سرمایکس
video thumb

قیمت بیت کوین بین ۷ تا ۱۰ هزار دلار تثبیت خواهد شد

مایکل نووگراتز (Michael novogratz) مؤسس کمپانب گلکسی دیجیتال (Galaxy digital): قیمت بیت کوین به این ۷ هزار تا ۱۰ هزار دلار تثبیت خواهد شد

ارزجو: به گزارش بلومبرگ (Bloomberg) روز گذشته ۳۰ ماه مه، مایکل نووگراتز مؤسس و مدیرعامل بانک تجاری گلکسی دیجیتال گفت که انتظار دارد قیمت بیت کوین بین ۷ الی ۱۰ هزار دلار تثبیت شود.

بر اساس این گزارش، طی این کنفرانس در مورد درآمد یک فصل کمپانی او نیز بحث شد. او اشاره کرد قیمت بیت کوین بین ۷ تا ۱۰ هزار دلار تثبیت خواهد شد و همچنین اضافه کرد:

«در صورتی که پیش بینی من اشتباه باشد، با توجه به شور و هیجانی که در مورد ارزهای دیجیتال به وجود آمده، ممکن است رقم قیمت بیت کوین را پایین ‌تر از آن چه به وقوع خواهد پیوست، گفته باشم.»

بلومبرگ گزارش می‌کند که نووگراتز اعتقاد دارد رقابت بیشتری برای پذیرش ارزهای دیجیتال در سال جاری پیش خواهد گرفت و همچنین توجه ها به وسیله وال استریت (WallStreet) و شرکت های تکنولوژیک به تکنولوژی بلاک چین جلب خواهد شد. بر اساس گفته های او استفاده مایکروسافت (Microsoft) از بلاک چین بیت کوین برای مدیریت تشخیص هویت و پروژه ارز دیجیتال فیس ‌بوک (Facebook) به این صنعت اعتبار زیادی بخشیده است.

بر اساس گفته‌های مدیر مالی سابق گروه فورترس (Fortress Group) و همکار گروه گلدمن ساکس (Goldman Sachs group) در نحوه پذیرش ارزهای دیجیتال پیشرفت اساسی صورت گرفته است:

«ما توانستیم از دوره آزمایشی ارزهای دیجیتال و شک در مورد حباب بودن این‌ گونه ارز ها به مرحله اساسی بخش مالی و جذب مشتری در این حیطه دست پیدا کنیم.»

هنگامی که بحث به درآمد گلکسی دیجیتال در سه ماه اخیر که در تاریخ ۳۱ مارس پایان می یابد می رسیم، باید گفت که این کمپانی درآمد خالص برابر با ۱۲/۹ میلیون دلار داشته است. در حالی که در یک سال گذشته در همین مدت زمان، این کمپانی ۱۳۴ میلیون دلار ضرر داده بود. درآمد شرکت در این مدت به علت افزایش اعتبار ارزهای دیجیتال و افزایش سرمایه‌گذاری در زمینه این ارزها به افزایش یافته است. نووگراتز می افزاید:

«ما کاملا حس بهتری در مورد شغل خود پیدا کرده ایم.»

همانطور که کوین تلگراف به تازگی گزارش کرده است، نووگراتز می گوید که یکی از ارز های دیجیتالی که به وسیله شبکه های اجتماعی بزرگ ارائه می‌شوند، موفقیت بزرگی کسب خواهند کرد.

دیروز خبری درباره سندیکای دادیانی (dadiani syndicate) شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال، پخش شد که توانسته ۲۵٪ از بیت کوین خود را به یک مشتری ثروتمند بفروشد.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version