سرمایکس
video thumb

معرفی ارز دیجیتال electroneum

ارزهای دیجیتال زیادی معرفی شده‌اند که همگی ویژگی‌‌های خاصی را به کاربرها می‌دهند. یکی از ضعف‌‌های تمامی‌این ارزها این است که توجه شان بر روی وب و رایانه‌‌ها بوده است و نگاه شان به موبایل‌‌های همراه تنها به عنوان یک والت بوده است. الکترونیوم یا Electroneum یکی از اولین ارزهایی است که این دیدگاه را تغییر داده است و بر روی گوشی‌‌های همراه فعالیت می‌کند. توکن این پلتفرم ETN است و هدف آن استخراج از طریق یک اپلیکیشن در موبایل‌‌ها است که در ابتدا کاربرها فکر می‌کردند که نمی‌تواند جایگاه مناسبی را در میان ارزها داشته باشد اما توانست خود را در میان مردم محبوب کند و جزو پنجاه ارز برتر جهان قرار گیرد.

تمام فعالیت‌‌های الکترونیوم به صورت الکترونیکی است و هیچ نهادی نمی‌تواند کنترل پایه‌ای بر روی آن داشته باشد. الکترونیوم توجه زیادی بر روی استخراج کننده‌‌های خود داشته است و تمام توکن‌‌های این پلتفرم با تایید استخراج کننده‌‌ها فعالیت می‌کنند. تمامی‌عملیات‌‌هایی که در الکترونیوم رخ می‌دهد نیز تحت تاثیر معادلات سخت ریاضی است که باعث می‌شود امنیت این پلتفرم تضمین شده باشد و تقلبی در سیستم ایجاد نمی‌شود. این یکی از دلایلی است که کاربرها سمت الکترونیوم شده‌اند و توانسته‌اند به آن اعتماد کنند. توکن‌‌های الکترونیوم به طور رسمی‌در یک نوامبر ۲۰۱۷ معرفی شدند.

electroneum

ویژگی‌‌های الکترونیوم

ریچارد الس فردی است که توانست در سال ۲۰۱۷ یک تیم ماهر از توسعه‌دهنده‌‌ها را برای خود جمع‌آوری کند و پلتفرم الکترونیوم را توسعه دهد. آنها در ابتدا پلتفرم خود را گسترش دادند و در طی سه مرحله به اوج خود رسیدند. در مرحله اول توکن خودشان را به صورت یک ICO به کاربرها ارائه کردند و در مرحله دوم والت شان را در یک اپلیکیشن موبایل به کاربرهای پلتفرم ارائه دادند. آنها پس از یک دوره کوتاه مدت در آخرین مرحله خودشان یک اپلیکیشن جامع و کامل را توسعه دادند که علاوه بر والت خود الکترونیوم، امکان استخراج از طریق موبایل هم فراهم شده بود که یک جهش بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال حساب می‌شد و کاربرهای زیادی را به سمت خود جذب کرد.

الکترونیوم به مانند دیگر ارزها غیر متمرکز است. به این معنی که ارزها توسط هیچ نهادی سازماندهی نمی‌شوند یا در یک رایانه خاصی قرار ندارند و دائما درحال چرخش هستند. الکترونیوم به طور دیجیتالی نگهداری می‌شود و می‌توان مبلغ دلخواه خود را به شخصی در یک قاره دیگر انتقال داد. چنین فرایندی در بانک‌‌ها حتی ممکن است که یک ماه طول بکشد اما در ارزهای دیجیتال‌تراکنش‌‌ها در کمتر از ده دقیقه انجام می‌شوند که این سرعت بالای الکترونیوم و دیگر ارزها را نسبت به بانک‌‌ها نشان می‌دهد.

الکترونیوم از رمزنگاری‌‌ها و الگوهای خاص ریاضی پیروی می‌کند که این عملا امنیت ارز را افزایش می‌دهد. در میان سیستم‌‌هایی که الکترونیوم را استخراج می‌کنند اگر سیستمی ‌بخواهد که خلاف این الگوریتم‌‌ها پیروی کند به طور سریع توسط دیگر سیستم‌‌ها حذف می‌شود و امکان استخراج از او گرفته می‌شود. همچنین کاربرهای الکترونیوم به طور ناشناخته می‌مانند. یعنی تمام‌تراکنش‌‌ها از‌ترکیب کاراکتر‌‌های مختلف است و نمی‌توان به اطلاعات شخصی یک کاربر دست پیدا کرد. البته می‌توانید ‌تراکنش‌‌های درون پلتفرم را مشاهده کنید اما دسترسی به کاربری که ‌تراکنش را انجام داده است یک امر ناممکن است.

والت و استخراج الکترونیوم

توکن‌‌های الکترونیوم در مکانی به نام والت نگهداری می‌شوند که آن والت به شما دو نوع کلید خصوصی و عمومی‌خواهد داد. یک کد که ‌ترکیبی از اعداد و ارقام است در والت شما ایجاد می‌شود که مانند شماره حساب شما برای ‌تراکنش‌‌ها عمل می‌کند و می‌توانید با آن توکن‌‌های خودتان را انتقال دهید. هنگامی‌که می‌خواهید برای اولین بار الکترونیوم خریداری کنید، سیستم‌‌هایی که استخراج را انجام می‌دهند تایید می‌کنند که والت شما دارای مبلغی الکترونیوم است که این صداقت را در پلتفرم جریان می‌دهد. حال زمانی که بخواهید به شخصی توکن‌‌های خود را انتقال دهید، باید شماره حساب او را در والت خود وارد کنید و مبلغ مورد دلخواه تان را از طریق کلید عمومی‌به آن شخص انتقال دهید.

الکترونیوم به استخراجکننده‌‌ها پاداشی می‌دهد که بر اساس تایید اعتبارسنجی‌‌ها یا فعالیت‌‌های دیگر دریافت می‌کنند. آنها می‌توانند توکن‌‌های پاداشی خود را به ارزهای دیگری در صرافی‌‌ها تبدیل کنند یا آن را خرج کنند.

مزیت بزرگی که در این بخش الکترونیوم نسبت به دیگر ارزها دارد این است که شما می‌توانید توکن الکترونیوم را در گوشی خودتان استخراج کنید. کافی است اپلیکیشن الکترونیوم را بر روی موبایل خود نصب کنید و آن را فعال کنید. اپلیکیشن به طور پس‌زمینه عمل می‌کند و حین اینکه با گوشی خودتان مشغول کار هستید، استخراج را برای شما انجام می‌دهد.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version