سرمایکس
video thumb

تعداد آدرس های کیف پول اتر به بالاترین حد خود رسیده است!

اگرچه بازار گاوی بیت کوین (BTC) ممکن است به تیتر اصلی خبرگزاری تبدیل شده باشد، اما این ارز دیجیتال تنها کوینی نیست که اندیکاتورهای مثبت قوی را نشان می دهد. طبق داده های Glassnode alerts، تعداد آدرس های کیف پول اتری (ETH) که حداقل ۱ اتریوم دارند در تاریخ ۱۹ نوامبر به بالاترین حد خود رسیده است. بر اساس این داده ها:

تعداد آدرس های اتریومی که بیش از ۱ کوین در اختیار داشتند به تازگی به ۱،۱۷۰،۵۹۸ عدد رسیده است.

لازم به ذکر است که رکورد قبلی تعداد آدرس های اتریوم  ۱،۱۷۰،۵۰۸ عدد بود که در اوایل دیروز مشاهده شده بود.

در زمان نگارش این مطلب، اتر با قیمتی بیش از ۵۰۰ دلار معامله می شود و روند صعودی قوی خود را که در آغاز ماه نوامبر آغاز شده، ادامه می دهد.

شایان ذکر است که هر یک از کاربران می توانند چندین آدرس کیف پول ایجاد کنند به این معنی که رقم ۱٫۱۷ میلیون آدرس لزوماً نسبت ۱: ۱ را به تعداد کاربران یا نهادها نشان نمی دهد.

علاوه بر انعکاس احساسات صعودی در بازار، تعداد بالای دارندگان اتر می تواند دو عامل دیگر را نشان دهد. اول از همه، محبوبیت امور مالی غیرمتمرکز و توکن های مرتبطی که از شبکه اتریوم استفاده می کنند. در حالی که ارزش بسیاری از این توکن های انفرادی نسبت به نسخه های قبلی آنها کاهش داشته است، ارزش کل دلار قفل شده در دیفای در زمان انتشار ۱۴٫۰۵ میلیارد دلار است.

علاوه بر این، تاریخ راه اندازی فاز۰ اتریوم ۲٫۰ در حال حاضر برای ۱ دسامبر تعیین شده است و ویتالیک بوترین، بنیان گذار اتریوم به جامعه وعده داده است که می توانند انتظار پیشرفت های اساسی را در مقیاس پذیرس و توسعه شبکه داشته باشند.

همانطور که تحلیلگران بازار کوین تلگراف گزارش داده اند، قیمت فعلی اتر بالاترین رقم دو سال و نیم گذشته را نشان می دهد و عملکرد این کوین را به عملکرد کلی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ می رساند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version