سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نات کوین Notcoin چیست؟ آیا کسب درآمد از این میم‌کوین واقعی است؟

حدودا دو هفته‌ای است که صحبت از یک میم‌کوین جدید، مخصوصا در ایران زیاد شنیده می‌شود. نات‌ کوین که هنوز توکنی در واقعیت ندارد، مورد استقبال میلیون‌ها نفر قرار گرفته است. Notcoin، یک بازی رایگان و آسان برای استفاده در تلگرام، که حول محور ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی برای کسب توکن‌های آن است، از زمانی که در اول ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در دوهفته گذشته، نات کوین مجموع بازیکنان خود را از ۵.۱ میلیون در ۱۰ ژانویه به بیش از 17.2 میلیون، (با تقریباً چهار میلیون کاربر فعال روزانه) بیش از سه برابر کرده است. این عدد همچنان در حال افزایش است و بازیکنان برای کسب توکن‌های بیشتر Notcoin کلیک می‌کنند.

نات کوین چیست؟

نات کوین چیست

نات کوین یک میم کوین مبتنی بر TON است که راه خود را به عنوان یک بازی Mini App رایگان تلگرام در ابتدای سال ۲۰۲۴ شروع کرد.

با این حال، نات کوین توجه کاربران را به خود جلب کرد و در مرحله بتا به نزدیک به 500 هزار بازیکن رسید و بیش از 650 هزار بازیکن، مجموعاً بیش از 60 میلیارد Notcoin استخراج کردند. مدت کوتاهی پس از عرضه رسمی آن در 1 ژانویه 2024، محبوبیت بازی به شدت افزایش یافت و تنها در 10 روز ۵.۱ میلیون بازیکن به آن دست یافتند.

نکته جالب در مورد رشد Notcoin این است که یک دلار هم برای تبلیغات خرج نکرد. همه اینها از طریق دهان به دهان در جامعه تلگرام انجام شده است.

آیا نات کوین واقعا یک ارز دیجیتال است؟

با وجود موفقیت، نات کوین یک ارز دیجیتال واقعی نیست و در بلاک چین TON ساخته نشده است، و آن را بیشتر به یک پدیده بازاریابی اینترنتی تبدیل می‌کند. اشاره به فعالیت درون بازی آن به عنوان "ماینینگ" از نظر فنی نادرست است، زیرا هیچ ماینینگ واقعی ارز دیجیتال انجام نمی‌شود. یک پیام تلگرام خودکار این عدم قطعیت را برجسته می‌کند و می‌گوید: "هیچکس نمی‌داند که آیا Notcoin تولید می‌شود یا اینکه ارزشی دارد یا نه.

این بازی فاقد مؤلفه‌های استاندارد ارزهای دیجیتال مانند وب‌سایت، نقشه راه یا وایت‌پیپر است. در حال حاضر، بیش از 1.2 تریلیون Notcoin جمع آوری شده است، اما از آنجایی که این توکن به شکل قابل معامله وجود ندارد، هیچ ارزش واقعی یا گزینه نقدی وجود ندارد. اما، بازیکنان می‌توانند کمک‌های مالی واقعی را برای تقویت به دست آورند، به این امید که به ازای هر ضربه به گوشی، نات کوین بیشتری کسب کنند

علاوه بر این، کاربران تلگرام هم اکنون می‌توانند به طور مستقیم از قسمت کیف پول اپلیکیشن، نات کوین را بازی کنند. بازی در زیر تب "بیشتر بیاموزید" در دسترس قرار گرفته است. پیش از این، کاربران برای شروع بازی باید یک ربات بازی را پیدا کرده و راه‌اندازی می‌کردند.

نحوه بازی کردن Notcoin

نحوه بازی کردن نات کوین

انجام بازی نات کوین بسیار ساده و آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت بازی، notcoingame.com مراجعه کنید و شروع به کلیک کردن روی صفحه کنید تا Notcoins استخراج کنید. هرچه بیشتر کلیک کنید، نات کوین بیشتری کسب می‌کنید. همچنین می‌توانید از فاصله یا چرخ ماوس برای استخراج سریعتر استفاده کنید. می‌توانید موجودی نات کوین و سرعت استخراج خود را در بالای صفحه مشاهده کنید.

