سرمایکس
video thumb

رکورد حجم معاملات آتی بیت کوین در تاریخ ۴ آوریل شکسته شد

طبق توئیت منتشر شده از سوی بازار مشتقات پیشروی ایالات‌ متحده آمریکا، گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو (CME Group)، معاملات آتی بیت کوین این گروه، روز ۴ آوریل رکورد جدیدی را در حجم معاملات به ثبت رساند.

طبق این توئیت معاملات آتی بیت کوین این گروه در روز ۴ آوریل به بالاترین حد خود رسید و از مرز ۲۲۵۰۰ قرارداد که تقریباً شامل ۱۱۲۷۰۰ بیت کوین می شود، عبور کرد. رکورد قبلی این گروه در تاریخ ۱۹ فوریه اتفاق افتاد که گفته می‌ شود بیش از ۱۸۳۰۰ قرارداد که معادل ۶۴۳۰۰ بیت کوین می باشد، منعقد گردید.

حجم تجمعی معاملات آتی بیت کوین گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو  در تاریخ ۴ آوریل سال جاری

طبق صفحه‌ی سؤالات متداول گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو، معاملات آتی بیت‌کوین این گروه، در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۷ راه‌ اندازی و روز بعد معاملات آن آغاز شد.

بیت کوین از روز سه شنبه تا چهارشنبه هفته‌ی گذشته، بیش از ۲۷ درصد افزایش قیمت داشته و توماس لی (Thomas Lee) از بنیان‌ گذاران Fundstrat Global Advisors، عنوان کرد: از آن جایی که بیت کوین اکنون، رکورد میانگین متحرک ۲۰۰ روز اخیر خود را شکسته، هم اکنون در بازار گاوی قرار دارد.

بنابر اخبار منتشر شده، در ماه گذشته نیز حجم معاملات صرافی ارز دیجیتال بریتانیایی و ارائه‌ دهنده‌ی قراردادهای آتی Crypto Facilities، پس از آنکه توسط صرافی کراکن (Kraken) خریداری شد، بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته است.

همانطور که کوین تلگراف در ماه مارس گزارش داد، گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو به وب سایت Business Insider گفت که مقدار محدود بیت‌کوین برای قانون گذاران یک چالش محسوب می شود.

همچنین در این ماه، یکی از اعضای کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده عنوان کرد که قانون گذاران ایالات متحده به طور فعال در حال تصویب برنامه های مرتبط با ارزهای دیجیتال، از جمله معاملات آتی بیت‌کوین از جانب پلتفرم معاملاتی نهادی بکت (Bakkt) می باشند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version