سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیشی گرفتن چشمگیر اتریوم در میزان DAppهای تولیدی

تیم تحقیقات بایننس با انتشار گزارشی از رشد بسیار قابل توجه تعداد DAppهای ساخته شده بر پایه ارز دیجیتال اتریوم در قیاس با دو رقیب دیگر این ارز یعنی بیت کوین و EOS خبر داد.

بر اساس این گزارش، اکوسیستم جدید اتریوم به لطف تلاش‌های گسترده توسعه دهندگان نرم افزاری این ارز دیجیتال محیطی را فراهم آورده که کاربران بتوانند بدون نیاز به کسب مجوز به شبکه گسترده غیر متمرکز مالی مبتنی بر اتریوم دسترسی پیدا کرده و در نتیجه به سادگی بتوانند اموال دیجیتال خود بر روی این شبکه را مدیریت کنند.

اما مهمترین ویژگی ایجاد شده در این اکوسیستم، قابلیت قرض دادن و یا قرض گرفتن اتریوم بوده که با پشتیبانی سرمایه‌های بلاک چینی موجود در شبکه انجام می‌شود. به عنوان مثال می‌توان به توکن MakerDao به عنوان یکی از DAppهای تولید شده در این فضا اشاره کرد.

همچنین در گزارش منتشر شده از سوی بایننس به این نکته اشاره شده که اتریوم به دلیل بهره بردن از بزرگترین پلتفرم بلاک چین، بیشترین سرمایه بازار ارزهای دیجیتال را در خود جای داده و به همین دلیل به بزرگترین خاستگاه DAppها بدل گشته است. البته ارز دیجیتال EOS نیز می‌تواند با رشد رو به جلو خود در آینده نه چندان دور به  رقیب جدی اتریوم در این زمینه بدل شود.

لازم به ذکر است وب سایت «کوین تلگراف» در ماه مه سال جاری میلادی با انتشار گزارشی مدعی شد که شرکت مبتنی بر بلاک چین آمریکایی  ConsenSys  به تازگی اقدام به انتشار DApp جدیدی به نام Job Kit کرده که به توسعه دهندگان نرم افزاری این امکان را می‌دهد تا با استفاده از JavaScript یا Python و Solidity بتوانند اقدام به کار بر روی شبکه اتریوم کنند.

د.

نجام می شود. رض دادن و یا قرض گرفتن اتریوم بوده که با پشتیبانی لی مبتنی بر اتریوم دسترسی پیدیم تحقیقات بایننس ر فعالیتهای شرکت های فعال در بازار ارزهای دیجیتالل پس از آمریکا به حساب می آید، به تازگی قوانینی جدید برای نظارت

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version