video thumb

افزایش مشتری برای رمزارز “بیت کوین کش” با شروع فصل بهار

هر واحد BCH به ۶۲۰ دلار در مورخ ۶ آوریل رسید و طی هفته بعدی رشدی بیش از ۱۰% داشت.  طی معاملات صورت گرفته در روز جمعه مورخ سیزدهم آوریل، قیمت ارز رمزنگاری شده بیت کوین کش به محدوده ۷۶۰ دلار به ازای هر واحد صعود کرد.

شروع بازگشت ارزش بازار BCH

به گزارش ارزجو و به نقل از پایگاه خبری بیت کوین، بستر های داد و ستد بیت کوین کش از شش روز گذشته شاهد افزایشی معقول بودند؛ پرشی ۱۰ درصدی بعد از آن که چیزی نمانده بود تا قیمت به زیر محدوده ۶۰۰ دلار سقوط کند. طرفداران BCH نسبت به افزایش ۳٫۲ میلیارد دلاری به سرمایه بازار این ارز غیر متمرکز بسیار خوش بین هستند. همچنین حجم جهانی مبادلات BCH از ۱۲ آوریل رشد داشته و در عرض ۲۴ ساعت به مجموع ۴۱۲ میلیون دلار ارزش مبادلات در صرافی های سراسر جهان رسید.

در زمان نگارش این مقاله بیت کوین کش، پس از TRON، به رتبه هشتم بین پر مبادله ترین رمزارز ها دست یافت. پنج صرافی برتر که بیشترین حجم معامله BCH را داشته اند Hitbtc، Okex، Houbi، Bitfinex و Lbank هستند. بیشتر مبادلات BCH انجام شده در این پلتفرم ها با دلار امریکا یا دلار Tether بوده، به جز صرافی رتبه اول Houbi، که بیشتر مبادلات BCH در آن با BTC صورت پذیرفته است. سایر صرافی های برجسته ای که حجم بالای مبادله بیت کوین کش را در این تاریخ داشته اند شامل Bitstamp، GDAX، Binance و Bithumb می باشند.

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیت کوین کش دارید روی این لینک کلیک کنید.

پنج ارز رتبه اول که با BCH مبادله شده اند به ترتیب، BTC (44%)، USD (22.6%)، USDT (21.2%)، ارز کره جنوبی WON (6.3%) و EURO (2%) بوده اند. حجم مبادلات بیت کوین کش در ۳۰ روز گذشته جمعا به ۹ میلیارد دلار رسیده که این رمزارز را در جایگاه هفتم بین رمزارز های پر مبادله این ماه قرار داده است.

از مورخ یکم آگوست ۲۰۱۷ تعداد ۴۷۱۳۱ بلاک BCH استخراج

شاخص های تکنیکال ارز رمزنگاری شده بیت کوین کش

با بررسی نمودار های روزانه و ۴ ساعته بیت کوین کش چنین می توان برداشت کرد که BCH در حال جمع کردن توان خود برای صعود پس از مقاومت کنونی می باشد. درست مانند سایر رمزارز های موجود، BCH یک همبستگی قوی با بازار BTC داشته و نوسانات آن هنوز بر بازار BCH تاثیر گذار است. از همین رو، دو “خلاصه میانگین نوسانات” ۱۰۰ و ۲۰۰ تایی (۱۰۰ & 200 SMA – Simple Moving Average) به سمت بالا گسترش یافته و خط نوسانات کوتاه مدت ۱۰۰ تایی بالای خط بلند مدت ۲۰۰ تایی قرار گرفته است. دیدن این عوامل می تواند نشانگر سوختگیری شاخص های صعودی برای پرواز باشد.

