سرمایکس
video thumb

بروزرسانی تزوس به منظور توسعه‌دهندگان دیفای هزینه‌های گس قرارداد هوشمند را تقریباً ۷۵٪ کاهش می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تزوس (Tezos) در تلاش است تا توسعه دهندگان دیفای را با به روزرسانی پروتکلی که هزینه های گس قرارداد هوشمند را تقریباً ۷۵٪ کاهش می دهد، جذب کند.

دارایی دیجیتال Top-20 توسط شرکت تزوس (XTZ) با موفقیت آخرین نسخه خود را با نام “Delphi” به پایان رسانده است که هدف آن کاهش ۷۵ درصدی کارمزدهای گس قرارداد هوشمند به منظور جذب توسعه دهندگان امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

دلفی در تاریخ ۳ سپتامبر پیشنهاد شد. این یک کار مشترک از Nomadic Labs ، Metastatic و Gabriel Algour است که قصد دارد “به افرادی که در حال ساخت قراردادهای هوشمند بر روی تزوس هستند، کمک کند.”

طبق یک پست مشترک از توسعه دهندگان Delphi ، این کار برای فعال کردن برنامه های جدید بر روی تزوس که حوزه هایی مانند دیفای، کلکسیون ها و بازی ها را هدف قرار می دهند، بسیار مهم است.”

“اندازه و پیچیدگی قراردادهای هوشمند توسط محدودیت های گس محدود شده است و بنابراین افرادی که قصد دارند قراردادهایی با عملکرد غنی بسازند برای مدتی نیاز به بهبود این محدودیت ها داشته اند.”

تزوس یک پلتفرم بلاک چین نسل چهارم است که از اثبات سهام و تسهیل قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز استفاده می کند.

پیشنهاد ارزش اصلی تزوس این است که این یک “بلاک چین خود اصلاح کننده” است که به طور رسمی از مکانیزم های زنجیره ای برای پیشنهاد، آزمایش و فعال سازی ارتقا پروتکل استفاده کند بدون اینکه نیازی باشد که شبکه یک هاردفورک را بر عهده بگیرد.

به روزرسانی دلفی شامل بهینه سازی برای محاسبه گس، از جمله کاهش هزینه پایه عملیات مدیر از ۱۰٫۰۰۰ به ۱۰۰۰ واحد گس و اجرای مدل های جدید هزینه برای بررسی نوع و IO ها بود.

دلفی همچنین هزینه های ذخیره سازی تزوس را با ضریب چهار از ۱ XTZ به ۰٫۲۵ XTZ در هر کیلوبایت کاهش می دهد. XTZ در حال حاضر با قیمت ۲٫۰۶ دلار معامله می شود.

“گفتنی است که این مزایا در قراردادهای بزرگ و پیچیده که شامل تماس های متعدد با سایر قراردادها و محاسبه قابل توجه است، بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.”

انتظار می رود پیش از اوایل ماه دسامبر، Nomadic Labs از نسخه جدیدی برای ویژگی های جدید دلفی استفاده کنند.

تزوس، عرضه اولیه سکه خود را در ژوئیه ۲۰۱۷ انجام داد – ۲۳۲ میلیون دلار در بزرگ ترین ICO تا به امروز جمع آوری شد- و حدود یک سال بعد از آن شبکه اصلی خود را در نسخه بتا راه اندازی کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version