سرمایکس
video thumb

ایجاد تغییرات عمده در پلتفرم فروش توکن صرافی بایننس !

صرافی پیشگام ارزهای دیجیتال بایننس، طی پستی که روز ۲۴ مارس در یک وبلاگ رسمی به انتشار رساند، از ایجاد تغییرات عمده در پلتفرم فروش توکن خود یعنی لانچ ‌پد (Launchpad) خبر داد.

طبق این اطلاعیه، بایننس در پروژه بعدی لانچ ‌پد، از یک فرمت قرعه کشی جدید استفاده خواهد کرد. پیش از این، هر کس که تا قبل از اتمام توکن‌ ها وارد سیستم می‌ شد، امکان خرید را داشت که به دلیل تقاضای بالا، کاربران زیادی برنامه را بدون دریافت توکن از دست می‌ دادند.

در پست منتشر شده، به یک سیستم قرعه‌ کشی بلیطی اشاره می ‌شود که در آن مشارکت ‌کنندگان می‌ توانند با نگهداری بایننس کوین (BNB) برای بیش از ۲۰ روز تا سقف ۵ بلیط برای شرکت در قرعه ‌کشی دریافت کنند. برای دریافت هر بلیط باید ۱۰۰ واحد BNB خریداری و نگهداری شود. این صرافی سپس تعداد بلیط‌ های برنده و مقدار توکنی که هر برنده دریافت خواهد کرد را اعلام می‌ کند.

کاربران تا ۲۴ ساعت قبل از انتخاب برندگان، می توانند تعداد بلیط‌ های مورد نظر خود را برای شرکت در قرعه‌ کشی انتخاب کنند که حداکثر تعداد آن به توکن‌های BNB بستگی دارد که در بیشتر از ۲۰ روز نگهداری شده ‌اند.

بایننس اذعان می کند که این سیستم جدید ممکن است در قبل و بعد از اسنپ‌شات، نوساناتی در معاملات ایجاد کند، همچنین عنوان می کند که این تاثیرات جانبی به حداقل میزان ممکن باید باشد. بایننس عنوان کرد:

دیگر شرکت‌کنندگان بازار ممکن است این مسئله را به عنوان یک فرصت در نظر بگیرند و با انجام معاملات باعث رفع نوسانات شوند.

لانچ ‌پد بایننس، همانطور که از نامش مشخص است، یک پلتفرم عرضه توکن، متعلق به شرکت بایننس است که اخیرا و در هفته گذشته میزبان فروش ۴ میلیون دلاری توکن‌های کلر (CELR) بوده است و قبل از آن پیش فروش توکن‌های فچ (Fetch) را برگزار کرده بود که در ماه فوریه در عرض ۲۲ ثانیه ۶ میلیون دلار جذب سرمایه داشت.
همانطور که کوین تلگراف نیز اخیرا گزارش داده، طبق تغییراتی که در رابط برنامه نویسی (API) عمومی بایننس مشاهده شده، به نظر می ‌رسد که این صرافی به دنبال راه ‌اندازی معاملات مارجین است.

سه شنبه هفته گذشته، دو صرافی LBank و Bit-Z توانستند در رتبه بندی حجم معاملات ارزهای دیجیتال که توسط کوین مارکت کپ صورت می گیرد، به رتبه بالاتری نسبت به بایننس دست پیدا کنند، اما تحقیقات منتشر شده توسط Tie در تاریخ ۱۸ مارس توسط نشان دهنده این مسئله بود که بیشتر حجم معاملات آنها جعلی است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version