سرمایکس
video thumb

تحقیقات بایننس عنوان می‌کند: بازگشت عموم مردم به سمت بیت‌کوین!

تقاضای موسسات نهادی برای سرمایه گذاری بر روی دارایی های دیجیتال به طور قطع بر فضای ارزهای دیجیتال تاثیرگذار خواهد بود. طبق تحقیقات بایننس، بیت کوین همچنان پیشگام این صنعت می باشد، در حالی که داده ها نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال به کمترین میزان رسیده و در حال شفافیت است.

گرایش نهادی به سوی ارزهای دیجیتال در حال افزایش است

بر اساس گزارش تحقیقاتی اخیر بایننس، صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ همچنان به حرکت خود ادامه خواهد داد، با این تفاوت که سرعت تکامل آن افزایش خواهد یافت.

این گزارش نشان می دهد که اخیرا حجم بالایی از تمام دارایی های دیجیتال در گروه CME معامله شده است. در واقع، طی یک دوره ۲۴ ساعته در ماه می ۲۰۱۹، در این پلتفرم بیش از ۱ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

همانطور که بیت کوینیست گزارش می دهد، قراردادهای آتی بیت کوین CME به رکورد بالای ۳۳٫۷۰۰ قرارداد در تاریخ ۱۳ ماه می سال ۲۰۱۹ دست یافته است. این مقدار قابل توجه در قراردادها، ۵۰ درصد بالاتر از رکورد‌ قبلی بود که در آن زمان (۴ آوریل ۲۰۱۹) به دست آورده بود.

این میزان قابل توجه از معاملات نشان دهنده‎ی تقاضای نهادی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال می باشد. بنابراین، گزارش تحقیقاتی بایننس عنوان می کند:

تعداد سرمایه گذاران نهادی که در حال حاضر کمتر از ۱۰ درصد از سرمایه گذاران بلند مدت می باشد، در حال افزایش است.

بازگشت عموم مردم به سمت بیت کوین

علاقه سرمایه گذاران نسبت به معاملات بازار سهام بیت کوین نیز در حال افزایش است. بر اساس این گزارش، در ماه می، معاملات بازار سهام بیت کوین نیز افزایش یافت و باعث تقویت جفت ارز بیت کوین- دلار شد.

علاوه بر این، در طول ماه می، بازار سهام با مشارکت سرمایه گذارانی روبرو شد که در گذشته در عرضه‌ی ارزهای دیجیتال فعالیتی نداشتند. این گزارش عنوان می کند:

ما مطمئنا در ماه جاری علاقه بیشتر عموم مردم را که در عرضه‌ی ارزهای دیجیتال حضور نداشتند، مشاهده کردیم و امیدواریم که چنین علاقه ای نسبت به بازار ادامه دار باشد.

چشم انداز صنعت ارزهای دیجیتال می تواند در صورت مشارکت بخش خصوصی می تواند حتی روشن تر از این نیز باشد. این گزارش می نویسد:

با توجه به وجود پایگاه های داده بزرگ که متشکل از مشتریان نهادی و خرده فروشی است، در نهایت این نوآوری ها، با حرکت کاربران جدید به سمت پلتفرم های غیرمتمرکز، غیر مجاز و غیرمحرمانه می تواند برای کل صنعت دارایی های دیجیتال مفید باشد.

علاوه بر این، تحقیقات بایننس به طور گسترده تغییرات موجود در همبستگی دارایی های دیجیتال را براساس ساختار بازار مورد بررسی قرار داد و نتیجه گرفت که “بیت کوین بالاترین همبستگی را با دارایی های دیگر نشان می دهد.”

این گزارش یادآور می شود که بیت کوین پیشگام این صنعت است.

عملکرد درخشان بیت کوین از ماه آوریل ۲۰۱۹ تا کنون حاکی از این است که زمستان ارزهای دیجیتال به پایان رسیده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version