سرمایکس
video thumb

همه مشکلات متعلق به ماینرهای چینی نیست

حتی با وجود قوانین سختگیرانه‌ی دولتی اما ماینر ها

قیمت بیت کوین ابتدای سال ۲۰۱۷ با ۱۰۰۰ دلار شروع به کار کرد و در ماه دسامبر به رکورد ۲۰,۰۰۰ دلاری رسید که باعث ورود ماینر های بیشتر و البته مصرف انرژی بالاتر شد. بیت کوین همیشه برای چینی‌ها یک ماشین پول‌ساز بوده است چرا که آنها به انرژی ارزان قیمت دسترسی داشته‌اند.

بخش مالی شبکه بلومبرگ در ۱۰ ژانویه گزارشی را منتشر کرد که ماینر های چینی حتی اگر قیمت بیت کوین به ۶۹۲۵ دلار برسد نیز سود خواهند کرد. بنا به تحلیل‌های سوفی لو گزارشگر بلومبرگ، این صنعت همیشه در چین سودده خواهد بود:

استخراج کردن بیت کوین در شرایط حاضر تحت هر قیمتی در چین سودمند خواهد بود.

نتایج یک جلسه که پشت درهای بسته برگزار شده نشان می‌دهد که ماینر های چینی در بعضی نقاط این کشور به خاطر مصرف بالای برق با محدودیت مصرف مواجه شده‌اند. اما آخرین تحلیل‌ها نشان می‌دهد که اینها برای ماینر های بزرگ چینی مثل: (Bitmain)، (BTCC)، (BW mining) و (BTC.com) مشکل بزرگی نیستند.

ماینر های چینی ؛ قطره‌ای در اقیانوس

ماینرهای چینی

بیشتر بخوانید:

۴ کشور قدرتمند در استخراج بیت کوین کدام هستند؟

بررسی‌های جهانی نشان می‌دهد با اختلاف زیادی ماینر های چینی، در صدر مصرف کنندگان انرژی برای استخراج

بیشترین قیمت انرژی برای ماینر های چینی به ازای هر کیلو وات ساعت ۰٫۱۳ دلار است. گزارش‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که ماینر ها با مذاکره می‌توانند قیمت‌ها را تا ۰٫۰۳ دلار هم پایین بیاورند. به این صورت اگر قیمت‌ها بالای ۳۸۶۹ دلار بماند، این عملیات همچنان سودمند است.

 

اگر شما هم به دنبال سرمایه گذاری و کسب سود از بازار ارزهای رمزپایه هستید، درنگ نکنید و از صفحه سفارش بیت کوین سایت ارزجو اولین خرید ماجراجویانه خود را تجربه کنید.

ما در ارزجو دسترسی به خدمات خرید و فروش بیت کوین را برای شما سهولت بخشیده‌ایم، اما همانطور که در اطلاعیه درباره سرمایه‌گذاری روی بیت کوین به شما توصیه کردیم، به هیچ عنوان بدون شناخت کافی از بازار، در این عرصه سرمایه گذاری نکنید. مقالات وبلاگ ارزجو تنها جنبه تحلیل و بررسی این حوزه را دارند و مطالب درج شده در آن اعم از پیش‌بینی یا سخن متخصصان، قطعی نیستند و جنبه تهییج یا ترغیب افراد به ورود به این بازار را ندارند؛ بنابراین هیچ مسئولیتی برای این مجموعه ایجاد نمی‌کنند. تنها هدف ما افزایش دانش و آگاهی در این زمینه است.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version