بررسی بازی Notcoin به ما نشان می‌دهد که این بازی دارای جنبه‌های مختلفی است که آن را جذاب‌تر می‌کند، مانند:

·         Rocket Mode: هر 10 دقیقه، می‌توانید این حالت را فعال کنید که سرعت استخراج شما را 10 برابر به مدت 30 ثانیه افزایش می‌دهد. همچنین می‌توانید با دعوت از دوستان خود به بازی یا با پیوستن به یک Squad، مدت زمان Rocket Mode را افزایش دهید.

·         بروزرسانی‌ها: می‌توانید از Notcoins خود برای خرید ارتقاهایی استفاده کنید که سرعت استخراج شما را افزایش می‌دهد، مانند ماوس بهتر، پردازنده سریعتر یا فن خنک‌تر. 10 سطح ارتقا وجود دارد که هر کدام هزینه و اثر متفاوتی دارند.

·         سیستم تیم: شما می‌توانید به یک تیم ملحق شوید یا یک تیم بسازید، که گروهی از بازیکنان است که هدف و علاقه مشترکی دارند. با پیوستن به یک Squad، می‌توانید با بازیکنان دیگر چت کنید، نکات و استراتژی‌ها را مبادله کنید و پاداش‌های Squad Notcoin اضافی کسب کنید. شما همچنین می‌توانید با دیگر جوخه‌ها در تابلوی امتیازات رقابت کنید و جوایز را برنده شوید

بنیانگذاران و سرمایه‌گذاران Notcoin

اطلاعات محدودی در اینترنت در مورد سازندگان Notcoin وجود دارد. طبق بیانیه‌ای از بنیاد TON، Open Builders مسئول این میم‌کوین است. Open Builders سازمانی متعهد به تامین مالی پروژه‌ها در بلاک‌چین TON است. این پلتفرم با Tonstarter مرتبط است، پلتفرمی که با موفقیت 1.5 میلیون دلار بودجه اولیه را در سال گذشته برای حمایت از پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین TON، جمع آوری کرد.

ادغام اخیر دسترسی نات کوین از طریق ویژگی کیف‌پول تلگرام بر ارتباط تلگرام با این بازی مبتنی بر ربات تاکید می‌کند. با توجه به افزایش فعالیت‌های کلاهبرداری در تلگرام و نگرانی جامعه در مورد مشروعیت پروژه، این ادغام باعث افزایش اعتبار برای تیم می‌شود.

پاداش‌ها و استفاده‌های بالقوه Notcoin

نحوه پاداش نات کوین

یکی از جذابیت‌های اصلی بازی نات کوین پاداش‌ها و مزایای بالقوه‌ای است که Notcoin به همراه دارد. نات‌کوین‌ها در حال حاضر یک ارز مجازی هستند که فقط می‌توانند در بازی از آن استفاده کنند، اما توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که قصد دارند در آینده نات‌کوین‌ها را توکن کنند، به این معنی که آن‌ها به یک ارز دیجیتال واقعی تبدیل می‌شوند که می‌تواند در بازار معامله و مبادله شود. این می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای دارندگان Notcoin باز کند، مانند:

·         جوایز درون بازی: بازی دارای یک سیستم پاداش است که بازیکنان را تشویق می‌کند تا بیشتر بازی کنند و نات‌کوین‌های بیشتری کسب کنند. به عنوان مثال، تابلوهای امتیازاتی وجود دارند که بازیکنان را بر اساس موجودی Notcoin، سرعت استخراج و عملکرد Squad رتبه بندی می‌کنند. بازیکنان برتر و جوخه‌ها می‌توانند جوایزی مانند نات‌کوین‌های اضافی، برنامه‌های افزودنی Rocket Mode یا آیتم‌های انحصاری را برنده شوند. همچنین پاداش‌های ارجاعی وجود دارد که به بازیکنان برای دعوت از دوستان خود به بازی پاداش می‌دهد. هرچه دوستان بیشتری را دعوت کنید، نات کوین بیشتری کسب می‌کنید.

