سرمایکس
video thumb

شرکت Diar: هش‌ریت استخراج بیت کوین در میان استخر‌های ماینینگ بسیار پراکنده‌تر شده است!

بر اساس گزارش منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی ارزهای دیجیتال Diar، هش ‌ریت استخراج بیت ‌کوین در میان استخر‌های ماینینگ بسیار پراکنده‌تر شده است.

طبق این گزارش، استخرهای کوچک ماینینگ (استخراج) در سال جاری سود قابل توجهی به دست آورده‌اند، چراکه ماینرهای ناشناخته یا از بین می روند و یا اینکه استخرهای خود را تغییر می دهند.

هیچ بلاک بیت کوینی توسط استخرها استخراج نشده است

میزان بلاک های بیت کوین استخراج شده در هر استخر ماینینگ (استخراج)

گزارش شده است که سهم ماینر‌های ناشناخته‌ی بیت‌ کوین از فرآیند استخراج از ۶ درصد در آغاز سال گذشته به ۲۲ درصد در پایان سال ۲۰۱۸ رسیده است.

با این حال، این گزارش عنوان می کند که این روند در حال حاضر معکوس شده است، به طوری که استخر‌های کوچک‌تر در طی دو ماه گذشته ۲۳ الی ۲۴ درصد از بلاک‌ ها را استخراج کرده‌اند. بنابر این می‌ توان افزایش دوبرابری سهم استخر‌های کوچک را در مقایسه با سال گذشته مشاهده کرد. Diar توضیح می‌دهد، درحالی که این توزیع دارای مزایای متعددی است، روند دیگری نیز آشکار می‌گردد:

در حالی که توزیع قدرت هش مطمئنا برای مقابله با حملات هماهنگ شده بهتر است، تعداد استخر‌ها همچنان در حال کاهش است. در حال حاضر، در مقایسه با آغاز سال ۲۰۱۸، حدود ۴۰ درصد از استخر‌ها به فعالیت خود پایان داده‌اند.

بر اساس اعلام Diar در هفته‌ی گذشته، متوسط کارمزد تراکنش ‌های بیت‌ کوین در ماه آوریل نسبت به ماه مارس، حدود ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش کوین تلگراف در پایان ماه می، هش ‌ریت شرکت بیت ‌مین (Bitmain)، این غول استخراج ارزهای دیجیتال کاهش چشمگیری داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version