سرمایکس
video thumb

مدیرعامل بیت مکس: قیمت بیت کوین در سال جاری به ۱۰ هزار دلار خواهد رسید

آرتور هیز (Arthur Hayes)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال بیت مکس، پیش بینی کرده است که بیت کوین در سال جاری به ۱۰ هزار دلار خواهد رسید. هیز این پیش بینی خود را در یک خبرنامه به اشتراک گذاشت.

به گفته هیز، بهبود بازار از ابتدای سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. وی عنوان کرد:

تغییر روند در سال ۲۰۱۹، به سختی اتفاق خواهد افتاد ، اما بازار خود را با رسیدن به قیمت ۱۰ هزار دلار بازیابی خواهد کرد. این یک مانع روانی بسیار مهم است. قیمت ۲۰ هزار دلار نقطه بازیابی نهایی است. هرچند ۱۱ ماه طول کشید تا قیمت از ۱٫۰۰۰ دلار به ۱۰ هزار دلار برسد، اما در کمتر از یک ماه از ۱۰ هزار دلار به ۲۰ هزار و سپس دوباره به ۱۰ هزار دلار برگشت.

پیش از این و در ماه مارس، پژوهشگر بیت مکس از وجود یک باگ و اشکال بالقوه در فول نود اتریوم پریتی خبر داد که به موجب آن نود پریتی با اینکه چند صد هزار بلاک از زنجیره اصلی جا می‌ ماند، همگام شدن با بلاک چین را اعلام می‌ کرد. این گزارش اعلام می کند که این باگ مطرح شده می تواند توسط یک مهاجم مورد سوء استفاده قرار گیرد، اما وقوع این اتفاق بسیار بعید است.

بیت مکس تحقیقاتی را در ماه ژانویه منتشر کرد که نشان می دهد، بودجه ای که توکن ها به پروژه های تحقیقاتی و تجزیه و تحلیل خود اختصاص می دهند از ۲۴٫۲ میلیارد دلار به حدود ۵ میلیارد دلار برای هر توکن کاهش پیدا کرده است. بیت مکس در این گزارش عنوان کرد که بازار خرسی سال ۲۰۱۸ مسئول ۵۴ درصد از این زیان بوده است. همچنین ۱٫۵ میلیارد دلار وجه انتقال یافته به آدرس‌ های خارجی و برخی عوامل دیگر نیز ارزش دارایی پروژه‌ ها را بیش از پیش پایین‌ کشیده‌ اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version