سرمایکس
video thumb

فناوری بازی و Game Machine در بلاک چین چگونه کار می کند؟

لیست عناوین این مطلب

صنعت و فناوری بازی رونق قابل توجهی را تجربه می کند؛ زیرا نوآوری های در حال ظهور، مردم را به صرف زمان بیشتری در سیستم عامل های بازی مخصوصا در سیستم های چند کاربره تشویق می کنند. این تحولات و جاذبه ها نقش مهمی در صنعت بازی به عنوان یکی از پیشرفته ترین بازار ها با درآمد بیش از ۱۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ ایفا می کند.

game در بلاک چین
game در بلاک چین

ورود تکنولوژی ها

مراحل بالاتر برای این صنعت و فناوری بازی با محبوبیت تکنولوژی های غیر متمرکز باز می شود. یکی از اولین کسانی که این فرصت را دید، سازندگان ماشین بازی (Game Machine) می باشند. این پروژه می تواند به عنوان یک پلت فرم باز جهانی شناخته شود که در آن سرمایه گذاران و توسعه دهندگان می توانند با هم کار کنند، یکدیگر را تکمیل کنند و به رشد کل فناوری کمک کنند.

تیم و پروژه Game Machine

تیم پروژه در حال توسعه تمام فناوری ها را در نظر گرفتند. برای گیمر ها، و در فناوری بازی موارد مورد علاقه را ارائه می دهند. همانطور که برای توسعه دهندگان، فرصتی برای تمرکز بر بخش مخاطبان هدف، جمع آوری پول برای محصولات و ایجاد یک ICO فراهم می کنند. همچنین، جستجوی پروژه ارزشمند برای سرمایه گذاران ساده شده است. به طور خلاصه، Game Machine تمامی شرکت کنندگان در بازار را متحد می کند

تجزیه و تحلیل برای سرمایه گذاران

تمرکز بر فرصت های سرمایه گذاری در فناوری بازی و یک پروژه جدید Game Machine با استفاده از پروتکل Proof-of-Gamer  تکنولوژی بلاک چین

در ویدئوی زیر نحوه کار کردن بلاک چین

مزایا

مزایای دیگر که به سرمایه گذاران در این پروژه اختصاص می یابد شامل فرصت حضور در باشگاه ویژه با تخفیف های ویژه منحصر به فرد و فروش برای اکثریت پلت فرم crowdfunding است.

فناوری بازی در حال حاضر دارای یک محصول با بیش از ۶۰٫۰۰۰ ثبت نام است، داشتن بیش از ۴۰٫۰۰۰ مورد بازی در بازی ها و بیش از ۵۰۰ میلیون سکه GMC. از این رو انتشار نسخه بتا باز است که توسط تیم Game Machine برای چند ماه متمرکز شده است. این پلت فرم شامل یک استخراج کننده و فروشگاه برای بازی های محبوب مانند CS: GO و Dota 2 است. گیمر ها در سراسر جهان علاقه زیادی نشان می دهند.

نسخه آزمایشی و سکه فروش

تیم Game Machine در صدد انتشار اولین نسخه خود از برنامه برای تبلیغ کنندگان و همچنین برای سرمایه گذاران است. نسخه تلفن همراه از Game Machine برای آندروید در حال حاضر منتشر شده است و نسخه های iOS در حال توسعه بوده و در حال حاضر و برنامه ریزی شده برای راه اندازی در ماه مارس ۲۰۱۸ آماده شود. علاوه بر این، ما خواهیم دید که یک تیم راه اندازی یک محصول برای تبادل سکه و همچنین ایجاد یک API برای منابع شخص ثالث برای پلت فرم ایجاد می شود. تیم Team Machine در طول این سال ها کار های جدی انجام می دهد. همچنین، این پروژه به دنبال توسعه دادن برای پیوستن به پلت فرم crowdfunding و در حال حاضر برخی از توافق نامه ها است.

 

game در بلاک چین
game در بلاک چین

آینده نزدیک

در فروش فعلی فعال خود که تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ اجرا می شود. پس از پایان مشخص کردن سکه، فناوری بازی قصد دارد تا سکه هایش را در سه صرافی بزرگ منتشر کند. در این لحظه، پروژه ۱٫۵ میلیون دلار افزایش داده شده است. هدف اصلی تیم این است که یک بخش بزرگی در بازار بازی های در حال رشد را در دست بگیرد و تمام شرکت کنندگان را متحد کند.

شما هر گونه سوالی در مورد ارز های دیجیتال جدید و خرید و فروش آن ها و یا تکنولوژی های جدید دارید، می توانید سایت Arzjoo.com  مراجعه کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version