سرمایکس
video thumb

اختصاص ۵۰ میلیون دلار به منظور بیمه کردن صاحبان ارزهای دیجیتال

کِرو (Curv) کمپانی بیمه ارزهای دیجیتال با شرکت بیمه مونیخ ری (Munich Re) مشترکا ۵۰ میلیون دلار را برای بیمه ارزهای دیجیتال اختصاص دادند. این خبر را خبرگزاری شرکت کرو در تاریخ ۱۰ می اعلام کرد.

ارزجو: این بیمه جدید به منظور جبران هر موردی است که در آن عامل مخربی توانسته باشد به سهام مشتریان شرکت کرو در جریان یک تراکنش دسترسی پیدا کند. همانطور که در گزارش مطبوعاتی اعلام شده است:

«حتی در بدترین سناریو که در آن هر دو شبکه، مشترکا در معرض خطر قرار گرفته باشند و حتی در تراکنش ‌هایی که در خارج از سیاست ‌های شرکت به انجام رسیده باشد، بیمه کرو جبران خسارت می‌ کند.»

یک بخش قابل توجه کیف‌ های ارز دیجیتال کرو آن است که در این کیف ها از کلید اختصاصی که عاملی مهم برای دسترسی به اطلاعات رمزگذاری شده کاربران می باشد، وجود ندارد. آدرین بدنارک (Adrian Bednarek) یک تحلیلگر امنیتی در شرکت ایندیپندنت سکیوریتی ایولیوترز (independent security evaluators) به تازگی کشف کرده است که یک سارق اینترنتی در بلاک چین، در حال سرقت اتریوم (Ethereum) به وسیله کلید های خصوصی ضعیف بوده است که به گفته بدنارک این کیف ‌ها نام کاربری و پسورد های ضعیفی داشته اند.

در مقابل، شرکت کرو از پروتکل‌ های محاسبات چند جانبه (MPC) که برای دسترسی به اطلاعات کاربر، بر روی فقط یک نام کاربری و گذرواژه تکیه نمی کنند، استفاده می‌ کند. کرو همچنین به جای کیف پول سرد و گرم فقط یک کیف پول چندمنظوره دارد.

همانطور که به تازگی در گزارش کوین تلگراف (Cointelegraph) ذکر شده، یکی از مهم ترین صرافی ‌های آمریکایی یعنی کوین بیس (Coinbase) به تازگی کیف های پول داغ خود را بیمه کرده است و می تواند تا مرز ۲۵۵ میلیون دلار را در صورت انجام فعالیت های خرابکارانه پوشش دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version