سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش‌بینی قیمت ترون تا سال 2024

از زمان عرضه در 28 آگوست سال 2017، ترون توانسته است تا به یکی از ارز‌های دیجیتال پرطرفدار بازار تبدیل شود و با گذشت سال‌ها همچنان در لیست 10 ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارد. ترون علاوه بر ویژگی‌های فنی و ارائه یک شبکه بلاک چینی کاربردی و قدرتمند، جامعه طرفداران وفاداری نیز دارد که می‌توانند در شرایط مناسب آن را به اوج‌های قیمتی جدید برسانند.

در ادامه این مقاله شرایط کلی شبکه و ارز دیجیتال ترون و همچنین برخی پیش‌بینی‌های عنوان شده برای روند قیمت ترون طی سال 2023 و 2024 را بررسی خواهیم کرد، بنابراین اگر از دارندگان این ارز دیجیتال یا علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آن هستید مطالعه ادامه این مطلب و مقاله پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال را از دست ندهید.

پیش‌بینی قیمت ترون در سال 2023 و 2024

در حالی که پیش‌بینی قیمت تمام ارز‌های دیجیتال چالش‌ها و سختی‌های خود را دارد، این شرایط برای ترون پیچیده‌تر است. زیرا اخیراً حاشیه‌ها و اخبار مختلفی پیرامون ترون منتشر شده است که می‌توانند تأثیرات قابل توجهی در قیمت این ارز دیجیتال داشته باشند و با ادامه انتشار اخبار مثبت و منفی در ماه‌های آینده، تحلیل‌های قیمتی را بی‌اعتبار کنند.

به عنوان مثال اخیراً، خالق ترون یعنی جاستین سان به انجام تراکنش‌های مشکوک برای نجات ورشکستگی صرافی هوبی متهم شده بود. بخش بزرگی از دارایی‌های صرافی هوبی شامل ترون می‌شود و به همین دلیل اخباری مبنی بر سختگیری‌های قانون‌گذاران و همچنین مشکلات مالی باعث ایجاد ترس‌هایی در بازار ترون و کاهش قیمتی این ارز‌های دیجیتال شده بود. در حالی که معمولاً تأثیر این شایعات و اخبار طولانی مدت نیست، اما سرمایه‌گذاران و خریداران ترون باید همواره به آن‌ها توجه داشته باشند.

جاستین سان و صرافی هیوبی

در حالی که جاستین سان امروزه دیگر مدیرعامل ترون نیست و این پروژه توسط ترون دائو کنترل می‌شود، اخبار پیرامون جاستین سان همچنان بر روند قیمتی ترون تأثیرگذار هستند.

امروزه شبکه ترون در حالی که اکوسیستم قوی ای ندارد، اما به عنوان یک شبکه انتقال محبوب است و حجم زیادی از ارز‌های مختلف مانند تتر بر بستر ترون منتقل و نگهداری می‌شوند. شبکه ترون ایمن، مقیاس‌پذیر و کم کارمزد است که آن را برای انتقال ارز‌های دیجیتال گزینه مناسبی می‌کند. بنابراین در حالی که برنامه‌های فعال در اکوسیستم ترون چندان مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار نگرفته‌اند، محبوبیت ترون برای انتقال ارز‌های دیجیتال باعث شده است تا جایگاه خوب خود را در بازار ارز‌های دیجیتال حفظ کند.

با وجود عملکرد نه چندان مناسب ترون در بازار و فضای غیرمتمرکز و دیفای، این شبکه همچنان پتانسیل رشد زیادی دارد و به باور برخی تحلیلگران، این ارز دیجیتال نسخه چینی اتریوم است.

تشابه ترون به اتریوم بی‌دلیل نیست و این ارز دیجیتال از معماری سه لایه‌ای بلاک چینی بهره می‌برد که به آن این امکان را می‌دهد تا با پشتیبانی از قرارداد‌های هوشمند و فضای ذخیره‌سازی، میزبان برنامه‌ها و پلتفرم‌های غیرمتمرکز بلاک چینی باشد.

بنابراین همانند اتریوم، ترون با میزبانی از برنامه‌های محبوب بلاک چینی و با پشتیبانی از توکن‌های دیجیتالی جدید می‌تواند مورد توجهات سرمایه‌گذاران بازار قرار بگیرد و رشد‌های قیمتی داشته باشد. البته در مقاله ای جداگانه به پیش بینی قیمت اتریوم نیز پرداخته ایم که می توانید آن را هم مطالعه کنید.

