سرمایکس
video thumb

کُداک (Kodak) پا به عرصه بلاکچین و ICO گذاشت

به گزارش ارزجو و به نقل از خبرگزاری BitcoinMagazine، کمپانی عکاسی آیکونیک کداک (Kodak) که در دهه ۱۸۸۰ تاسیس گردید، به عصر بلاکچین

پلت فرم جدید که  KodakOne نام دارد، به کاربران این امکان را می دهد تا کار خود را ثبت کرده و برای آن مجوز بگیرند.  پلت فرم مدیریت حقوق تصویر،  از رمز ارز جدید کداک (KODAKCoin) برای ایجاد جریان درآمدی تازه و ارائه پلت فرمی امن برای عکاسان استفاده می کند. این امر موجب حفظ حقوق آثارعکاسان می گردد.

 

 یاری رسانی قرارداد هوشمند به Kodak

قرارداد هوشمندی که با رمزارز KODAKcoin

پلت فرم و کلید مشکلات

رئیس شرکت Kodak،  Jeff Clarke طی اظهاراتی بیان کرد: برای بسیاری از کسانی که دستی در صنعت تکنولوژی دارند، “بلاکچین” و “ارزهای رمزنگاری شده”، مباحثی داغ و مد روز هستند. اما برای عکاسانی که مدت هاست در تلاش برای اعمال کنترل خود و نحوه استفاده از آثارشان هستند، این مباحثِ مد شده همچون کلید حل مشکلاتی هستند که تا کنون به نظر غیر قابل حل می آمد.

او هم چنین افزود: Kodak همیشه به دنبال برقراری دموکراسی و مردمی کردن عکاسی و نیز سر و سامان دادن مجوز هنرمندان بوده است. چنین فناوری هایی یک راه نوین و آسان پیش روی جامعه عکاسی قرار می دهد تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

همکاری با  WENN Digital

توسعه پلت فرم KODAKOne و رمزارز KODAKCoin برای شرکت کداک، توسط شرکت WENN Digital صورت گرفته است. ICO آن ها در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و به روی سرمایه گذاران معتبری از آمریکا، انگلستان، کانادا و سایر کشورهای منتخب باز خواهد بود. این ICO

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version