بعد از لیست شدن و موفقیت نات کوین، این بار نوبت به بازی کریپتویی دیگری به نام همستر کامبت تلگرام رسیده است. این برنامه در روزهای اخیر حسابی سر زبان‌ها افتاده و از سری بازی‌های Tap to Earn (کلیک برای به دست آوردن سکه) است. این بازی از طریق ربات‌های تلگرامی انجام می‌شود. میزان محبوبیت فراوان و درخواست‌های زیاد کاربران برای بازی همچنین برخی گمانه‌زنی‌ها، سبب شده در این مقاله در مورد بازی همستر کامبت و راه‌های استخراج ارز از آن بپردازیم.

معرفی همستر کامبت

همستر کامبت تلگرام یکی دیگر از بازی‌های کلیکی مشهور در تلگرام بوده که در هفته‌های اخیر علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است.
همستر کامبت مشابه بازی‌هایی همچون نات کوین و تپ سواپ است و از 25 مارس 2024 در تلگرام فعالیت خود را آغاز کرد و طی گزارش‌های منتشر شده، توانست محبوبیت زیادی نیز نزد کاربران تلگرام پیدا کند؛ رسیدن به مرز یک میلیون کاربر آن هم تنها پس از گذشت یک روز همچنین افزایش شمار کاربران به بیش از 200 میلیون نفر تا اواخر ماه ژوئن، نشان‌دهنده محبوبیت این بازی است.
نحوه بازی کردن همستر کامبت، ساده است؛ هر بازیکن می‌تواند نقش مدیر یک صرافی ارز دیجیتال را به عهده گیرد که وظیفه‌‎اش گسترش صرافی با افزایش شمار سکه‌هاست. به منظور ارتقای صرافی و افزایش درآمد ساعتی، فرد باید به خوبی از عهده وظایف خود برآید.
دعوت از دوستان، انجام ماموریت‌های گوناگون، عضو شدن در کانال‌های تلگرامی و مشاهده ویدیوهای یوتیوب در کنار کلیک کردن روی تصویر همستر از جمله اقداماتی است که از طریق آن‌ها می‌توان تعداد سکه‌ها را افزایش داد.
انجام این بازی کاملا رایگان است که همین موضوع، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این بازی به‌شمار می‌رود. توکن این ارز با نام HMSTR روی بلاک‌چین TON قرار گرفته که این امر، جلب اعتماد کاربران را در پی داشته است.
انتظار بر این است که ارز همستر کامبت به زودی قیمت‌گذاری و لیست شود. البته همچنان اخبار تکمیلی و قابل استناد در خصوص زمان لیست شدن این ارز از سوی مدیران و فعالان این ارز در دسترس قرار نگرفته است.

معرفی همستر کامبت

ربات همستر کامبت

دسترسی به بازی همستر کامبت، از طریق ربات تلگرامی آن امکان‌پذیر است؛ به قسمت جستجو تلگرام مراجعه کرده و با وارد کردن عبارت Hamster Combat می‌توان به ربات تلگرامی آن دسترسی پیدا کرد.
با توجه به افزایش کلاهبرداران این حوزه، باید مراقبت انتخاب ربات درست بود. در کنار ربات اصلی که با تیک آبی نشان داده شده، ربات‌های تقلبی بدون تیک نیز وجود دارند که هرگز نباید روی آن‌ها کلیک کرد؛ زیرا فارغ از اینکه ربات آغازگر این بازی نیستند، ممکن است فرد را با مشکلات دیگری مانند سودجویی هم مواجه کنند. پس برای شروع بازی می‌بایست تنها روی ربات تیک‌دار و سپس روی گزینه Start کلیک کرد.

قیمت همستر کامبت

متاسفانه، هنوز اطلاعات چندانی در مورد قیمت همستر کامبت در دسترس نیست و نمی‌توان به قیمت‌های درج شده در سایت‌ها و منابع مختلف اعتماد کرد. بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی، قیمت‌های دروغ را صرفا به خاطر جذب کاربران و بازدید بیشتر درج می‌کنند که همه آن‌ها از پایه و اساس اشتباه است.
تنها شاید بتوان به صرافی Gate.io بسنده کرد که چند روز قبل خبری در مورد قیمت‌گذاری همستر کامبت ارز را در دسترس قرار داد. هر ارز همستر طبق اعلام این همستر مساوی با 0.38 دلار قیمت‌گذاری شده است. این مقدار در چند روز اخیر نوسانات زیادی هم داشته است و شاید تا روز لیست شدن باز هم دچار نوسان شدید شود. مشابه با تجربه نات کوین، برای تبدیل همستر به ارزهای فیات نیز احتمالا مبلغ زیادی از کاربران کسر شود. به همین خاطر است که نمی‌توان فعلا به قیمت نهایی این ارز رسید.

چگونه همستر کامبت را نصب کنیم؟

برنامه همستر کامبت دانلود نمی‌شود و صرفا به صورت آنلاین و با ربات همستر کامبت می‌توان آن را بازی کرد که مراحل مرتبط با آن در ادامه آورده شده است:
در مرحله نخست می‌بایست حساب کاربری در پیام‌رسان تلگرام ایجاد کرد.
با استفاده از نشانی ربات همستر کمبت به ربات این بازی متصل شده و سپس روی دکمه Start کلیک کرد.
در نهایت دستورالعمل‌های گفته شده را برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام دنبال کرده تا امکان استخراج ایجاد شود.