جاستین سان، از مدیران سابق چینی ریپل، بنیانگذار این ارز دیجیتال است. بنیاد ترون از سال 2017 تأسیس شده است و تا به امروز فعالیت دارد. سابقه فعالیت و اعتباری که این بنیاد تا به امروز به دست آورده است از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت ارز دیجیتال ترون به شمار ‌می‌روند.

از جمله فعالیت‌های قابل توجه شبکه ترون، ادغام با بیت تورنت، بزرگترین سرویس همتا به همتا اشتراک‌گذاری فایل با بیش از 100 میلیون کاربر ماهیانه بود که قابلیت‌های بلاک چینی را به بیت تورنت اضافه کرد. ادامه چنین همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند تأثیرات قابل توجهی در روند قیمتی ارز دیجیتال ترون و پیشرفت و گسترش اکوسیستم این ارز دیجیتال داشته باشند. روندی که پیش‌بینی می‌شود طی سالیان آینده دنبال شود.

برای بررسی دقیق‌تر پیش‌بینی‌های ترون، در ابتدا بهتر است صحبت‌های اخیر جاستین سان را بررسی کنیم. سان جدیدا در سخنرانی بلاک چین 2023 کره عنوان کرده است که چرخه صعودی ارز‌های دیجیتال نزدیک است و پیش‌بینی کرده است که این روند صعودی تا سال 2025 رخ خواهد داد.

برای شکل‌گیری چنین چرخه صعودی، ما در طی سال 2024 باید شاهد افزایش‌های قیمتی کم و بیش ارز‌های دیجیتال باشیم و با صعود قیمتی احتمالی بیت کوین، ترون نیز می‌تواند از فرصت‌های ایجاد شده در بازار برای افزایش قیمتی خود استفاده کند.

دیگر تحلیلگران بازار هم اکنون پیش‌بینی‌های مختلفی از روند‌های قیمتی پیش روی ترون طی سال 2023 و 2024 دارند. به عنوان مثال تحلیلگران WalletInvestor معتقد هستند که ترون می‌تواند با ایجاد یک روند صعودی قبل از پایان سال 2023، تا 0.085 دلار نیز رشد قیمتی داشته باشد. با این حال پیش‌بینی‌هایی از روند‌های منفی برای ترون نیز وجود دارد و کارشناسان TradingBeast پیش‌بینی می‌کنند که ترون تا پایان سال 2023 به 0.069 دلار کاهش قیمتی خواهد داشت.

در این بین بسیاری از تریدر‌های بازار بر این باور هستند که روند قیمتی کلی ترون در سال 2023 در محدوده 0.07 تا 0.08 دلار باقی خواهد ماند.

پیش بینی قیمت ترون

پیش‌بینی‌های مثبتی پیرامون روند قیمتی ترون در سال 2024 وجود دارد و برخی تحلیلگران از جمله رشد و حفظ قیمت به بالای 0.0835 دلار را برای ترون پیش‌بینی می‌کنند. البته در این بین برخی دیگر مانند coincodex پیش‌بینی نزولی نسبت به روند قیمتی آینده ترون در سال 2024 دارند و محدوده 0.06 تا 0.05 دلار را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

نکات ترید ترون

در حالی که ترون تا به امروز نشان داده است که پتانسیل رشد قیمتی دارد، اما همواره خطرات کاهش قیمتی قابل توجه آن نیز سرمایه‌گذاران را تهدید می‌کند. به همین دلیل با وجود پیش‌بینی‌های مثبتی که پیرامون آینده ترون وجود دارد، سرمایه‌گذاران و خریداران ترون باید نکات سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال را فراموش نکنند.

انجام بررسی و تحقیق مداوم و شخصی، استفاده از ابزار‌های مختلف از جمله استاپ لاس، تدوین و پیروی از استراتژی معاملاتی و مدیریت ریسک از جمله مواردی هستند که می‌توانند علاوه بر مطالعه تحلیل و پیش‌بینی‌های کارشناسان بازار به شما در سرمایه‌گذاری موفق و پرسود ترون کمک کنند.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version