سرمایکس
video thumb

مدیر عامل SoftBank: ارز دیجیتال مفید خواهد بود اما درک بیت کوین دشوار است

بر اساس گزارش های منتشر شده، در حالی که روند بازار گاوی ارز دیجیتال باعث افزایش پذیرش ارز دیجیتال می شود، برخی از سرمایه گذاران میلیاردر هنوز بیت کوین (BTC) را عاملی برای حواس پرتی می دانند.

ماسایوشی سون (Masayoshi Son)، یک میلیاردر کارآفرین در زمنیه فناوری و مدیرعامل شرکت ژاپنی SoftBank ادعا کرد که او بیت کوین را درک نمی کند. طبق گزارش بیزینس اینسایدر، سون در سخنرانی خود در کنفرانس New York Times DealBook عنوان کرد که به نظر او سرمایه گذاری بیت کوین “تمرکزش را از روی کسب و کارش منحرف می کند”

سون عنوان کرد که هر روز حدود پنج دقیقه از وقتش به تماشای نوسانات قیمت بیت کوین می گذرد. وی خاطرنشان کرد که یکی از دوستانش به او گفته است که “۱٪ از دارایی های شخصی اش” را در بیت کوین سرمایه گذاری کند، به این معنی که حدود ۲۰۰ میلیون دلار از سرمایه اش را بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

این میلیاردر اعتراف کرد که این حواس پرتی مکرر او را وادار به فروش کل سهام بیت کوین خود کرده و باعث خسارت حدود ۵۰ میلیون دلاری به وی شده است. سون اظهار داشت: “من احساس خیلی بهتری دارم.”

سون اظهار داشت که ارزهای دیجیتال یک پیشرفت مفید می باشند و به این زودی ها از بین نمی روند، اما او روی پروژه های دیگر تمرکز خواهد کرد. وی در ادامه عنوان کرد:

“من فکر می کنم ارز دیجیتال مفید خواهد بود، اما من نمی دانم که ارز دیجیتال چست، چه ساختاری دارد و غیره”.

گفته می شود که سون هنگامی که بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ به بالاترین رقم ۲۰،۰۰۰ دلاری خود رسیده بود، این ارز دیجیتال را خریداری کرده است. همانطور که قبلاً گزارش شده است، سون ادعا کرده که میلیون ها دلار را از دارایی خود را با فروش این ارز دیجیتال در اوایل سال ۲۰۱۸ و در هنگامی که قیمت بیت کوین شروع به سقوط کرد، از دست داده است.

لازم به ذکر است که آخرین اظهارات سون در حالی ابراز شده است که روند صعودی عمده ای در بازارهای ارز دیجیتال وجود دارد و گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمتی حدود ۱۸۲۲۷ دلار معامله می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version