video thumb

راهنمای خرید و فروش کریپتوکارنسی ها به همراه معرفی انواع کیف پول ها (Wallets)

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه ی کریپتوکارنسی ها بیاندازیم خواهیم دید که ریشه های رمزنگاری بر می گردد به جنگ جهانی دوم که در آن زمان از رمزنگاری برای انتقال پیام ها و فرمان هایشان استفاده می کردند و با گذشت زمان ورود به عصر دیجیتال و علوم کامپیوتر از آن برای ایجاد امنیت در انتقال ارز و اطلاعات استفاده می شود.

همان طور که می دانید ارز بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و از آن زمان جزء مهم ترین و پر طرفدارترین کریپتو ها محسوب می شود . با گذشت زمان ارزهای دیجیتالی مختلفی در بازار تجارت عرضه شدند که در حال حاضر تعداد آن ها به ۹۰۰ ارز دیجیتال می رسد.

برای ارزهای دیجیتال نیاز به ولت یا همان کیف پول داریم.والت یا همان کیف پول ارزهای دیجیتال به جایی گفته می شود که شما می توانید ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید بدون اینکه نیاز به استفاده از بانک ها و واسطه ها داشته باشید .

هر فردی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در این بازار ابتدا نیاز دارد تا یک کیف پول داشته باشد تا بتواند از کریپتو های خود نگهداری کند.

امروزه کیف پول های زیادی برای انواع ارزها عرضه شده ، که ما در این جا به معرفی بعضی از معروف ترین های  آن ها می پردازیم :

 

binance

بایننس

Exodus

کیف پول دسکتاپ  Exodus بر روی ۳ پلتفرم ویندوز ، مک و لینوکس قابل اجرا  است و از قابلیت‌های بسیاری سود می برد که آن را تبدیل به گزینه ای مطلوب برای کاربران می کند.

Stellar

در ابتدا باید متذکر شویم که بهترین کیف پول استلار لجر نانو اس

KeepKey

KeepKey یک کیف پول سخت افزاری بیت کوین است که دسترسی به دارایی های دیجیتال در سراسر جهان را فراهم نموده و از امنیت آنها در مقابل سرقت های مجازی و فیزیکی محافظت می کند. KeepKey در سال ۲۰۱۵ تحت مالکیت کمپانی شیپ ­شیفت (Shapeshift) به بازار عرضه شد. این کیف پول بطور خاص می تواند به عنوان یک کامپیوتر مینیاتوری جهت ذخیره سازی کلید خصوصی شما مورد استفاده قرار گیرد.

Coin payment

به طور مثال یکی از کیف پول های معروف و محبوب ارزهای دیجیتال کیف  پول Coin Payment است .

شما می توانید آموزش تصویری ساخت کیف پول در سایت Coinpayments را برای ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و … را از طریق لینک زیر در سایت ما مشاهده کنید:

 

Decent

از دیگر کیف پول های محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال می شود به کیف پول تحت وب  Decent اشاره کرد که آموزش ساخت والت در این وبسایت را هم می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

 

Myetherwallet

مای اتر والت

کیف پول مای اتر والت یک کیف پول تحت وب نیست و اجازه ذخیره ی توکن ها را بر روی سرورهایش نمی دهد … . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این کیف پول می توانید به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

 

blockchain

کیف پول تحت وب بلاک چین ، محبوب ترین کیف پول ارز دیجیتالی بیت کوین  است . که محیط بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه به راحتی قابل استفاده است . برای یادگیری ساخت این کیف پول می توانید از لینک زیر اقدام کنید:

 

bytecoin wallet

اگر قصد خریداری ارز دیجیتال بایت کوین را دارید برای ایجاد کیف پول این ارز در سایت بایت کوین می توانید به صفحه ی زیر مراجعه کنید:

 

Daedalus

Deadalus یک کیف پول نرم افزاری ویژه ارز دیجیتالی کاردانو است که به زودی از ارزهای دیگر هم پشتیبانی می کند . برای آموزش نحوه ی نصب این کیف پول

Toast wallet

کیف پول toast یک کیف پول نرم افزاری برای ارز دیجیتالی ریپل است که می توانید آن را بر روی انواع پلتفرم های اندروید ، آی او اس ، لینوکس و … نصب کنید . برای آموزش نحوه ی نصب این کیف پول نرم افزاری از طریق لینک زیر اقدام کنید:

 

Verge Electrum

کیف نرم افزاری Verge Electrum یک کیف پول متن باز برای ارز رمزپایه غیرمتمرکز ورج (verge) است .که از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات و نحوه ی نصب آن را بر روی سیستم خود  مشاهده کنید:

coinomi

کیف پول چند منظوره Coinomi ارزهای بسیاری را از جمله ارز ورج (Verge) را پشتیبانی می کند . این کیف ۷۰ ارز رمزپایه و حدود ۲۰۰ توکن را پشتیبانی می کند . برای آموزش ساخت این کیف پول چند منظوره به صفحه ی زیر مراجعه فرمایید:

Verge tor

کیف پول verge tor اولین کیف پول تلفن همراه است که به طور انحصاری در شبکه Tor کار می کند. برای نصب این کیف پول بر روی لینک زیر کلیک کنید :

Iota wallet

کیف پول نرم افزاری Iota کیف پول مخصوص ارز دیجیتالی Iota است که بر روی پلتفرم های میندوز ، لینوکس و مک نصب می شود . برای مشاهده نحوه ی نصب این کیف پول و هم چنین کیف پول موبایل (Beta) این ارز دیجیتالی از طریق لینک زیر مراجعه کنید:

Neon

کیف پول نئو ، کیف پول مخصوص ارز دیجیتالی نئو است که توسط نرم افزار Neon نصب می شود . برای نحوه ی نصب این کیف بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

کیف پول آنلاین BTC

در سایت BTC.com می توانید برای خودتان کیف پول آنلاین ایجاد کنید و ارز دیجیتالی بیت کوین تان را در این کیف پول نگه داری کنید . اگر به دنبال ساخت این کیف پول هستید می توانید برای یادگیری نحوه ی ساخت این کیف پول از طریق لینک زیر اقدام کنید:

 

پس از اینکه کیف پول دلخواه خود را مناسب با ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید ایجاد کردید . می توانید اقدام به خریداری ارز دیجیتالی کنید .

برای راهنمایی در خصوص خرید ارز دیجیتالی و ثبت نام در  سایت ارزجو   می توانید از طریق لینک زیر مراجعه کنید:

 

و هرگاه قصد فروش ارز های دیجیتالی خود را داشتید می توانید با مراجعه به صفحه ی نحوه ی فروش ارز دیجیتال در سایت ارزجو ، اقدام به فروش ارزهای دیجیتالی خود کنید: