سرمایکس
video thumb

تجزیه و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال : بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، استلار، لایت کوین، انیم و کاردانو!

مقدمه ارزهای دیجیتال

پس از بحث در مجمع اقتصاد جهانی در داووس، در ماه مارس و در اجلاس آینده گرایش های گوناگون در معرض دید عموم قرار می گیرند و صرافی هایی که در چین مستقر هستند، در بورس ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ شرکت می کنند. دولت چین تنها تعرفه را برای صرافی های خود افزایش داده است؛ در حال حاضر آن­ها مجبور به خرید بیت کوین با حق بیمه حدود ۱۲۰۰ دلار در مقایسه با سایر صرافی ها هستند.

رهبران و بانک های مرکزی، به جای مخالفت کورکورانه با ارز های رمزنگاری ، باید  از کلاهبرداری ها جلوگیری  کنند و یک استراتژی مناسب برای پذیرش آن ها در نظر بگیرند.

بیت کوین BTC / USD

بیتکوین چند روز گذشته قیمت های خود را حفظ کرده است که نشان می دهد از حرکت در مسیر نزولی  خود جدا شدع است. ما می توانیم بیشتر از حد مجاز بین ۱۰٫۰۰۰ تا ۱۲٫۰۰۰ دلار را در آینده انتظار داشته باشیم.  اینکه  پیش بینی کنید که آیا حرکت صعودی  است یا نزولی، خیلی دشوار به نظر می رسد.

BTC

همانطور که در مورد حرکت بعدی این ارز مطمئن نیستیم، هر دو گزینه خرید و فروش را توصیه کرده ایم. ما هیچ راه دقیقی را پیدا نمی کنیم، البته تا زمانی که قیمت در همین محدوده باشد.

اتریوم ETH / USD

در تجزیه و تحلیل قبلی ما، موقعیت های طولانی را در اتریوم در حدود ۱ هزار دلار پیشنهاد کردیم که اکنون از ۱٫۱۰۲٫۴ دلار در تاریخ ۲۵ ژانویه، به پایین ترین خط روند رسیده است. اگر این نرخ از ۱۱۱۰ دلار کم تر نشود، می توان انتظار داشت که آن را در سطح ۱۱۷۴٫۳۶ دلار ببینیم. . سود جزئی می تواند در سطح ۱۱۷۰ دلار رزرو شود ولی پس از آن هیچ توصیه ای برای نگه داشتن اتریوم نداریم.

ETH

بیت کوین کش BCH / USD

بیتکوین کش دارای سابقه ورود به روزهای کوچک و تجارت محدود در بین ارزهای دیجیتال است. ما الگوی مشابهی را در ماه های آگوست و اکتبر سال ۲۰۱۷ شاهد بودیم.  در حال حاضر قیمت در محدوده ی ۱٫۴۷۹ دلار در صورت نزول و ۱۷۰۰ دلار در  صورت صعود قرار گرفته است.  هر گونه شکست در این محدوده احتمالا در معرض مقاومت صاحبان آن قرار می گیرد.  ما هیچ راه حل معامله ای در جفت BCH / USD پیدا نمی کنیم.

BCH

ریپل XRP / USD

ریپل نسبت به ارزهای دیجتال دیگر ثابت بوده و همچنان در محدوده ۰٫۸۷ دلار و ۱٫۷۴ دلار با کاهش تعرفه ای ادامه می دهد و ممکن است به پایین ترین حد ممکن برسد.  جفت XRP / USD در تلاش برای پیدا کردن خریدار است. بنابراین، ما باید صبر کنیم تا به پایین ترین سطح ۰٫۸۷ برسد. ما پیش بینی می کنیم که اقدامات معاملاتی محدود به مدت چند روز ادامه یابد.

XRP

استلار XLM / USD

استلار نسبتا قویتر از سایر ارزهای دیجیتال است چرا که در  روند صعودی ۲۰ و ۵۰ روزه قرار دارد در حال افزایش است، در حالی که اکثر ارزهای اصلی دیگر شاهد حرکت نزولی ​​هستند. ما معتقدیم که جفت ارز XLM / USD با مقاومت ۰٫۶۷۱ دلار مواجه خواهد شد. البته قبل از شروع هر موقعیت طولانی، بهتر است منتظر اصلاح خط روند باشد.  هنگامی که از ۰٫۶۷۱ دلار بالاتر رود، احتمال بالا رفتن قیمت ها در سطوح ۰٫۷۳۲ دلار وجود دارد.

XLM

 لایت کوین LTC / USD

لایت کوین در روز ۲۶ ژانویه با سطح حمایت ۱۷۵ دلار از سطح صعودی خود حمایت کرد. این واقعیت که حامیان لایت کوین قادر به افزایش قیمت ها نیستند، وجود دارد. اگر ما در عرض چند افزایش حرکت وسیعی را نداشته باشیم، احتمال این دارد که رقیبان سعی کنند تا قیمت را پایین آورند.

LTC

انیم XEM / USD

دیروز، ۲۶ ژانویه، انیم در برابر سطح ۰٫۸۶ دلار شکست خورد در حالی که قیمت روزانه آن ۰٫۷۷۵ دلار بود.  امروز شاهد برخی از خرید ها در سطوح پایین تر بودیم. قبل از پیشنهاد خرید،  باید در موقعیت های طولانی، منتظر بمانیم تا مثبت شود.

XEM

کاردانو ADA / BTC

کاردانو دوباره از سطح ۰٫۰۰۰۰۶ پایین تر رفت و شکست خورد. به همین دلیل خرید پیشنهاد شده در تجزیه و تحلیل قبلی محقق نشده است. اکنون جفت ADA / BTC احتمالا به سطح ۰٫۰۰۰۰۵ رسیده است، که باید به عنوان حمایت کننده عمل کند. با این حال، اگر این سطح شکسته شود، کاهش به ۰٫۰۰۰۰۴۷۳۰ و بعد از آن به ۰٫۰۰۰۰۴۰۷۰ را نمی توان رد کرد.  ما منتظر هستیم تا تکلیف این ارز بهتر مشخص شود.

ADA

برای هر گونه مشاوره در خرید و فروش یا خرید ارزهای دیجیتال می توانید از صرافی معتبر ارزجو مشاوره بگیرید و خرید اتوماتیک و امن را تجربه کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version