سرمایکس
video thumb

گزارش قیمت‌های بازار ارزهای رمزپایه

گاو بازار سرشاخ با خرس است. برخی از سرمایه گذاران ارزهای رمزپایه به امید پیروزی گاو نشسته‌اند. برخی هم طرفدار بازار سرمایه سنتی‌اند و بدشان نمی‌آید که ارزهای رمزپایه شکست سختی را متحمل شوند. البته، آربیتراژرها هم بازار کنونی را مناسب فععالیت می‌بینند و از نوسانات فعلی نهایت استفاده را می‌برند. گروهی هم در نقش آربیتراژرها، به جای سرمایه گذاری، قمار می‌کنند و هست و نیست خود را می‌بازند.

دسته آخر هم کنار نشسته‌اند. آن‌ها هرگاه که قیمت‌ها بالا می‌رود، آهی می‌کشند و حسرت می‌خورند که چرا سرمایه گذاری نکرده‌اند، و هر زمان که قیمت‌ها پایین می‌آید، ذوق می‌کنند و بابت پول نگذاشتن در این بازار به خودشان تبریک می‌گویند! با ارزجو از همه چیز بازار ارزهای رمزپایه

بازار ارزهای رمزپایه پس از رکود به نسبت طولانی مدت خود، حالا چند وقتی است که گاهی بالا می‌رود و گاهی پایین. طرفداران ارزهای رمزپایه، این نوسان را به مانند نوار قلب انسان، نشانه‌ی حیات بازار می‌دانند. به هر صورت، کاملا مشخص است که برخی از بانک‌ها و سرمایه داران بزرگ، چشم دیدن ارزهای رمزپایه را ندارند. دیروز، “بانک امریکا” (Bank of America) که یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایالات متحده است، به روشنی اعلام کرد که بازار ارزهای رمزپایه را تهدیدی برای کسب و کار خود می‌داند.

از سوی دیگر، برخی دولت‌ها هم چندان راغب نیستند که کنترل پول از دستشان خارج شود. آن‌ها نیز با بهانه‌هایی نظیر مبارزه با تروریسم یا پولشویی، در پی محدود ساختن فعالیت ارزهای رمزپایه‌اند. این در حالی است که طبق آمار رسمی منتشره، بخش اعظم این فعالیت‌های غیرقانونی با ارزهای سنتی -و به ویژه با دلار- انجام می‌شود.

در این جا نگاهی به قیمت برخی ارزهای رمزپایه برتر می‌اندازیم.

در زمان نگارش این متن، بیت کوین با کمی بهبود شرایط در روزهای گذشته، به مرز ۱۱٫۰۰۰ دلاری رسیده است. قیمت ثبت شده بیت کوین

برترین آلت کوین هم در طی ۲۴ ساعت گذشته، رشد داشته است. البته، میزان رشد قیمت اتریوم تنها ۱٫۱۷ درصد بوده که قیمت آن را به ۸۸۸ دلار رسانده است. ارزش کل بازار اتریوم ۸۶٫۹ میلیارد دلار است و حتی به نصف ارزش بازار بیت کوین هم نمی‌رسد.

ریپل با وجود قراردادهای همکاری با بانک‌ها و موسسات مختلف، هنوز در سرشاخ با خرس بازنده است. البته افت قیمت ریپل در حال حاضر، کمتر از ۰٫۴ درصد نسبت به روز گذشته است. با این شرایط، حتی رسیدن به قیمت ۱ دلاری هم می‌تواند امیدهای طرفداران ریپل را زنده کند. ریپل با قیمت ۰٫۹۵ دلاری، ارزش بازاری معادل ۳۷٫۱ میلیارد دلار دارد و اختلافش با اتریوم بسیار زیاد است.

هارد فورک اول بیت کوین، تنها ۱ درصد نسبت به دیروز رشد قیمت داشته و مسیر سربالایی را به آرامی طی می‌کند. بیت کوین کش در حال حاضر به قیمت ۱٫۲۶۵ دلاری رسیده است. با این قیمت، ارزش کل بازار بیت کوین کش به ۲۱٫۵ میلیارد دلار رسیده است.

سرشاخ با خرس – گزارش قیمت‌های بازار ارزهای رمزپایه

در روزهای گذشته، نئو

برای اطلاع از قیمت های لحظه ای انواع ارزهای دیجیتالی می توانید به سایت مطمئن و معتبر  ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version