سرمایکس
video thumb

بر اساس شایعات، eBay به زودی پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می‌دهد!

عکس های منتشر شده از آماده سازی کنفرانس Consensus در سال ۲۰۱۹ نشان می‌ دهد که eBay، یکی از حامیان مالی این اجلاس، ممکن است به زودی ارزهای دیجیتال را بپذیرد و جالب‌ اینکه بیت کوین در این لیست قرار ندارد.

eBay، یکی از حامیان مالی کنفرانس Consensus است که در روز ۱۵ می (فردا) در نیویورک برگزار می شود. گفتنی است که به غیر از eBay، کانسن‌سیس، لجر، ترون، مایکروسافت، بیت‌گو و برخی شرکت‌ های دیگر نیز از حامیان مالی این رویداد هستند.

شایعه شده است که eBay به زودی پرداخت های ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می دهد

این عکس‌ های تبلیغاتی مننتشر شده در اینترنت، شایعات زیادی را در توئیتر به راه انداخته اند و کاربران کنجکاو هستند، بدانند که آیا این پلتفرم تجارت الکترونیک معروف در جهان، در آینده‌ نزدیک به ارزهای دیجیتال روی خواهد آورد یا خیر.

اگر این خبر صحت داشته باشند، eBay، یکی از بزرگ‌ ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در سراسر جهان با ۱۸۰ میلیون کاربر ثابت، موجب دستیابی ارزهای دیجیتال به یک پذیرش گسترده خواهد شد.

گفتنی است؛ در این شایعات آمده است که، بایننس کوین (BNB) ارز دیجیتال مورد پذیرش eBay می باشد.

برخی از افراد جامعه‌‌ی ارزهای دیجیتال نیز به این واقعیت اشاره دارند که سانجا کن (Sanja Kon)، مدیر اجرایی سابق پی ‌پال و eBay، در سرویس پرداخت با ارزهای دیجیتال UTRUST فعالیت می‌ کند و مسئول همکاری‌ ها در سطح جهانی است. احتمالا کن (Kon) تلاش می کند تا باeBay مشارکت استراتژیکی داشته باشد.

Kon اخیراً به عنوان سرپرست بازارها و شرکت‌ های غیر سهامی بزرگ در پی‌ پال و قبل از آن نیز پنج سال برای eBay کار کرده است.

eBay، برای مدتی به دنبال پذیرش بیت کوین بود، اما پی ‌پال آن را رد کرد

دو سال پیش، اسکات کاتلر (Scott Cutler)، معاون ارشد eBay، به یاهو فایننس عنوان کرد که این غول تجارت الکترونیک شروع به پذیرش بیت کوین برای محصولات خود کرده است.

هفته‌ی گذشته، مدیر ارشد مالی پی ‌پال به طور عمومی اعلام کرد که به علت نوسانات زیاد بازار، برای این شرکت زود است که در تراکنش‌ هایش از بیت کوین استفاده کند. علاوه بر این، وی افزود که تیم مدیریت ارشد این شرکت، بیشتر از بیت کوین به فناوری بلاک چین علاقمند‌ است.

پذیرش ارزهای دیجیتال هم‌اکنون در eBay امکان پذیر است

به هر جهت تصاویر منتشره، می‌ تواند چیز کاملاً متفاوتی را نشان دهد. “پذیرش ارزهای دیجیتال هم‌ اکنون در eBay امکان پذیر است”. جمله‌ی “پذیرش ارزهای دیجیتال هم‌ اکنون در eBay امکان پذیر است” احتمالاً به همان دسته‌ بندی ارزهای مجازی بر می‌ گردد که به کاربران این پلتفرم اجازه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با فیات به صورت ناشناس می‌ دهد. در این صورت باید عنوان کرد که جامعه‌ ارزهای دیجیتال عجولانه عمل کرده و به اشتباه نتیجه‌ گیری کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version