 

 

 

 

 

شاخص قدرت نسبی و تصادفی نشانگر افزایش قیمت به واسطه افزایش چشمگیر حجم خرید طی مبادلات شب ۱۲ آوریل (به وقت  روزانه شرقی EDT – Easter Daylight time) است. چنان که لیست سفارشات نشان می دهد، قیمت BCH برای ادامه رشد باید دو نقطه مقاومت قوی را پشت سر بگذارد؛ به این معنی که به احتمال زیاد دو توقف اساسی بین قیمت ۷۹۰ تا ۹۰۰ دلار اتفاق خواهد افتاد. از سوی دیگر اگر روند نزولی بازار را دست بگیرد، دو مقاومت اساسی در محدوده قیمت های ۶۷۰ و ۶۲۵ دلار وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

زیرساخت، حمایت و پذیرش ارز رمزنگاری شده بیت کوین کش

اکوسیستم بیت کوین کش طی چند هفته اخیر حجم خوبی از پشتیبانی و خرید را شاهد بوده است. پرش قیمتی چند هفته پیش نتیجه گردهمایی های بیت کوین کش در سراسر جهان است. اگر شبکه های اجتماعی و فروم های مرتبط با بیت کوین کش را دنبال کنید متوجه تنوعی عظیم از این گردهمایی ها برای مشتاقان رمزارز می شوید.

در حال حاضر این گردهمایی های در سانفرانسیسکو، توکیو، لندن، آمستردام، بستون، مالزی، سیتل، نیجریه، پکن، ژوهانسبورگ، سئول، برزیل، دنور، هنگ کنگ، اوکلند، تورنتو، پاریس، اسلو، شنژن و بسیاری دیگر نقاط برقرار است.

خبر جذاب بعدی برای حامیان BCH راه اندازی پلتفرم پرداخت بیت کوین کش – محور Atlantis Lab است. پلتفرمی که Atlantis توسط Sumanth Neppali و Shravan Shandilya ایجاد نموده، امکان دریافت بیت کوین کش را به تجار به واسطه کد QR و خدمات یک API منحصر به فرد می دهد.

با پرداخت مقداری مشخص از ارز رمزنگاری شده BCH، تجار و توسعه دهندگان می توانند از داشبورد Atlantis استفاده و یا با همگام سازی با HTML یک درگاه پرداخت تجاری بیت کوین کش ایجاد نمایند. به ادعای Atlantis با افزودن بخشی از کد های HTML (HTML snippet) به یک وب سایت، مبالغ مستقیما به کیف پول شما منتقل شده و این شرکت امکان “سرقت، دستکاری، متوقف کردن و حتی چک کردن هیچ چیز مرتبط با پرداخت شما را ندارد.”

 

 

 

 

 

 

افزون بر این ها، بسیاری اتفاقات دیگر در وادی ارز رمزنگاری شده بیت کوین کش

توسعه دهندگان بیت کوین کش انشعاب سختی را برای افزایش حجم هر بلاک از زنجیره به ۳۲ مگابایت اعلام نموده اند. در آخر هم شرکت Trezor، تولید کننده کیف پول سخت افزاری از پیاده سازی آدرس های بیت کوین کش برای فراهم کردن سهولت دریافت و پرداخت برای جامعه BCH رونمایی نموده.

طرفداران BCH بیشتر به فکر توسعه و پذیرش هستند تا ارزش بازار

در مجموع وضعیت جامعه BCH بسیار مثبت بوده و رو به ساختن آینده ای واقعی برای شبکه این ارز رمزنگاری شده به منظور تحقق تراکنش های همتا-به-همتا با پول الکترونیکی می رود. گرچه بازار در افت به سر می برد اما این سقوط بلایی است که در سه ماه گذشته بر سر بازار تمام رمزارز ها طی “زمستان کریپتو” آمده است. بر خلاف سایر رمزارز ها که در سه ماه گذشته جایگاه خود را از دست داده اند، BCH در تمام این مدت در مقام چهارمین رمزارز ارزشمند دوام آورده است. مضاف بر این که بستر زیر ساخت BCH، توسعه، پذیرش و حمایت از آن حتی در این فصل سرد نیز رو به پیشرویست.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.