سرمایکس
video thumb

ارائه قراردادهای بیمه بدون ‌کمک انسان توسط یک دستیار مجازی با پشتوانه بلاک چین

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که، یک دستیار مجازی جدید که از بلاک چین پشتیبانی می کند می تواند قراردادهای بیمه را بدون کمک انسان به اتمام برساند. دستیار مجازی شرکت Vaiot مستقر در مالت برای فروش بیمه اتومبیل، Watson Assistant شرکت IBM را با بلاک چین Cosmos ادغام کرده است.

این پلتفرم جدید از یک فرآیند فروش end-to-end برخوردار است که برای تکمیل قراردادهای بیمه اتومبیل نیازی به کمک انسانی ندارد. این برنامه تلفن همراه از طریق گفتار یا پیام با مشتری ارتباط برقرار می کند و در ابتدا سوالاتی را برای شناسایی و پیشنهاد گزینه های بیمه می پرسد.

پس از امضا، این قرارداد در Cosmos SDK به صورت یک قرارداد هوشمند ذخیره می شود که توسط پروتکل Tendermint پشتیبانی می شود. هوش مصنوعی این معامله را کنترل می کند و پس از پرداخت، به طور خودکار پوشش بیمه را آغاز می کند.

اگرچه ارائه دهندگان متعددی دستیارهای صوتی را برای کمک به روند فروش آزمایش کرده اند، اما در این اطلاعیه ادعا می شود که هیچ یک از آنها نتوانسته اند این سرویس را به عنوان یک راه حل end-to-end که شامل روند واقعی فروش است، ارائه دهند. کریستوف سورگووت (Christoph Surgowt)، مدیرعامل Vaiot در این باره اظهار داشت:

“فرصت های همراه با هوش مصنوعی در فناوری های ابری و بلاک چین به شرکت های بخش بیمه و اینشورتک اجازه می دهد تا فرآیندهای فعلی خود را دیجیتالی کرده و آنها را بهبود بخشند و ما اطمینان داریم که راه حل های ما شروع به این ایجاد این تحول می کنند.”

IBM Watson یک سیستم رایانه ای هوش مصنوعی است که قادر به پاسخگویی به سوالات مطرح شده به زبان طبیعی است که در پروژه DeepQA IBM توسعه یافته است. این سیستم به نام بنیان گذار و اولین مدیرعامل IBM یعنی توماس جی واتسون (Thomas J. Watson) نامگذاری شده است.

در ماه سپتامبر، Vaiot توانست ۵٫۹ میلیون دلار را در یک فروش خصوصی جمع آوری کند و ۳۰٪ (۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰) توکن VAI خود را به سرمایه گذاران ارائه داد. سورگووت در این زمینه توضیح داد که این بودجه برای کمک به “ارائه محصولی که می تواند نحوه انجام فرآیندهای کسب و کار را دگرگون کند”، با تمرکز شرکت بر استفاده از بلاک چین برای کمک به مراحل قانونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ماه گذشته، Vaiot به عنوان اولین شرکتی که دارایی دیجیتال تنظیم شده را در قالب توکن VAI خود ارائه می دهد، توسط سازمان خدمات مالی مالت مورد تأیید قرار گرفت. این شرکت همچنین قصد دارد در اواخر سال جاری فروش عمومی ۲٪ (۸،۰۰۰،۰۰۰) از عرضه توکن VAI را به سرمایه گذاران ارائه دهد.

لازم به ذکر است که مالت از جمله اولین کشورهایی می باشد که یک چارچوب نظارتی جامع برای عرضه اولیه سکه همراه با دارایی های بلاک چین به عنوان ابزار مالی، پول الکترونیکی، توکن های مجازی یا دارایی های مالی مجازی اجرا می کند. این فروش تحت قانون دارایی های مالی مجازی ارائه خواهد شد و یکی از اولین عرضه های اولیه دارایی های مالی مجازی خواهد بود.

توکن VAI برای ایجاد انگیزه در کاربران جهت استفاده از راه حل های Vaiot در قالب یک برنامه پاداش و پرداخت کالاها و خدمات ارائه شده در این برنامه استفاده خواهد شد.

گفتنی است که در ماه گذشته، IBM Watson همچنین در یک مجوز سلامت دیجیتال به نام IBM Watson Health گنجانده شد. این راه حل مبتنی بر بلاک چین برای کمک به سازمان ها در هنگام بیماری همه گیر ویروس کووید ۱۹، به افراد امکان می دهد تا به محل کار یا تحصیل خود بازگردند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version