video thumb

شرکت سونی با مشارکت IBM از پلتفرم آموزشی جدید،بلاک چین،در سیستم آموزشی استفاده می کند

شرکت سونی یک پلتفرم آموزشی جدید با مشارکت IBM توسعه داده است که برای محافظت و به اشتراک گذاری سوابق دانش آموزان از بلاک چین

شرکت زیرمجموعه سونی، Sony Global Education، این سرویس را تا سال آینده عرضه خواهد کرد. بستر این پلتفرم، IBM Blockchain است، که رسما در ماه مارس راه اندازی شد.

این پلتفرم به آموزگاران اجازه می دهد که اطلاعاتی را درمورد رشد درسی دانش آموزان تبادل کنند. باتوجه به گزارش سونی، موسسات ابتدایی و آموزش عالی را به عنوان کاربران محصول جدید معرفی کرده است.

سونی گفت درآینده قصد دارد خدمات آموزشی دیگری را توسعه دهد، با این که پلتفرم بلاک چینی به عنوان لایه اشتراک گذاری اطلاعات عمل می کند.Masaaki Isozu، رئیس بخش Sony Global Education، در بیانیه ای گفت:

“فناوری بلاک چین قابلیت های بالقوه ای برای گسترش صنایع دارد و حوزه آموزشی از این قاعده مستثنا نیست. داده های آموزشی به طور ایمن در بلاک چینی ذخیره می شود و در میان کاربران به اشتراک گذاشته می شوند.”

سونی افزود که به دنبال اجرای برنامه های کاربردی بلاک چین در زمینه زنجیره تامین و تدارکات می باشد، که نشان می دهد این شرکت همچنان به بررسی این فناوری برای استفاده در آینده ادامه خواهد داد.