در صفحه اصلی این بازی که Exchange نام دارد، با یک سکه بزرگ تصویر همستر یعنی شخصیت اصلی بازی نشان داده می‌شود. با ضربه زدن روی همستر می‌توان تعداد سکه‌های مجازی به نام همستر کوین را جمع‌آوری کرد. اطلاعاتی مانند تعداد سکه‌های کسب شده، سطح فعلی و جوایز روزانه در این صفحه درج شده تا افراد اطلاعات جامعی در مورد حساب کاربری خود داشته باشند. افراد با جمع کردن سکه، سطح خود را ارتقا داده و حتی می‌توانند برخی قابلیت‌های خود را نیز ارتقا بخشند.

همستر کامبت چه زمانی لیست میشود؟

همستر کامبت چه زمانی لیست می‌شود؟

ممکن است در ماه جولای امسال ارز این بازی لیست شود؛ در واقع صرافی Gate.io این خبر را چند روز قبل به صورت رسمی در سایت خود منتشر کرد و باعث شد عده بیشتری برای انجام بازی همستر اقدام نمایند. متاسفانه هنوز روز دقیق آن مشخص نشده و کاربران امیدوار هستند در روزهای آینده خبرهای خوبی از این بابت منتشر شود.

کیف پول همستر کامبت

کیف پول Ton Keeper به عنوان بهترین گزینه برای اتصال همستر و نگهداری ارزهای مربوط به آن شناخته می‌شود و برای آغاز اتصال باید به صفحه Airdrop در بازی مراجعه و پس از آن بر روی گزینه Connect your TON wallet کلیک کرد. در پیامی جدید از فرد خواسته می‌شود یکی از کیف پول‌های مبتنی بر TON را به همستر خود وصل کند که پیشنهاد می‌شود «تون کیپر» باشد. اگر فرد از قبل کیف پولی ندارد، می‌تواند برای نصب آن از گوگل پلی استور یا اپ استور اقدام کند.

«تون کیپر» یک کیف پول جایگزین بدون موجودی بوده که امنیت بالایی دارد. این کیف از اکثر بازی‌های تلگرامی هم پشتیبانی کرده و جدا از همستر کامبت، می‌توان آن را به بازی‌های دیگری هم متصل کرد. بعد از انتخاب «تون کیپر» فرد می‌تواند وارد محیط اپلیکیشن کیف پول خود شده و روی گزینه Connect Wallet کلیک کند.

در واقع باید مجوز وصل شدن ربات به «تون کیپر» را تایید کند. جهت نهایی شدن اتصال، رمز ورود به کیف پول خود را در مرحله بعدی وارد کند. برای مطمئن شدن از این که همستر به کیف پول وصل شده است یا نه، از بخش Airdrop در این بازی می‌توان اطمینان حاصل کرد. در صورتی که مراحل به درستی اجرا شده باشد، آدرس کیف پول فرد در این قسمت درج شده است.

آیا همستر کامبت کلاهبرداری است؟

کاربران زیادی بابت استفاده از ربات همستر کامبت تلگرام نگران موضوعاتی مانند لیست نشدن آن در صرافی‌ها یا کلاهبرداری افراد سودجو از اطلاعات تلفن همراه خود هستند. می‌توان این طور گفت اغلب ارزهای دیجیتال ماهیت غیرقابل پیش‌بینی داشته و این یعنی نمی‌توان در مورد آینده آن‌ها به طور دقیق اطلاعات کسب کرد که این موضوع برای همستر هم صدق می‌کند. بنابراین، نمی‌توان به صورت کامل گفت که آیا همستر قانونی است یا کلاهبرداری.

بسیاری از کاربران با مشاهده لیست شدن نات کوین در صرافی، در تلاش برای به دست آوردن سکه‌های فراوان در بازی همستر هستند و امید دارند این بار هم اتفاقات خوشایندی از سوی تلگرام برای آن‌ها رخ خواهد داد. شواهد نشان از همکاری این رمز با صرافی‌هایی مانند بینگ ایکس (BingX) دارد که از جمله صرافی‌ ارز دیجیتال معتبر و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاران است.

چنین همکاری، احتمالی قیمت‌گذاری و لیست شدن همستر را تا حد زیادی افزایش داده است. بسیاری از تحلیل‌گران بازار اعتقاد دارند این ارز مشابه با نات کوین در صرافی‌ها لیست می‌شود، اما اطلاعی در مورد قیمت نهایی آن برای هر یک از کاربران ندارند. این یعنی احتمال قیمت‌گذاری ناچیز در مقایسه با نات کوین برای آن وجود دارد. در هر صورت برای تحقیقات بیشتر باید منتظر اخبار آینده این ارز دیجیتال باشید.

جمع بندی

بازی همستر کامبت یکی از بازی‌های مشهور تلگرامی با هدف کسب سکه و رسیدن به درآمد بوده که در هفته‌های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است. پیشنهاد می‌شود در حال حاضر به آن به چشم یک بازی نگاه شود تا در آینده مشخص شود چه میزان ارزش پیدا خواهد کرد.