سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رشد ۱۶٫۳۳ درصدی قیمت ریپل ، بیشترین رشد در بین رمزارزها

قیمت ریپل امروز، دوشنبه افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. به طور کلی، بازار بیشتر ارزهای رمزپایه با پیشرفت محسوسی به کار خود ادامه دادند. با ارزجو از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

در چهاردهم اسفند از میان ۱۰۰ آلت کوین

در مجموع، ارزش کل بازار ارزهای رمزپایه بیش از ۱۵ میلیارد دلار افزایش یافته است. در زمان نگارش این مطلب، ارزش کل بازار ارزهای رمزپایه به ۴۷۲٫۸ میلیارد دلار رسیده است. این رقم نشان دهنده افزایش نزدیک به سه و نیم درصدی ارزش کل بازار در طی یک روز گذشته است.

قیمت بیت کوین در روز دوشنبه کمتر از میانگین افزایش قیمت بازار، رشد نشان داده است. با این وجود، پیشگام ارزهای رمزپایه امروز و تا به این لحظه ۲٫۸۵ درصد افزایش قیمت یافته و به قیمت ۱۱٫۵۲۶ دلاری رسیده است. در برخی از مراکز مبادلات ارزهای رمزپایه، قیمت بیت کوین با بیش از این رقم نیز معامله شده است. در حال حاضر ارزش کل بازار بیت کوین بالغ بر ۱۹۴٫۸ میلیارد دلار شده است. بیت کوین نسبت به هفت روز گذشته، نزدیک به ۱۴ درصد افزایش قیمت داشته است.

قیمت اتریوم حتی نسبت به بیت کوین هم رشد کمتری داشته است. با این وجود، اتریوم کمی بیشتر از یک و نیم درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند. برترین آلت کوین بازار ارزهای رمزپایه در حال حاضر قیمت ۸۶۷٫۴ دلاری را در مقابل نام خود می‌بیند. به این ترتیب، ارزش کل بازار اتریوم به ۸۵ میلیارد دلار می‌رسد. اتریوم هفت روز پیش قیمت ۸۷۶ دلاری داشت و با این حساب، حدود یک درصد افت قیمت هم داشته است.

گرچه امروز بسیاری از آلت کوین ها روز خوبی را پشت سر گذاشته‌اند، اما عملکرد ریپل شگفت انگیز بوده است. در میان پنجاه ارز رمزپایه برتر بازار، قیمت ریپل با افزایش ۱۶٫۳۳ درصدی، بیشترین رشد را نشان داده است. این افزایش قیمت باعث خرسندی سرمایه گذاران ریپل شده است. در حال حاضر، قیمت ریپل به ۱٫۰۶ دلار رسیده است و این آلت کوین بالاخره توانست سد یک دلاری بشکند. به این ترتیب، ارزش کل بازار ریپل به ۴۱٫۴ میلیارد دلار رسیده است. نکته جالب در مورد قیمت ریپل این است که در کل هفت روز گذشته هم این قیمت نزدیک به ۱۶٫۵ درصد رشد یافته است.

قیمت ریپل بیش از 16 درصد افزایش یافت

بیت کوین کش به عنوان چهارمین ارز رمزپایه ارزشمند بازار موفق شد سه درصد افزایش قیمت را به ثبت برساند. قیمت بیت کوین کش اکنون ۱٫۲۸۷ دلار است. در میان ده ارز رمزپایه برتر، بدترین آمار مربوط به قیمت نئو است که ۲٫۸ درصد کاهش یافته است. همچنین، استلار و کاردانو به ترتیب با افزایش قیمت ده درصدی و هفت درصدی، بعد از ریپل

نکته قابل توجه دیگر، ورود مونرو به جمع ده ارز رمزپایه برتر است. قیمت مونرو هم اکنون نزدیک به ۳۶۱ دلار است. هارد فورک مونرو از مهمترین دلایل این اتفاق است، زیرا به دارندگان مونرو، “مونرو وی” داده می‌شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع ارزهای دیجیتالی و سرمایه گذاری و خرید و فروش این ارزها می توانید به سایت معتبر ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location