سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیتکوین همچنان آماج حملات مقامات روسیه قرار دارد

لیست عناوین این مطلب

مقامات روسیه بیتکوین را همچنان آماج حملات خود قرار می دهند

warning 390x217 بیتکوین همچنان آماج حملات مقامات روسیه قرار دارد

دادستان های روسیه به یک تاجر ساکن در شهر کازان جمهوری تاتارستان  به دلیل توزیع ماشین های فروش بیتکوین

در گزارش منتشر شده توسط آنها، دادستان ها اشاره داشتند که در حال حاضر وضعیت حقوقی و قانونی رمزارزها

تحقیقات در این زمینه همچنان با بررسی شرکت عرضه کننده ماشین های بیتکوین توسط دادستان ها ادامه دارد.

این اولین باری نیست که مقامات روسیه بر علیه فعالیت های مرتبط با بیتکوین دست به اقدام می زنند. در ماه آگوست سال جاری، یکی از بنیانگذاران شرکت تعاونی کشاورزان LavkaLavka برای ارائه پاره ای از توضیحات توسط دادستان روسیه احضار شد. در آن ملاقات سؤالاتی پیرامون پذیرش بیتکوین توسط این نهاد مطرح گردید.


مقاله مرتبط:


در نهایت، دادستان ها نتوانستند تخلفی در اقدامات LavkaLavka پیدا کنند، اما به مالک آن در مورد اینکه بر اساس قوانین روسیه تنها اجازه پذیرش روبل وجود دارد، هشدار دادند. و گفتند استفاده از این جایگزین های پول ممنوع است.

russian constitutional court 388x220 بیتکوین همچنان آماج حملات مقامات روسیه قرار دارد

نگرانی ها پیرامون تعداد رو به رشد کلاهبرداری های  مرتبط با رمزارزها در روسیه رو به افزایش است. در ماه سپتامبر گذشته، افسران اداره تحقیقات جنایی اداره مهاجرت با همکاری اداره FSB (خدمات امنیتی فدرال) شهر Kostroma روسیه، سه عضو یک باند دخیل در بانکداری غیر قانونی را دستگیر کردند. این باند از طریق استفاده از یک سیستم پرداخت بین المللی و یک پلتفرم مبادله بیتکوین به بانکداری مشغول بود. اعضای این باند به تخطی و نقض بند ۲ ماده ۱۷۲ قوانین جنایی فدراسیون روسیه متهم شدند. دادگاه  حکم عدم فعالیت تا تعیین تکلیف نهایی را برای افراد بازداشت شده صادر کرد.

اخیرا Sergey Shvetsov معاون اول بانک مرکزی گفت، این بانک و مقامات روسیه با مشارکت یکدیگر قصد دارند تا وب سایت های خارجی مورد استفاده ساکنین روسیه برای خرید رمزارزها را ببندند.

آقای Shvetsov افزود، تمام ابزارهای انشقاقی مرتبط با رمزارزها توسط ” Megaregulator” (نهاد ناظر بر سیستم بانکی و بازارهای مالی مرتبط با آن) به عنوان یک پدیده منفی قلمداد می شود. بانک مرکزی این ابزارها را پشتیبانی نمی کند و اقدامات لازم را برای محدود نمودن تمامی فعالیت های آنها را برای تنظیم بخشی از بازار روسیه انجام خواهد داد. او تأکید کرد که این ابزارها خطرات بسیار بالایی را برای شهروندان، کسب و کار ومشاغل روسیه به وجود می آورند. علاوه براین، وی خاطر نشان کرد، بیتکوین تبدیل به وسیله ای برای کسب بازده ای مصنوعی در طول یک دوره زمانی بسیار کوتاه شده است. و اکنون به چیزی شبیه به سیستم های مالی هرمی می ماند.


  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location