·         برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی: اگر نات‌کوین‌ها به یک توکن واقعی تبدیل شوند، می‌توان از آن‌ها برای برنامه‌های مختلف در دنیای واقعی، مانند خرید کالا، حمایت از طرح‌های مبتنی بر جامعه، یا شرکت در سایر پروژه‌های بلاک چین یا پلتفرم‌های بازی استفاده کرد. به عنوان مثال، توسعه دهندگان اشاره کرده‌اند که ممکن است یک فروشگاه Notcoin راه‌اندازی کنند، جایی که بازیکنان می‌توانند محصولاتی با موضوع بازی مانند تی‌شرت، لیوان، برچسب یا حتی یک نات کوین فیزیکی خریداری کنند. توسعه دهندگان همچنین علاقه خود را برای همکاری با پروژه‌ها و پلتفرم‌‌های دیگری که دیدگاه و ارزش‌های آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند، مانند تلگرام، TON یا سایر بازی‌های P2E ابراز کرده‌اند.

ویژگی‌های توکن NOT : عرضه، تخصیص، موارد استفاده

در حال حاضر، عملکرد اصلی Notcoin به عنوان یک میم کوین در یک زمینه بازی، بدون هیچ گونه ابزار اضافی است. تیم سازنده نات کوین هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد توزیع توکن ارائه نکرده است.

علاوه بر استخراج Notcoin، بازیکنان فرصت‌هایی برای افزایش دارایی‌های خود از طریق ویژگی "Earn" دارند. این تابع پاداش‌های اضافی را برای انجام کارهای آسان ارائه می‌دهد. که شامل دعوت از دوستان به بازی با استفاده از لینک ارجاع، پیوستن به یک تیم یا دستیابی به نقاط عطف خاصی مانند ورود به لیگ نقره‌ای یا فعال کردن Premium تلگرام است.

ویژگی های نات کوین

لیگ شما در ابتدا برنز است، اما با ۵ هزار سکه به لیگ نقره‌ای، با 200 هزار سکه به لیگ طلایی،  با 2 میلیون سکه به لیگ پلاتینیوم و با 10 میلیون سکه به لیگ الماس می‌رسید.

سریع‌ترین راه برای کسب ۱ میلیون نات کوین

برای بدست آوردن این تعداد سکه، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید

1.   با ربات تلگرام NotCoin شروع کنید: به رباتی دسترسی داشته باشید که در آن پاداش 50 هزار NotCoin را دریافت کنید. پس از ورود، یک تیم را برای پیوستن انتخاب کنید و سفر خود را شروع کنید.

2.   کسب سکه‌های اولیه: از بخش کسب درآمد دیدن کنید و پاداش 5هزارتایی تیم را دریافت کنید.

مراحل کسب نات کوین

3.   Boosts را فعال کنید: در بخش Boost، سطح اول Multitap، Energy Limit و Recharging Speed را فعال کنید

مراحل استخراج نات کوین

4.   شروع به ضربه زدن کنید: به صفحه اصلی بازگردید و شروع به ضربه زدن روی توکن کنید.

5.   درخواست پاداش ضربه زدن: پس از کسب اولین هزار توکن خود، به بخش کسب درآمد برگردید تا ۳ هزار توکن اضافی را به عنوان جایزه دریافت کنید.

6.   فول انرژی را شارژ کنید و از توربو استفاده کنید: به قسمت بوست بروید و Full Energy و Turbo را فعال کنید، می‌توانید آن را سه بار انجام دهید، سپس ضربه زدن را ادامه دهید.

