سرمایکس
video thumb

مدیر بانک مرکزی انگلیس: بانک‌ها باید خود را با ارز دیجیتال سازگار کنند

جان كانلیف (Jon Cunliffe)، یكی از رهبران بانك مركزی انگلیس عنوان کرد بانك ها باید خود را با تغییراتی كه دارایی ها و ارز دیجیتال ایجاد می كنند سازگار كنند.

بلاکچین و دارایی های دیجیتالی توانایی ذخیره دارایی های شخصی خود را به افراد ارائه می دهند و احتمالاً راه حل ارائه شده توسط بانک ها را تهدید می کنند. به گفته جان كانلیف، معاون رئیس بانك مرکزی انگلیس، اطمینان از اینكه بانك ها در این زمینه ارتباط برقرار می كنند یا نه در لیست كارهای بانك مرکزی انگلیس نیست.

همانطور که در گزارش رویترز آمده است، كانلیف عنوان کرد: “كار ما محافظت از مدل های تجاری بانك نیست.” وی افزود: “بانك ها باید خود را تعدیل كنند.” كار ما این است كه اطمینان حاصل كنیم در صورت تغییر مدل های كاری بانكی، ما می توانیم پیامدهای مالی و اقتصادی كلان آن را مدیریت كنیم. “

كانلیف اظهار داشت که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC تهدیدی برای راه حل هایی است که بانک های تجاری ارائه می دهند و آنها را به عنوان دلالان قطع می کند. ارز دیجیتال به طور گسترده تر گزینه خود سرپرستی را به کاربران ارائه می دهد که بانک ها را به چالش می کشد، اگرچه بانک ها هنوز به عنوان ارز فیات on-ramps عمل می کنند.

به نظر می رسد که چین در حال حاضر رقابت ارز دیجیتال بانک مرکزی را رهبری می کند و قبلاً یوان دیجیتالی خود را آزمایش کرده است. ارزهای دیجیتال بانک مرکزی پیامدهای گسترده ای دارند. كانلیف در این خصوص عنوان کرد: “آنها باید خیلی سریع از دستور كار سیاسی عرضه شوند، قبل از آنكه طرف سیاسی كشف كند که تحولاتی در بخش خصوصی وجود دارد كه در واقع با سیاست سازگار نیست.” كانلیف می گوید این براین تاکید دارد كه دولت های سراسر جهان باید گفتگوها پیرامون این دارایی ها را به دلیل تغییراتی كه ایجاد می كنند، در اولویت قرار دهند.

گفتنی است که در تضاد با سایر کشورها که به سمت خط پایان عرضه ارز دیجیتال بانک مرکزی در پیش بوده اند، نهادهای نظارتی پیشرو در ایالات متحده نیاز به اولین بودن در این زمینه را انکار کرده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version