سرمایه اولیه ناچیزی دارد. همچنین کاربران در پلتفرم‌های حوزه دیفای (DeFi) می‌توانند با قرض دادن ارزهای دیجیتالشان به دیگران، سود دریافت کنند.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز

7.     فعالیت در شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز: یکی از جدید‌ترین روش‌های کسب درآمد به وسیله ارزهای دیجیتال، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز است. کاربران می‌توانند با فعالیت و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکزی چون میتریل بدون نیاز به سرمایه اولیه، درآمد کسب کنند.

8.     دریافت پورسانت بابت معرفی دوستان: برخی صرافی‌های ارز دیجیتال در ازای ارسال لینک مخصوصی به دیگران و دعوت آن‌ها به صرافی، به شما پورسانت می‌دهند. برای مثال اکثر صرافی‌ها لینک ریفرالی دارند که با دعوت کردن دوستان خود به صرافی از طریق آن، درصدی از کارمزد اشخاصی که به صرافی معرفی کرده‌اید به حساب شما واریز می‌شود.

9.     شرکت در کمپین‌های عرضه اولیه ارز دیجیتال (Bounty): بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال به منظور تبلیغ پروژه خود و کسب بیشترین سرمایه، دست به عرضه اولیه ارز دیجیتال می‌زنند. در این نوع برنامه‌ها، صاحبان پروژه شروع به معرفی ارز دیجیتال خود و کارایی آن به سرمایه‌گذاران می‌کنند و برخی از این پروژه‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی تمامی افراد را دعوت می‌کنند تا در چنین برنامه‌هایی شرکت پیدا کنند. این روش از جهاتی شبیه به ایردراپ است چرا که برنامه‌هایی نیز وجود دارند که در آن عرضه اولیه آن ارز دیجیتال به طور رایگان بین شرکت‌کنندگان پخش می‌شود.

10.    وبلاگ نویسی و نوشتن مقالات آموزشی حوزه ارز دیجیتال: یکی از شیوه‌های عالی برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال، نوشتن مطالب آموزشی در وبلاگ خود و قرار دادن تبلیغات در آن است. در حوزه ارزهای دیجیتال پلتفرم‌هایی وجود دارند که در ازای قرار دادن یکسری تبلیغات به خصوص در شکل‌های مختلف در وبلاگ خود، به شما در ازای کلیک‌های انجام شده ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند.

مراقب کلاهبردارها باشید

دنیای ارزهای دیجیتال مانند هر بازار مالی دیگری مملو از کلاهبرداران است و این مسئله در زمینه ایردراپ‌ها و پاداش‌های ارز دیجیتال بسیار زیاد‌تر است چرا که کلاهبردران اغلب دوست دارند که با دادن هدایای اندک به کاربران، آن‌ها را به طمع دریافت هدایای بزرگ‌تر، به تله بیندزاند. به همین دلیل، زمانی که به دنبال بهره بردن از شیوه‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه هستید، مراقب باشید.

برخی از ایردراپ‌ها و عرضه‌های اولیه ارز دیجیتال پتانسیل بالایی برای کلاهبرداری بودن دارند. در تشخیص این دسته از پروژه‌های کلاهبرداری، اگر از شما خواسته شد تا اطلاعات کیف پول خود مانند رمز ورود و کلید خصوصی خود را وارد کنید، به سرعت از آن سایت خارج شوید چرا که آن پروژه کلاهبرداری است و صرفاً می‌خواهد وارد کیف پول ارز دیجیتال شما شود. همچنین اگر از شما خواسته شد تا توکن‌های ارز دیجیتال با ارزش خود را با یکسری توکن‌های بی‌ارزش مبادله کنید، هرگز زیر بار نروید.

مراقب کلاهبردارها باشید

جمع‌بندی

همان‌طور که گفته شد، شیوه‌های بسیاری برای کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه وجود دارد و شما به تنها چیزی که نیاز خواهید داشت یک کیف پول ارز دیجیتال است که توکن‌های رایگان دریافتی خود را در آن نگهداری کنید. بیشتر این شیوه‌ها با هدف ایجاد شناخت و اشتیاق نسبت به ارزهای دیجیتال در عموم مردم طراحی شده‌اند تا افراد بیشتری به سمت ارزهای دیجیتال کشیده شوند و پتانسیل بالای این بازار و فناوری را درک کنند. شما به عنوان یک علاقه‌مند به بازار ارزهای دیجیتال می‌توانید هر یک از روش‌های ذکر شده را که مطالعه کردید برای کسب درآمد بدون سرمایه انتخاب کنید.

سوالات متداول

شیوه‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه کدم‌اند؟

راه‌های بسیاری برای کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه وجود دارد که در این مقاله بهترین و پراستفاده‌ترین آن‌ها ذکر شده است. از این روش‌های کسب درآمد به طور خلاصه می‌توان به ایردراپ، فاست، استیکینگ، بازی‌های بلاک‌چینی، آموزش، گشت‌و‌گذار در وب و دیگر موارد اشاره کرد.

چه تفاوتی میان ایردراپ و فاست وجود دارد؟

ایردراپ‌ها معمولاً به صورت ناگهانی به منظور معرفی و یا تشویق کاربران برای خرید یا هولد یک رمزارز به کیف پول ارز دیجیتال افراد واریز می‌شود؛ این در حالی است که فاست در ازای انجام یکسری کارها مانند مشاهده تبلیغات، کلیک روی لینک‌ها و تکمیل سؤالات امنیتی و دیگر موارد به کاربر داده می‌شود.

بازی‌های مطرحی که به طور رایگان ارز دیجیتال می‌دهند کدم‌اند؟

بازی‌های بلاک‌چینی همچون اکسی اینفینیتی و سندباکس، توکن‌های بومی خود را در ازای انجام مأموریت‌های مشخصی به بازیکنان خود پاداش می‌دهند. یکی دیگر از بازی‌های بلاک‌چینی مطرح بازی گادز آنچیند است که در ازای هر پیروزی که به دست می‌آورید، توکن به شما پاداش می‌دهد.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location