سرمایکس
video thumb

یک پلتفرم ارزهای دیجیتال به کارگران اجازه می‌دهد تا دستمزد خود را زودتر از موعد دریافت کنند!

یک پلتفرم پرداخت مبتنی بر ارزهای دیجیتال عنوان کرده است که قصد دارد تا با ایجاد امکان دریافت زود به هنگام حقوق ماهیانه، فشار مالی روزانه بر روی مصرف‌کنندگان را کاهش دهد.

جاب کوین (JobCoin) عنوان می کند که تعداد زیادی از افراد سختکوش قربانی دریافت وام هایی با بهره های سنگین شده اند یا از حساب کارت های اعتباری استفاده می کنند تا بتوانند از پس هزینه ها و مخارج ناگهانی خود برآیند. مفهوم کار این استارت‌آپ این است که کارگران می توانند درخواست کنند تا دستمزد خود را برای ساعاتی که کارشان را به اتمام رسانده اند، دریافت کنند، حتی اگر موعد پرداخت حقوق یا دستمزد آنها هنو فرا نرسیده باشد.

این شرکت با توضیح اهداف و مقاصدش در مقاله سفید خود، افزود: “ماموریت عمده‌ی جاب کوین، کاهش فقر و نابرابری در جهان از طریق بهبود شرایط کار برای کارگران کم درآمد یا با درآمد متوسط، کارگران مهاجران کارگر و کارگران خارج از کشور می باشد. ”

تیمی که در پشت جاب کوین قرار دارد، معتقد است که فناوری آنها، پتانسیل این را دارد که اکثر فقیران دنیا را به طبقه متوسط ارتقاء دهد، ثبات را برای کسانی که در حال تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستند، به ارمغان بیاورد و به کارگران خارجی کمک کند تا هنگامی که قصد دارند تا پول نقد برای خانواده هایشان ارسال کنند از پرداخت هزینه های هنگفت معاف شوند.

به گفته این شرکت، کارفرمایان نیز از این پیشنهاد بهره مند می شوند، چراکه این امر موجب می شود تا با حاشیه سود کم، هزینه های آموزش را پایین آورده و از این طریق کارگران را خوشحال و راضی نگه دارند. جاب کوین به منظور حفاظت از شرکت هایی که یک نگاه آنها به هزینه های پایین است عنوان می کند که فناوری سفارشی سازی شده‌ی این شرکت می تواند به سوابق حضور شرکت ها متصل شده تا تضمین کند که این ویژگی پیش پرداخت حقوق، از جانب افراد مورد سوءاستفاده قرار نخواهد گرفت.

کمک به افرادی که حساب بانکی ندارند

جاب کوین عنوان می کند که این فناوری، همچنین برای کمک به میلیون ها نفر از بزرگسالان در سراسر جهان که حساب بانکی ندارند طراحی شده است و آنها را قادر می سازد تا با استفاده از ارزهای دیجیتال خود، پرداخت های خود را برای کالاها و خدمات روزانه‌شان انجام دهند.

این استارت‌آپ عنوان می کند که با دریافت پیش از موعد دستمزد، کاربران قادرند تا خرید خود را در مغازه ها، رستوران ها و هتل ها از طریق جاب کوین انجام دهند. این استارت‌آپ بر این باور است که این رویکرد، برای کسب و کارهایی که جاب کوین را به عنوان یک روش پرداخت مورد پذیرش قرار می دهند، نیز دارای مزایایی می باشد، زیرا آنها می توانند محصولات خود را به طور مستقیم به صورت تبلیغاتی به کارگران ثبت شده ارائه دهند.

جاب کوین در اینجا موجود است

تیم جاب کوین، اتریوم را به عنوان بلاک چین مورد نظر خود برای عرضه‌ی محصولش انتخاب کرده است و ارز دیجیتال آن با استاندارد ERC-20 سازگار می باشد. گفتنی است که در صورت تمایل، کاربران می توانند آزادانه ارز دیجیتال خود را به کیف پول ها و صرافی ها انتقال دهند یا اینکه آن را به ارز فیات تبدیل کنند. جاب کوین عنوان می کند که اکوسیستم فعال بلاک چین، عملکرد پیشرفته و قابلیت های پیشرفته‌ی قرارداد هوشمند یک “مسابقه‌ی عالی” برای اهداف این شرکت است. همچنین لازم به ذکر است که جاب کوین قصد دارد تا روزی بلاک چین خود را نیز راه اندازی کند.

یک آغاز امیدوار کننده

جاب کوین مدعی است که یک عرضه اولیه صرافی از طریق صرافی Coinbene برگزار شد و این پلتفرم از نظر حجم در بین ۱۰ رتبه‌‌ی برتر قرار گرفت و با وجود یک بازار دشوار در طول یک روز به فروش رسید.

جاب کوین عنوان می کند که قصد دارد تا کسب و کار خویش را در مقیاس جهانی گسترش دهد و با تشویق کشورها در سراسر جهان و پذیرش مفهوم پیش پرداخت حقوق و دستمزد خود و همکاری با ویزا موجب پذیرش گسترده‌ی این فناوری خواهد شد. این امر هم اکنون با راه اندازی صرافی های جاب کوین در کشورهای پیشرفته در حال انجام است، به طوری که توکن های به دست آمده از طریق این پلتفرم می توانند بدون زحمت به ارزهای محلی تبدیل شوند.

گفتنی است که در یک گام برای توسعه‌این استارت‌آپ، لیام پارک (Liam Park)، مدیرعامل شرکت Coinbene Japan، اخیرا به عنوان مشاور به جاب کوین ملحق شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version