مراحل استخراج نات کوین

7.   رسیدن به لیگ نقره‌ای: تقریباً 10 دقیقه ضربه زدن باید 20 هزار سکه برای شما به همراه داشته باشد. پاداش ۱۲۵ هزار توکن خود را برای رسیدن به لیگ نقره‌ای در بخش کسب توکن، دریافت کنید.

8.   مراحل وب ۳.۰ را کامل کنید: کارهای ساده‌ای مانند پیوستن به گروه‌ها یا بازدید از وب‌سایت‌ها در بخش مأموریت‌های وب ۳.۰ که برای هر کدام 100 هزار سکه دریافت می‌کنید.

مراحل استخراج نات کوین

9.   تقریباً رسیدید: در حال حاضر، شما باید حدود 800 هزار NotCoin داشته باشید.

مراحل استخراج نات کوین

10.  راه اندازی Tap Bot: در بخش کسب درآمد، Tap Bot را فعال کنید تا وقتی آفلاین هستید، توکن استخراج کنید.

مراحل استخراج نات کوین

11.برنامه را ببندید و صبر کنید: از ربات تلگرام خارج شوید و روز بعد دوباره بررسی کنید تا ببینید موجودی شما به 1 میلیون NotCoin رسیده است.

پس از کسب موفقیت آمیز اولین میلیون NotCoin خود، می‌توانید با درگیر شدن در ضربه زدن بیشتر، تکمیل ماموریت‌های اضافی یا دعوت از دوستان برای پیوستن به ربات تلگرام، به افزایش توکن‌های خود ادامه دهید.

آیا نات کوین یک پروژه کلاهبرداری است؟

این پروژه به تازگی راه خود را در بخش کریپتو آغاز کرده است، پس نتیجه‌گیری در مورد مشروعیت Notcoin را نمی‌توان به صورت قطعی گفت. با این حال، می‌توانیم جنبه‌های مختلفی را برای تحلیل اولیه در نظر بگیریم.

به عنوان یک میم کوین، Notcoin فاقد کاربرد است، یک ویژگی مشترک برای چنین توکن‌هایی. همچنین عناصر کلیدی که به پروژه‌های ارزهای دیجیتال اعتبار می‌دهند، مانند یک وب‌سایت رسمی، یک وایت‌پیپر دقیق، یک نقشه راه واضح و یک تیم شفاف را ندارد.

به نظر می‌رسد تیم‌های TON و تلگرام بسیار مشتاق تبلیغ Notcoin هستند. به نظر می‌رسد آنها از آن به عنوان راهی برای تقویت پایگاه کاربران کیف‌پول تلگرام و آشنایی کاربران تلگرام با زیرساخت TON استفاده می‌کنند. آنها همچنین ظاهراً از طریق مکانیک‌های جایزه بازی به دنبال کاربران بیشتری از تلگرام پریمیوم هستند.

با در نظر گرفتن این عوامل، ما معتقدیم تعامل با این توکن تنها تا زمانی قابل قبول است که یک تجربه بازی سرگرم کننده و بدون سرمایه گذاری مالی قابل توجه باقی بماند. در این مرحله، تیم ما نات کوین را به عنوان یک سرمایه‌گذاری پر ریسک در نظر می‌گیرد.

کلام آخر

همانطور که به آینده نگاه می‌کنیم، Notcoin به عنوان شاهدی بر نوآوری مستمر در حوزه ارزهای دیجیتال است. ظهور آن ماهیت پویای این حوزه را برجسته می‌کند، جایی که ایده‌ها و فناوری‌های جدید دائماً درک و استفاده ما از پول دیجیتال را تغییر می‌دهند. نات کوین ممکن است فقط آغاز فصل جدیدی در امور مالی دیجیتال باشد.

اما سعی کنید نات کوین را به چشم یک سرگرمی نگاه کنید. چون نه توکن خاصی دارد و نه حتی برنامه‌ای برای ایجاد یک توکن از آن. با توجه به تعداد زیاد توکن‌های کاربران، بعید به نظر می‌رسد که این بازی روزی برای شما درآمد داشته باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version