سرمایکس
video thumb

تشکیل ۵۶ پرونده علیه شرکت‌های مرتبط با ارز دیجیتال توسط SEC در زمان ریاست جی کلیتون

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به طور خلاصه تلاش های خود را برای مقابله با سوء رفتار در زمینه ارز دیجیتال

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از جولای ۲۰۱۷ تاکنون ۵۶ اقدام اجرایی علیه عرضه اولیه سکه، بلاک چین و شرکت های مرتبط با دارایی های دیجیتال انجام داده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گزارشی از دستاوردهای منتخب کمیسیون در دوران ریاست رئیس جی کلایتون از مه ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۲۰ را منتشر کرده است.

به عنوان بخشی از گزارش ۲۸ صفحه ای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایلات متحده، این قانون گذار از اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای مبارزه با “سوء رفتارهای سایبری” از جمله تخلفات شرکت های مشارکت کننده در صنعت ارز دیجیتال نام برد.

بر اساس این گزارش، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ۵۶ مورد را در مورد تلاش برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران از طریق استفاده از اوراق بهادار دارایی دیجیتال و همچنین نقض مقررات ثبت قوانین اوراق بهادار فدرال، آورده است. این سازمان همچنین ۱۸ طرح مشکوک به کلاهبرداری مربوط به بلاک چین و دارایی های دیجیتال را متوقف کرد.

مشارکت فعال کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مبارزه با سوء رفتار در صنعت ارز دیجیتال در جولای ۲۰۱۷ افزایش یافت، زمانی که این قانون گذار گزارشی را در مورد عرضه ها و فروش دارایی های دیجیتال منتشر کرد.

در سپتامبر ۲۰۱۷، فعال کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک واحد سایبری اختصاصی برای مقابله با سوء رفتار در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرد که اولویت های کلیتون را در این زمینه ها منعکس می کند. در سال ۲۰۱۸، این نهاد قانون گذار همچنین یک وب سایت جعلی ICO راه اندازی کرد تا سطح آگاهی مردم را نسبت به ICO های کلاهبرداری افزایش دهد و آموزش سرمایه گذاران را ارتقا دهد.

گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دنبال اخباری در مورد خروج کلیتون از کمیسیون است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رسما اعلام کرد که کلیتون تا پایان سال ۲۰۲۰ آژانس را ترک خواهد کرد و خاطرنشان کرد که کلیتون یکی از روسایی بوده است که برای طولانی مدت بر روی صندلی ریاست نشسته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version