سرمایکس
video thumb

KuCoin حدود ۸۴٪ ارز ارزهای دیجیتال به سرقت رفته خود را بازیابی کرد

یک مقام ارشد اجرایی عنوان کرده است که صرافی ارز دیجیتال KuCoin اکثر وجوه از دست رفته در یک حادثه هک ۲۸۰ میلیون دلاری را در ماه سپتامبر بازیابی کرده است.

جانی لیو (Johnny Lyu)، یک از بنیان گذاران و مدیرعامل شرکت KuCoin اعلام کرد که اکنون این صرافی ۸۴٪ از دارایی های مسروقه را بازیابی کرده است. لیو اظهار داشت که روند بازیابی شامل “ردیابی روی زنجیره ای ، ارتقاء قرارداد و بازیابی قضایی است.” وی همچنین خاطرنشان کرد که پس از بسته شدن پرونده، این صرافی جزئیات بیشتری را در مورد بازپرداخت ها منتشر خواهد کرد.

طبق گفته لیو، KuCoin خدمات کامل ۱۷۶ توکن را در سیستم عامل خود از سر گرفته است. وی عنوان کرد که خدمات برای کوین های باقیمانده قرار است قبل از ۲۲ نوامبر امکان پذیر شود. همانطور که قبلا گزارش شد، KuCoin در مجموع ۲۳۰ دارایی قابل معامله بر روی پلتفرم خود دارد.

لیو با اعلام این خبر در توییتر، میزان دقیق دارایی های از بین رفته در اثر حادثه را مشخص نکرد. KuCoin در ابتدا ضرر و زیان کاربران را ۱۵۰ میلیون دلار برآورد کرد، در حالی که شرکت تحلیل ارز دیجیتال Chainalysis متعاقباً زیان آن را ۲۷۵ میلیون دلار تخمین زد.

لیو پیش از این به کوین تلگراف گفته بود که این نقض، بر روی کیف پول های آنلاینی که در آنها بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و توکن های ERC-20 وجود دارد، تأثیر گذاشته است. تعداد زیادی از توکن های سرقت شده ERC-20 متعاقباً توسط پروژه های بزرگ ارز دیجیتال در تلاش برای جلوگیری از برداشت ها مسدود شد. در اوایل ماه اکتبر، لیو اعلام کرد که مدیران KuCoin موفق شده اند تا مظنونان این هک را با “توجه به یک سری مدارک” پیدا کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version