سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت های اروپایی در تلاش برای افزایش تعداد مبادله گران رمزارز به ۸۰ هزار نفر

لازم به ذکر است که شرکت Coingate یک درگاه پرداخت الکترونیک برای بازرگانان اروپایی و Prestashop یک برنامه متن باز تجارت الکترونیک می باشد. این همکاری می تواند موجب افزایش موارد قابل انتخاب برای کاربران و طرفداران رمزارز ها (کریپتوکارنسی) و همچنین تشویق آن ها به افزایش پذیرش و سازگاری با رمزارز ها شود.

همکاری Coingate و Prestashop

به گزارش ارزجو و به نقل از وبگاه خبری news.bitcoin، آقای Dmitrijus Borisenka مدیر عامل شرکت Coingate توضیح داده است:

”یکی از بزرگ‌ترین اولویت های ما، تشویق مردم به پذیرش بیشتر رمزارز ها در بین افرادی است که همواره در پذیرش تکنولوژی های نو ظهور پیشگام هستند. Prestashop دارای پایگاهی مناسب از فروشگاه های کوچک تا متوسط می باشد که ممکن است به خوبی رمزارز ها را مورد استفاده قرار دهند. استفاده ی این فروشگاه ها از رمزارز

افزایش مبادله گران رمزارز در اروپا به ۸۰۰۰۰ نفر

انتظار می رود که همکاری و مشارکت این دو شرکت، تعداد مبادله گران اروپایی را به میزان ۸۰ هزار نفر افزایش دهد. ایده این است که Coingate با پشتیبانی از Prestashop، زمینه یک تجربه بدون محدودیت و غیر سخت گیرانه برای کاربران فراهم آورد.

آقای Borisenka ضمن بیان این که یک بازار کاملاً جدید از افرادی که دارای تمام انواع رمزارز بوده و به دنبال راهی برای مصرف آن ها هستند وجود دارد، عنوان کرد:

” شکاف بین مبادله گران و مشتریان در این حوزه هنوز عمیق و بزرگ است، لذا آموزش و تشویق کسب و کار ها برای پذیرش ایده های مترقی و غلبه بر تصورات عمومی غلط پیرامون رمزارز ها ضروری و مهم هستند.“

ایده کنترل نوسانات

پس از راه اندازی یک حساب کاربری در Coingate، تیم این شرکت به مبادله گران یک درگاه پرداختی را وعده می دهد که نصب آن تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر است. این درگاه های پرداخت طوری طراحی شده اند که از بیت کوین کش، بیت کوین کور (core) و حدود ۵۰ رمزارز دیگر پشتیبانی کنند. این یک راه حل روش  پرداخت در قالب یک شبکه گسترده رمزارزی را برای مبادله گران ایجاد می کند. یک ویژگی اضافه شده این است که پرداخت ها همگی به صورت یک ارز واحد به انتخاب مبادله گران خواهد بود.

آقای Borisenka با اطمینان عنوان کرد:

پذیرش رمزارز ها به عنوان یک روش پرداخت، کاملاً امن و بی خطر است. ما از طریق ثابت نگه داشتن قیمت بیت کوین

Coingate و Prestashop دو شرکت پیش رو در زمینه پرداخت

پرداخت ها در روز بعد با قیمت لحظه ای یورو انجام می شود. هر دو شرکت در زمینه پرداخت و رمزارز ها دارای تجربه می باشند. شرکت Coingate دارای ۱۵۰۰ حساب کاربری و ۵۰ هزار کاربر در سراسر جهان بوده و درامد ماهیانه این شرکت به ۱۰ میلیون یورو می رسد. Prestashop که از سال ۲۰۰۷ تا کنون فعال بوده است، به یک پلتفرم متن باز تبدیل شده است که در نزدیک به ۲۰۰ کشور جهان، دارای ۲۵۰ هزار فروشگاه آنلاین می باشد.

کلمات کلیدی: روش پرداخت – مبادله گران – شبکه – رمزارز – بیت کوین – اروپا – نوسانات – ارز – Coingate – Prestashop

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location